۹۸۵۱۷۷
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

فتوشاپی که جپاروف را از استقلالی‌ها شاکی کرد!

بر خلاف باور استقلالی‌ها تمام پولی که به حساب سرور جپاروف واریز شده بود، تنها ۱۳ دلار بود!

خبرورزشی، احمد سعادتمند، مدیرعامل باشگاه استقلال ظاهراً با یک فتوشاپ ساده درتله یکی از افرادی افتاد که چند سالی است خود را طرفدار استقلال می‌داند و حتی قصد دارد این باشگاه را بخرد. اگر به ویکی‌پدیای این فرد نگاهی بیندازید، او را یک مولتی‌میلیاردر درمی‌یابید؛ کسی که یکی از کمپانی‌هایش سالی ۹۰۰ میلیون دلار درآمد دارد!

هر چند دست این هوادار و وعده‌هایش برای مدیران قبلی استقلال رو شد، اما ظاهراً احمد سعادتمند که در بدو ورودش به استقلال نشان داده به ماجراجویی علاقه دارد، همه چیز را به نقطه، سرخط بازگرداند. یکی از مدیران سابق استقلال به خبرورزشی می‌گوید: «وقتی دیدم سعادتمند نام ایمان ابراهیمی را در کانال باشگاه آورده، تعجب کردم. گفتم مگر می‌شود هوادار او را بشناسد و مدیرعامل نشناسد؟!»

او اولین بار ادعا کرد می‌تواند همراه یکی از دوستانش استقلال را بخرند. ادعا کردند حتی ۳۰۹۰ که سامانه هواداری است متعلق به آنهاست، اما خیلی زود حرف‌شان را پس گرفتند. بعد ماجرای تیام و جپاروف مطرح شد؛ اینکه ادعا کردند «ما پول هر دو را می‌دهیم تا در استقلال بمانند.» کمی بعد هم سند انتقال ۱۳۵ هزار دلار به حساب سرور جپاروف را برای باشگاه ارسال کردند. آن مدیر استقلال می‌گوید: «بله، این اتفاق افتاد. به ما گفتند پول جپاروف را می‌دهیم. گفتیم واقعاً ممنون. یک رسید بانک فرستادند که ۱۳۵ هزار دلار به حساب جپاروف ریخته‌اند. گفتیم این رسیدی که فرستاده اید، یک چیز کم دارد. درخواست کردیم شماره بانک را بدهند. بماند که بعد از چندین بار تماس سرانجام به ما یک شماره دادند. یک روز کامل به این شماره زنگ زدیم ولی کسی جواب نداد. بعداً فهمیدیم که شماره سرکاری بوده است.»

البته این پایان ماجرا نبود. استقلال سر وقت جپاروف هم رفت. رسید بانک را برایش فرستادند که از بانک خودش بابت انتقال پول استعلام بگیرد. جپاروف هم ساعاتی بعد در حالی که شاکی بود به استقلالی‌ها گفت: «من را سرکار گذاشته‌اید؟ پولی به حسابم نیامده و این رسید بانک، ساختگی است!» تمام پولی هم که به حساب سرور رفته بود، تنها ۱۳ دلار بود! آن مسئول سابق استقلال می‌گوید: «به جپاروف گفتیم یکی از هواداران چنین ادعایی داشته و ما فقط می‌خواستیم ببینیم صحت دارد یا نه؟ که متوجه شدیم آن رسید بانکی را با فتوشاپ درست کرده بودند.»

ظاهراً این بار هم سعادتمند گول فتوشاپ را خورد و پیش از آنکه پول به حساب میلیچ و شیخ دیاباته برسد، مصاحبه و از هوادار استقلال تشکر کرد. موضوعی که البته دو روزی است شده سوژه رسانه‌ها و همین‌طور فضای مجازی. حتی باب شوخی را بین بازیکنان هم باز کرده که چطور سعادتمند آن هوادار استقلال را نمی‌شناخت و چنین کرد؟!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • kordook

      کیسه و هواداراش و مسؤولاش از قدیم الایام دستی تو فتوشاپ داشتن و هنوزم ناشیانه دارن ادامه میدن

    • ال لر دومان

      فتوشاپ نبوده جعل اسناد بانکی بوده یارو سیزده دلار ریخته به حساب جپاروف و رسیدش دستکاری کرده و فرستاده پس او یک جاعل است و جعل انجام داده و قابل پیگرد قانونیه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج