جاباما
۹۸۵۱۹۵
۳ نظر
۵۰۰۸
۳ نظر
۵۰۰۸
پ

فال روزانه ۰۳/ ۰۲/ ۱۳۹۹

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۰۳/ ۰۲/ ۱۳۹۹

فال روزانه ۹۹.۰۲.۰۳

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که ۳ اردیبهشت به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! در روز تولدتان تا می‌توانید به خودتان اهمیت بدهید و رسیدگی کنید. هر چقدر لازم است استراحت کنید، دوش آب گرم بگیرید، غذا‌های خوشمزه بخورید وبه ظاهر خود رسیدگی کنید و بهترین لباس‌ها را بپوشید. امروز باید برای شما درسی باشد، تا تمام سال به خودتان اهمیت بدهید، شما همان چیزی را دریافت خواهید کرد که خود رالایق آن می‌دانید، پس باور داشته باشید که لایق بهترین‌ها هستید. در برنامه امسالتان حتما جایی را برای حمایت از افرادی که امکانات و فرصت‌های شما را ندارند در نظر بگیرید و هر کمکی که از دستتان برمی آید به آن‌ها بکنید. برای یافتن عشق کمی به خودتان فرصت بدهید و اولین کسی که در دسترستان قرار گرفت را به چشم گزینه‌ای مناسب در نظر نگیرید. یادتان باشد که پای یک عمر در میان است، پس برای انتخاب عشقتان بدون آن که وسواس بیهوده به خرج دهید تا می‌توانید وقت صرف کنید.

فال روزانه ۰۳/ ۰۲/ ۱۳۹۹

امروز بالاخره زمان آن فرا رسیده است که حقایق و احساساتی که تا کنون از آن‌ها فراری بوده اید و سعی در نادیده انگاشتن آن‌ها داشته اید را بپذیرید. اولین مرحله از صداقت این است که به خودتان راست بگویید. شاید همه چیز خیلی پیچیده‌تر از آن باشد که شما می‌خواهید، ولی در هر صورت باید با این وضعیت مواجه شوید. خوشبختانه شرایط موجود در زندگی و روابطتان دارند به سوی رشد و بهبود تغییر جهت می‌دهند، با این حال احساس می‌کنید که برای ماجرا‌های تازه‌ای که در انتظارتان هستند آمادگی لازم را ندارید. ولی این تنش به محض این که شما جهت تازه‌ای که زندگیتان در پیش گرفته است را بپذیرید و لطفی که شامل حالتان شده است را درک کنید برطرف خواهد شد.

فال روزانه ۰۳/ ۰۲/ ۱۳۹۹

شاید احساس کنید که انگار امروز کسی که دوست دارید دارد شما را مورد آزمایش قرار می‌دهد. خوشبختانه شرایط فعلی به شما کمک خواهد کرد تا شرایط موجود در رابطه عاطفیتان را به وضعیت قابل کنترلی در بیاورید، ولی باید ایده‌ها و باور‌های قبلیتان را کنار گذاشته و از محدوده امنی که برای خود تعریف کرده اید خارج شوید. در مقابل تغییراتی که دارند پیش می‌آیند مقاومت نکنید، در هر صورت فشار این جریان شما را با خود خواهد برد و تقلا کردن و داد و فریاد هیچ کمکی به شما نخواهد کرد. وقتی دست از مقاومت بردارید و تغییرات را بپذیرید حمایتی که انتظارش را دارید دریافت خواهید کرد و خواهید دید همه چیز خیلی بهتر از آن چیزی که انتظارش راداشته اید می‌شود.

فال روزانه ۰۳/ ۰۲/ ۱۳۹۹

بار مسئولیت هایتان آنقدر با شدت و سرعت دارد افزایش پیدا می‌کند که شاید امروز ناگهان احساس کنید دیگر طاقت ندارید با این وضعیت پیش بروید. برنامه روزانه تان سنگین‌تر از همیشه شده و به زحمت زیادی نیاز دارد که حس می‌کنید در توانتان نیست. ولی خیلی زود تغییراتی غیر منتظره پیش خواهند آمد که حال و هوایتان را عوض خواهند کرد. قدرت و توانایی شما اکنون بیش از هر وقت دیگری است و با عملی کردن ایده‌های عجیب و غریبی که در سر دارید هم الهام بخش دیگران برای باور کردن افکار و ایده هایشان خواهید بود و هم به نتایج رضایت بخشی خواهید رسید. در هر صورت یادتان باشد امروز روز استراحت است و وقتی را هم برای این کار در نظر بگیرید.

فال روزانه ۰۳/ ۰۲/ ۱۳۹۹

اغراق کردن و زیاده گویی در مورد گذشته به حل شدن مشکلات فعلی شما هیچ کمکینخواهد کرد، آنچه اهمیت دارد زمان فعلی است و کار‌هایی که حالا دارید می‌کنید. اگر احساساتی که در قلبتان دارید را به زبان بیاورید نتیجه مورد نظرتان را به دست خواهید آورد، ولی نباید برای بیان احساستان بیش از اندازه به دنبال کلمات مناسب بگردید همه چیز را خراب خواهید کرد، پس همان چیزی را بگویید که حس می‌کنید صحیح است، نیازی نیست به دنبال منطقی جلوه دادن حرف هایتان باشید. هفته آینده برای شما هفته‌ای شلوغ و پر از کار‌های غیر منتظره خواهد بود، پس امروز تا می‌توانید استراحت کنید و وقت خودتان را با کار‌های غیر ضروری که به انرژی زیادی نیاز دارند تلف نکنید.

فال روزانه ۰۳/ ۰۲/ ۱۳۹۹

امروز نمی‌توانید تمام آنچه دارد در اطرافتان اتفاق می‌افتد را باور کنید. درس‌های بسیار مهمی که اکنون و با قرار گرفتن در این وضعیت فراخواهید گرفت چیزی نیستند که به سادگی به دست بیایند و باید این مرحله را پشت سر بگذارید تا به آن‌ها برسید. شاید فکر کنید آنچه در اطرافتان می‌گذرد فرصت‌های خوبی را برایتان فراهم خواهد کرد، ولی در واقع همه چیز به خودتان و آن چه در درونتان می‌گذرد بستگی دارد. پس به درونتان رجوع کنید، زیرا دانه‌های لازم برای رشد شما در آنجا کاشته شده اند. شاید فکر کنید که در رابطه عاطفیتان هر کاری که از دستتان بر می‌آمده است را انجام داده اید، ولی این تفکر باعث خواهد شد مشکلاتتان برای مدتی دیگر هم ادامه پیدا کنند.

فال روزانه ۰۳/ ۰۲/ ۱۳۹۹

امروز نمی‌توانید تمام آنچه دارد در اطرافتان اتفاق می‌افتد را باور کنید. درس‌های بسیار مهمی که اکنون و با قرار گرفتن در این وضعیت فراخواهید گرفت چیزی نیستند که به سادگی به دست بیایند و باید این مرحله را پشت سر بگذارید تا به آن‌ها برسید. شاید فکر کنید آنچه در اطرافتان می‌گذرد فرصت‌های خوبی را برایتان فراهم خواهد کرد، ولی در واقع همه چیز به خودتان و آن چه در درونتان می‌گذرد بستگی دارد. پس به درونتان رجوع کنید، زیرا دانه‌های لازم برای رشد شما در آنجا کاشته شده اند. شاید فکر کنید که در رابطه عاطفیتان هر کاری که از دستتان بر می‌آمده است را انجام داده اید، ولی این تفکر باعث خواهد شد مشکلاتتان برای مدتی دیگر هم ادامه پیدا کنند.

فال روزانه ۰۳/ ۰۲/ ۱۳۹۹

بعضی‌ها می‌گویند که مهری‌ها ثبات ذهنی ندارند، ولی شما امروز می‌توانید به آن‌ها ثابت کنید که در اشتباهند. آنچه برایتان اهمیت و اولویت دارد را شناخته و موضعتان را بر اساس آن مشخص کنید؛ کافی است تنها کمی ذهنتان را مهار کنید. ولی این رابه یاد داشته باشید که برای راحتی خودتان مسیر آسان را در پیش نگیرید، گاهی مسیر موفقیت از خطرناک‌ترین پیچ و خم‌ها می‌گذرد. تغییراتی پیش بینی نشده در زمینه حرفه ایتان در انتظار شما هستند که تغییرات بسیاری در وضعیت اقتصادیتان ایجاد خواهند کرد و خرج‌هایی پیش بینی نشده در برنامه تان به وجود خواهند آورد. این تغییرات می‌توانند در آینده اثراتی مثبت روی زندگیتان داشته باشند، ولی شاید اکنون به شما فشار وارد کنند.

فال روزانه ۰۳/ ۰۲/ ۱۳۹۹

امروز عمل کردن بر اساس احساستان شاید کار بسیار راحتی باشد، ولی اگر آگاهیتان را نسبت به وضعیت عاطفی خود بالا ببرید همه چیز خیلی بهتر و راحت‌تر پیش خواهد رفت. به رفتار‌ها و واکنش‌های خود توجه کنید و به جای این که قربانی شرایط موجود شوید بدون این که ذره‌ای هول شوید، خیلی راحت می‌توانید در مقابل شرایط فعل قیام کرده و کنترل زندگی و آینده تان را همان طوری که خودتان دوست دارید در دست بگیرید. هر چقدر که دوست دارید با عزیرانتان وقت بگذرانید، ولی سعی کنید ساعات پایانی روز را تنها به استراحت کردن اختصاص دهید و تا جای ممکن سرتان را شلوغ نکنید تا برای هفته‌ای شلوغ و پر کار آماده شوید.

فال روزانه ۰۳/ ۰۲/ ۱۳۹۹

امروز شاید از تمام اتفاقاتی که دارند می‌افتند سر در نیاورید، ولی خیالتان ازاین راحتباشد که اتفاقی فوق العاده قرار است در زندگیتان بیفتد. این را باید یاد بگیرید که رشد کردن همیشه با درد همراه است، پس نگذارید مشکلات و موانع شما را از پای درآورده و تسلیم کنند. اگر همه چیز خارج از کنترل به نظر می‌رسد بجای جدال برای در دست گرفتن زمام امور با جریان تغییرات پیش بروید. شاید پیدا کردن راه حل برای یکی از مشکلاتتان دغدغه اصلیتان باشد، ولی ناگهان فکری فوق العاده به ذهنتان می‌رسد که می‌تواند همه چیز را تغییر دهد. فعلا این افکار را با هیچ کسی در میان نگذارید و بدون دخالت دیگران روی برنامه‌ها و اهدافتان متمرکز شوید و تصمیم هایتان را بگیرید.

فال روزانه ۰۳/ ۰۲/ ۱۳۹۹

امروز گزینه‌های بسیاری پیش رویتان قرار دارند که انتخاب را برای شما سخت کرده اند. شما می‌خواهید مسئولیت آینده خودتان را بپذیرید، ولی نگران این هستید که مبادا با برداشتن قدمی اشتباه همه چیز را خراب کنید و به همین خاطر هم درگیر برنامه ریزی و زمان بندی و امثال این‌ها شده و هیچ نشانی از پیشرفت نمی‌بینید. گاهی باید همه چیز را رها کرد و بی مقدمه تصمیم گرفت و پیش رفت و در لحظه زندگی کرد. محدود کردن مکالماتتان به اتفاقات روزمره و چیز‌های پیش پا افتاده به شما کمک نخواهد کرد که جلوی پیش رفتن مکالمه تان به سوی محدوده‌هایی که از آن‌ها فراری هستید را بگیرید، پس اگر طرف مقابلتان مورد اطمینان است با خیال راحت در مورد افکار رو رویاهایتان با او صحبت کنید.

فال روزانه ۰۳/ ۰۲/ ۱۳۹۹

امروز دیگران بسیار به شما وابسته هستند، ولی شما حاضر نیستید این نقش را بپذیرید. نه این که اعتماد به نفس کافی برای این کار را نداشته باشید، ولی احساس می‌کنید درگیری‌های فکری و عاطفی که دارید آنقدر شما را مشغول کرده اند که دیگر وقتی ندارید که به مسائل دیگران بپردازید. در مورد محدودیت زمانیتان خیلی رک و صریح با اطرافیانتان صحبت کنید. البته اگر کاری از دستتان برای کسی بر می‌آید کوتاهی نکنید و مطمئن باشید لطفی که دارید میکنید دیر یا زود جبران خواهد شد. هم دلتان می‌خواهد بیرون بروید و بازی و تفریح کنید، هم دوست دارید در خانه بمانید و استراحت کنید. از خانه بزنید بیرون، تمام شب را برای استراحت وقت خواهید داشت.

فال روزانه ۰۳/ ۰۲/ ۱۳۹۹

امروز شما قادر هستید چیز‌هایی را ببینید که دیگران قادر به درک آن‌ها نیستند، ولی این توانایی شما همچون باری اضافه بر دوشتان سنگینی خواهد کرد، چراکه توضیح دادن این مسائل برای دیگران کار ساده‌ای نیست و آن‌ها نیز تمایل چندانی به درک کردنشان نشان نمی‌دهند. در هر حال شما باید در توضیح بینش خودبه دیگران صبور بوده و تا می‌توانید واضح و ساده صحبت کنید تا همه پیامتان را بفهمند. امروز شما نگرشی صحیح و منطقی نسبت به آینده دارید و خیلی خوب می‌توانید بفهمید چه کار‌هایی باید بکنید تا در مسیر درست پیش بروید. شما حتی می‌توانید دیگران را نیز برای انتخاب راه صحیح راهنمایی کنید، البته اگر خودشان بخواهند، کسی را مجبور نکنید!

فال روزانه ۰۳/ ۰۲/ ۱۳۹۹

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • elahe

      چرا دیگه بروز رسانی ندارین؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به روز شده

    • Nimi

      چرا بروزرسانی نمیزازید؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج