۹۸۵۳۰۰
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

بیانی: اسماعیلی کار را خراب‌تر از این نکند

پیشکسوت تیم استقلال معتقد است باید به سعادتمند فرصت داد البته مدیرعامل هم نباید دنبال برنامه‌های طولانی‌مدت باشد.

خبرورزشی: شاهین بیانی، پیشکسوت تیم استقلال در گفتگو با خبرورزشی درباره مصاحبه اخیر فرشید اسماعیلی علیه احمد سعادتمند، مدیرعامل باشگاه استقلال به نکات جالبی اشاره کرد. شاهین بیانی معتقد است باید به سعادتمند فرصت داد البته مدیرعامل هم نباید دنبال برنامه‌های طولانی‌مدت باشد. در ادامه متن این پرسش و پاسخ را می‌خوانید.

آقای بیانی، نظرتان درباره مصاحبه اخیر فرشید اسماعیلی علیه مدیریت باشگاه چیست؟

در وهله اول باید از این موضوع انتقاد کرد که به طور کلی تغییر و تحول در سطح مدیریت باشگاه استقلال خیلی زیاد است. به طور مثال در همین یکی، دو فصل شاهد بودیم که بار‌ها این باشگاه سرپرست یا مدیر‌عامل‌های مختلفی را در رأس هرم مدیریتش دیده است. این بد است که مدیریت این باشگاه ثبات نداشته باشد.

نظرتان درباره صحبت‌های اخیر مدیرعامل استقلال چیست؟

اتفاقاً صحبت‌های مدیرعامل باشگاه را در تلویزیون دیدم. قطعاً بیش از هر موضوعی باید دنبال حل مشکلات مالی باشگاه باشد. نه او بلکه هر کس به باشگاه می‌آید باید به این موضوع فکر کند. سعادتمند حرف‌های خیلی خوبی زد، اما این حرف‌ها به درد مدیری می‌خورد که چشم‌اندازی ۱۰ یا ۱۵ ساله را پیش روی باشگاه ترسیم کند.

شما با این چشم‌انداز مخالفید؟

نه مخالف نیستم، اما این برنامه‌ریزی حالا به درد باشگاه استقلال نمی‌خورد. استقلال باید برنامه کوتاه‌مدت داشته باشد. باید بتواند ظرف ۳، ۴ سال بدهی‌های سنگینی که روی دستش مانده را بپردازد. استقلال در حال حاضر اولین ملزومات یک تیم حرفه‌ای را ندارد. استقلال زمینه تمرین درست و حسابی ندارد. تصاویر زمین تمرین استقلال را که می‌بینیم بیشتر شبیه مراتع سرسبز است.

با این وجود فکر می‌کنید بازیکن استقلال حق ندارد نسبت به دریافتی مالی‌اش اعتراض کند؟

چرا حق ندارد؟ به هر حال بازیکن هم روی این پول حساب کرده، اما اعتراض هم زمان خودش را دارد. در شرایطی که انواع و اقسام مشکلات مالی اعم از شکایت‌های مدیران و مربیان و بازیکنان خارجی در سر باشگاه ریخته، اینکه بازیکن استقلال هم بخواهد پا روی گلوی مدیرعامل بگذارند چندان قشنگ نیست. به هر حال بازیکنان هم باید کمی صبر و حوصله داشته باشد، چون قطعاً پولش سوخت نمی‌شود.

ولی فرشید اسماعیلی معتقد است اوضاع مالی بازیکنان چندان روبه‌راه نیست؟

قبول دارم! بازیکن نمی‌تواند نسبت به وضعیت دریافتی‌هایش بی‌تفاوت باشد، اما اگر او هم بخواهد در این شرایط طلبش را فریاد کند یک مشکل به مشکلات دیگر اضافه کرده و مانع از تمرکز مدیرعامل جدید می‌شود. فکر نمی‌کنم حضور سعادتمند در استقلال به یک ماه رسیده باشد. این بازیکنان در نهایت آخر فصل می‌توانند به بهانه عدم دریافت پول‌شان قراردادشان را تمدید نکنند یا از طریق کمیته انضباطی و یا نهایتاً AFC به این موضوع رسیدگی شود.

راهکار پیشنهادی شما چیست؟

باز هم همه چیز به مسعود سلطانی‌فر برمی‌گردد. وزیر باید با یک کمک مالی درست و حسابی وضعیت استقلال را به حالت بهتر تغییر دهد وگرنه مدیرعامل به تنهایی قادر نیست مشکلات باشگاه استقلال را رفع و رجوع کند. توصیه من به بازیکنان استقلال هم این است که کار را بیشتر از این خراب نکنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • باورصاد

      آقای بیانی ازبازیکنان دفاع کن از مامورین سلطانی فرآشغال

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج