۹۸۵۴۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

نظر فدراسیون برای جذب بازیکن و مربی خارجی

نماینده باشگاه استقلال خوزستان تاکید کرد که فدراسیون فوتبال پیشنهادی مبنی بر عدم جذب بازیکنان خارجی را به تیم‌ها نداده است.

ورزش سه: نماینده باشگاه استقلال خوزستان تاکید کرد که فدراسیون فوتبال پیشنهادی مبنی بر عدم جذب بازیکنان خارجی را به تیم‌ها نداده است.

عارف‌نیا بعد از حضور در جلسه‌ی فدراسیون فوتبال اظهار کرد: امروز پیرامون پرونده‌های مختلفی که باشگاه‌های ایرانی در فیفا دارند، صحبت شد تا اقدامات خاصی انجام شود چون در ایران حقوق ورزشی و رفرنس‌های کافی ندارد.

او ادامه داد: بیشتر باشگاه‌های ایران اطلاعات خیلی خوبی درباره مسائل حقوقی و قراردادی با مربیان و بازیکنان ندارند و به همین خاطر در بیشتر پرونده‌هایی که نمی‌توانیم در فیفا برنده شویم، مباحث قراردادی مطرح است.

مدیر حقوقی باشگاه استقلال خوزستان تصریح کرد: قرار شد جلسات هم‌افزایی و کلاس‌های بیشتری از سوی فدراسیون فوتبال و با حضور نماینده باشگاه‌ها برگزار شود تا در دوره‌های آموزشی، با مسائل حقوقی فیفا بیشتر آشنا شویم، قراردادهای بهتری ببندیم و اتفاقاتی که در سنوات اخیر افتاده و ضررهای زیادی کردیم، دوباره شاهد نباشیم.

عارف‌نیا درباره پرونده‌های استقلال خوزستان در فیفا عنوان کرد: پرونده وینیسیوس و تارتار، دو بازیکن برزیلی را در فیفا داریم که در حال توافق با آنها هستیم تا به نتیجه برسیم.

او در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا فدراسیون فوتبال تاکیدی مبنی بر عدم جذب مربی یا بازیکن خارجی به باشگاه‌ها داشته است، ابراز کرد: اصلا چنین چیزی و حتی پیشنهادش هم مطرح نشد. تنها مسئله‌ای که عنوان کردند، بحث ریالی و دلاری در زمان قراردادها با خارجی‌ها بود که برای آن هم باشگاه‌ها و فدراسیون باید به یک تصمیم‌گیری نهایی برسند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • باورصاد

      آقای عارف بیا همشهری محترم وهم استانی عزیز باشگاه اه مشکل جذب ندارند تازمانی که سلطانی فر وزیر ورزش است همین آش وهمین کاسه وجوددارد ومافیای ورزش ایران بانابودی این شخص واطرافیانش امکان برگشت به دوران اوج وپیشرفت وجود دارد که انشاءالله وبه امیدپروردگار به زودی امکانپدیر است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج