۹۸۵۲۱۶
۹ نظر
۵۰۰۵
۹ نظر
۵۰۰۵
پ

روزنامه فرهخیتگان: تلویزیون، ماه‌عسل لازم است!

شاید وقتی ماه عسل را شروع کردند، گمان نمی‌کردند آنقدر مخاطب پیدا کند که چندین سال برنامه را ادامه دهند و مردم هر سال منتظر باشند ماه رمضان بیاید و برنامه محبوب‌شان را ببینند.

روزنامه فرهخیتگان نوشت: شاید وقتی ماه عسل را شروع کردند، گمان نمی‌کردند آنقدر مخاطب پیدا کند که چندین سال برنامه را ادامه دهند و مردم هر سال منتظر باشند ماه رمضان بیاید و برنامه محبوب‌شان را ببینند.

روزنامه فرهخیتگان: تلویزیون، ماه‌عسل لازم است!

بعد از ماه رمضان سال 97 که احسان علیخانی برنامه عصر جدید را کلید زد و باز هم با استقبال مخاطبان مواجه شد، خیلی‌‌ها از سرنوشت ماه‌عسل می‌پرسیدند، اما خود علیخانی اعتقاد دیگری داشت، او می‌گفت: «زمانی که ماه‌عسل شروع شد، یک ایده جدید و نو بود، اما الان و در سال 97 تلویزیون پر از تاک‌شو‌هایی شده است که مانند ماه‌عسل اجرا می‌شوند. حالا که عصر جدید را شروع کرده‎ام با وجود تمایل تلویزیون که می‌خواهد ماه‌عسل را هم داشته باشم ولی معتقدم که عصرجدید خودش دریایی است که طبیعتا به آن برنامه نمی‌رسم، اما اگر روزی باز هم تلویزیون از عصرجدید‌ها پر شود، این برنامه را هم دیگر ادامه نخواهم داد.»

همین حرف‌‌ها باعث شد آنتن تلویزیون از ماه‌عسل خالی شود و امسال در رمضان 99 و با وجود محدودیت‌‌هایی که برای مردم هم وجود دارد، باز هم این برنامه را نخواهیم داشت. برنامه‌‌های تلویزیون را که برای ماه رمضان امسال نگاه کنید، متوجه می شوید همان تکرار‌ی‌ها مانند سال گذشته وجود دارد و هیچ خلاقیتی نیست.

وقتی برنامه ماه‌عسل تمام شد خیلی‌‌ها معتقد بودند حالا فرصتی می‌تواند باشد برای برنامه‌سازان که با خلاقیت بتوانند یک برنامه جدید را برای شب‌‌های رمضان تدارک ببینند. برنامه‌ای که با سبک و سیاق متفاوت بتواند نظر مخاطبان را جلب کند. اما در سال 98 که این اتفاق نیفتاد و دقیقا برنامه‌‌هایی پخش شد که کپی‌ای از ماه‌عسل بود و حتی دعوت از میهمانان و نوع صحبت مجری همانی بود که سال‌‌ها در ماه‌عسل دیده بودیم.

درست است که جای خالی ماه‌عسل در تلویزیون وجود دارد، اما مطمئنا این برنامه و نوع ساختش فقط می‌تواند در همان قالب برای مخاطب جذاب باشد و اگر قرار به تکرار باشد، مخاطب همیشه درحال مقایسه با روز‌های اوج برنامه‌‌های ماه‌عسل است. تلویزیون برای دومین سال متوالی خالی از این برنامه است و شاید هم روزی علیخانی و تیمش با برنامه دیگری به شب‌‌های رمضان تلویزیون بازگردند و مخاطب را غافلگیر کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مزخرفترین یرنامه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اخی الان چقدر برنامه با محتوا داریم واقعا این مردم فازشون چیه هرچی میسازن ایراد میگیرن حالا بگی خودت کاری کن عرضه کاری نداره

    • بدون نام

      ول کن بابا.چرت و پرت بود.بهتر که تموم شد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما بلدی بهتر بسازی بفرما بسم الله عرضه کاری ندارن مردم به دیگران ایراد میگیرن

    • آرمان عظیمی

      صداوسیما باید آنقدر برنامه های قوی و پرمخاطب بسازد که نبود یک برنامه گفتاری، اینقدر به چشم نیاد. واقعا در تولید سریال و برنامه، ضعف داریم و برنامه های اونوری که همه دیدن را داریم ازش تقلید می کنیم. نیاز به نسل جوان و ایده های نو و سرمایه گذاری روی اونا وجود داره، یک خانه تکانی اساسی، نیاز صداوسیما است.

    • بدون نام

      برنامه اشک درار بود فقط.با احساسات مردم فقط بازی میکرد که بیننده جذب کنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        الان خیلی برنامه های خوبی داره میده ؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      همون بهتر که پخش نشه مردم کم غم و غصه دارن این برنامه های ناراحت کننده هم پخش بشه الان مردم بیشتر به شادی احتیاج دارن نه ماه عسل

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برنامه ماه عسل فقط برای علیخانی صرف داشت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج