۹۸۵۴۲۶
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

ایوویچ: در حیاط خانه تمرین می‌کنم

ملی‌پوش صربستانی تیم والیبال لوکوموتیو روسیه گفت: با توجه به شرایطی که وجود دارد فعلا در حیاط خانه تمرین می‌کنم.

خبرگزاری فارس: ملی‌پوش صربستانی تیم والیبال لوکوموتیو روسیه گفت: با توجه به شرایطی که وجود دارد فعلا در حیاط خانه تمرین می‌کنم.

مارکو ایوویچ، دریافت کننده صربستانی تیم والیبال لوکوموتیو روسیه با سختی‌های فراوان توانست روسیه را ترک کرده و به کشورش بازگردد. او پس از بازگشت به صربستان ۲۸ روز باید در قرنطینه خانگی بماند. ایوویچ هنوز مورد آزمایش کرونا قرار نگرفته است و فعلاً طبق قوانین صربستان باید حدود یک ماه در خانه بگذراند.

چگونه توانستید از روسیه خارج شوید؟

قرار بود یک هواپیما از مسکو به بلگراد پرواز کند. ما بلافاصله با سفارت صربستان تماس گرفته و درخواست خود را اعلام کردیم. آنها به ما کمک کردند تا با سایر افراد به صربستان برسیم

وضعیت ویروس کرونا در روسیه چگونه بود؟

در مدتی که من آنجا بودم، این به تازگی فراگیر شده بود و به همین دلیل برخی از فرودگاه‌ها تعطیل شده بودند. هدف ما رسیدن به مسکو بود تا بتوانیم به صربستان حرکت کنیم. فقط به ما توصیه‌ می‌شد که اگر نیازی به بیرون رفتن نداریم، در خانه بمانیم.

وقت خود را چگونه در قرنطینه می‌گذرانید؟

من در حیاط خانه تمرین می‌کنم. کمی استراحت می کنم و به همین روش وقت می‌گذرانم.

تیم لوکوموتیو عنوان قهرمانی روسیه را به دست آورد. شما قبلاً گفته بودید که این تیم شانس زیادی برای کسب عنوان قهرمانی دارد و فقط برخی تکه‌های کوچک برای تکمیل پازل نیاز است؛ احتمالاً منظور شما از این صحبت‌ها ویروس کرونا نبود...

(می‌خندد) از ابتدای فصل ما در رده اول قرار داشتیم و بسیار خوب بازی کردیم. اهدافمان، برای بازی‌ها برنامه داشتیم و اگر یکی از بازیکنان تحت فشار قرار می‌گرفت، بازیکن جایگزین بسیار خوب ظاهر می‌شد. اگر از من بپرسید که آیا قهرمانی ما تا پایان فصل ادامه پیدا می‌کرد یا خیر باید بگویم که از این موضوع مطمئن نیستم، اما ما در بین برترین‌ها قرار داشتیم. به هر حال ما این عنوان را به دست آوردیم و فکر می‌کنم این قهرمانی پاداش تمام نکات خوبی بود که ما در طول یک فصل داشتیم. بازهم باید تاکید کنم که جوی دوستانه و صمیمی در تیم ما حاکم بود و از این جو بسیار سود بردیم.

آیا قرارداد جدیدی با لوکوموتیو امضا کرده‌اید؟

بله، قرارداد جدیدی امضا کرده‌ام. این باشگاه سازماندهی خوبی دارد و در کنار آسکو رسوویا که من در آنجا هم بازی کردم یکی از بهترین باشگاه‌ها محسوب می‌شوند. دشوارترین قسمت برای من سفر به شهرهای دیگر است. من هیچ دلیلی برای تغییر باشگاه خود ندارم، چون هم تیمی‌هایم عالی هستند. بنابراین چرا باید یک چیزی خوب را تغییر دهم؟

وضعیت والیبال بعد از کرونا چگونه خواهد بود؟

امیدوارم همه چیز به زودی تمام شده و شیوع این ویروس در تمام دنیا متوقف شود. امیدوارم همه در سلامت کامل باشند. اطلاعات زیادی در مورد وضعیت فعلی وجود ندارد، فقط دلم می‌خواهد که هرچه زودتر این مشکل تمام شود و همه ما به فعالیت‌های خود بازگردیم.

آیا فکر می‌کنید که تابستان امسال برای تیم ملی روسیه بازی کنید؟

من هیچ اطلاعات موثقی در خصوص برگزاری مسابقات ملی ندارم، اما این امکان وجود دارد که در لیگ ملت‌ها بازی کنم. من امیدوارم که ما بتوانیم خیلی زود دور هم جمع شویم تا جلسات تمرینی خوبی را برگزار کنیم. خوب نیست که ۳ یا ۴ ماه را بدون جلسات تمرینی بگذرانیم.

آیا تیم لوکوموتیو فصل آینده در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا حضور پیدا خواهد کرد؟

فصل بعد من می‌توانم بعد از چند سال در لیگ قهرمانان اروپا بازی می‌کنم و از این بابت بسیار خوشحالم. بسیاری از بازیکنان ما هم بعد از چند فصل می‌توانند در این رقابت‌ها بازی کنند. ما به عنوان قهرمان روسیه وارد لیگ قهرمانان می‌شویم و باید خودمان را ثابت کنیم.

از آنجا که ما ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه را داریم امیدوارم که در این رقابت‌ها خوب باشیم. این یک چالش بزرگ است و ما باید از نظر جسمی برای همه چیز آماده باشیم. در لیگ روسیه هم باید بازی کرده و از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم تا نشان دهیم که چقدر قدرتمند هستیم. زمان زیادی برای شروع لیگ قهرمانان اروپا داریم و می‌توانیم به خوبی آماده شویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج