۹۸۵۵۱۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

کلوپ: نگران بودم از لیورپول اخراج شوم

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، فاش کرد که در اولین روزهای پیوستن به این باشگاه، نگران بود که اگر نتواند خیلی زود باعث پیشرفتی محسوس در این تیم شود، اخراج خواهد شد.

ورزش سه: یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، فاش کرد که در اولین روزهای پیوستن به این باشگاه، نگران بود که اگر نتواند خیلی زود باعث پیشرفتی محسوس در این تیم شود، اخراج خواهد شد.

کلوپ در میانه های فصل ۱۶-۲۰۱۵ و زمانی این تیم در رتبه ششم جدول بود، جانشین برندان راجرز شد. او در همان فصل قرمز را به فینال لیگ اروپا رساند و در دو فصل اخیر هم به فینال چمپیونزلیگ رسیدند و یک بار با پیروزی مقابل تاتنهام، توانستند این جام را فتح کنند.

لیورپول این فصل هم مدعی اصلی قهرمانی در لیگ برتر بود و تنها دو هفته به قطعی کردن قهرمانی اش فاصله داشت که شیوع کرونا باعث تعطیلی رقابت ها شد.

این مربی موفق آلمانی که با دورتموند هم قهرمانی در بوندس لیگا و صعود به فینال چمپیونزلیگ را تجربه کرده بود، به اسکای اسپورتس گفت:" واضح است که ما نیاز به زمان داشتیم. مشخص بود که ما نمی توانیم یک شبه اوضاع را ردیف کنیم. همه به دنبال بهبود اوضاع بودند اما واضح است که نمی شد یک دفعه این کار را انجام داد.

بنابراین من باید می خواستم که به من زمان بدهند. پیش از این در دوران حرفه ای ام اخراج نشده بودم بنابراین تجربه ای از این مسئله نداشتم. اما می دانستم که در لیورپول سطح متفاوتی هستم و اگر نتوانم خیلی زود تاثیرگذار باشم، اخراج خواهم شد؛ به همین راحتی.

به همین دلیل گفتم که اگر چهار سال دیگر هم همچنان اینجا باشم، حتما اتفاقی رخ داده است (لیورپول بهتر شده و جام برده). من تقاضای چهار سال وقت نکردم. فقط خواستم کمی وقت به من داده شود. و این فرصت را گرفتیم.

نکته جالب این بود که بعد از هفت یا هشت بازی، مالکان لیورپول کاملا نسبت به استخدام من نظر مثبت داشتند و احساس می کردند که من و کادر فنی ام، گزینه های مناسبی بودیم. آنها متوجه شدند که "بسیار خب، آنها در مسیر درستی هستند" و از این لحظه، آنها حتی یک ثانیه هم تردید نکردند.

آنها به ما کاملا اطمینان و باور داشتند و می گفتند "این مسیری است که ما باید در آن بمانیم و همه چیز خوب خواهد شد". کسی نمی داند که در چنین لیگ دشواری به قهرمانی می رسید یا نه اما ما به این شکل تلاش می‌کنیم.

اما ما هرگز به شکست خوردن در فینال ها فکر نمی کردیم، وقتی در دیدار مقابل سویا، منچسترسیتی (جام اتحادیه) یا رئال مادرید شکست خوردیم. کارشناسان می گفتند که "اگر او نتواند فینال بعدی را ببرد، آنوقت آنها باید تغییری ایجاد کنند." اوضاع اینطور بود. اما درون باشگاه کسی اینطور فکر نمی کرد."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج