۹۸۵۵۶۰
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

نبی: باشگاه‌ها در قرارداد تعهد اضافی ندهند

دبیرکل فدراسیون فوتبال معتقد است باشگاهها برندهای معتبر و بزرگی هستند که می بایست به شرکت های سهامی عام تبدیل شوند.

ورزش سه: دبیرکل فدراسیون فوتبال معتقد است باشگاهها برندهای معتبر و بزرگی هستند که می بایست به شرکت های سهامی عام تبدیل شوند.

مهدی محمدنبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال در مورد باشگاه ها و مشکلات حاشیه ای آنها گفت: فدراسیون خانه باشگاههاست و بسیار ضروری است که در خصوص موضوعات و موارد مختلف نشست های مشترک و تبادل نظر داشته باشیم. لازم است مسئولان باشگاهها از آخرین مقررات و قوانین همچنین تحولات باخبر باشند و در جلسات مشترک در این خصوص گفت و گو کنیم.

او ادامه داد: به همین منظور فدراسیون فوتبال استمرار و برگزاری مداوم اینگونه نشست ها را مورد توجه دارد همچنین نتایج و جمع بندی حاصل از این جلسات تدوین و به کلیه باشگاهها ابلاغ خواهد شد. از جمله مسائل مهم این است که باشگاهها در انعقاد قراردادها دقت نظر داشته باشند و نباید با تنظیم غیر اصولی قرارداد یا قید کردن بعضی شروط و آپشن های عجیب تعهدات مضاعفی برای خودشان ایجاد کنند.

دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره موضوع باشگاه های فوتبال ایران حرف های خود را این گونه ادامه داد: باشگاهها می توانند به میزان کارکرد مربی یا بازیکن در قرارداد توجه داشته باشند و به طور مثال شاهد امضای قراردادی نباشیم که با کمترین بازدهی و بهره آسیب و خسارت جدی به یک باشگاه وارد می کند و باشگاه ها معمولا با بدهی انباشته مواجه می شوند و این بدهی انباشته تبدیل به زیان انباشته می شوند که به ورشکستگی می انجامد.

نبی درباره تعهدات مالی بسیاری از باشگاه ها نیز گفت: از باشگاهها می خواهیم به موضوع تعهدات مالی و مسائل حقوقی مرتبط با فعالیت های خودشان توجه جدی داشته باشند. به طور مثال در مباحث مالیاتی، سال مالی، کشف قیمت و موارد دیگر به شکل دقیق عمل کنند.

او ادامه داد: فراموش نکنیم که باشگاههای ما به عنوان شرکت های تجاری باید در این موضوعات دقیق باشند و فرآیند خصوصی سازی از طریق تجاری سازی باشگاهها و رعایت اینگونه موضوعات به نتیجه خواهد رسید. باشگاههای ما برندهای معتبر و بزرگی هستند که می بایست به شرکت های سهامی عام تبدیل شوند و برمبنای مشخص کردن دارایی و شفافیت مالی به تراز مثبت رسیده و فعالیت کنند. همانطور که این موضوعات در باشگاههای حرفه ای جهان هم به شکل دقیق دنبال می شود.

دبیرکل فدراسیون درباره اهمیت برگزاری دوره های آموزشی در خصوص روش باشگاه‌داری نیز گفت: تلاش می کنیم دوره هایی در سطوح مدیران عالی همچنین مدیران میانی باشگاهها برگزار کنیم که نکات و مسائل مهم و کلیدی در این دوره ها تدریس شود. در پایان دوره شاهد برگزاری آزمون و ارائه مدرک مربوطه خواهیم بود چرا که مسئله آموزش دقیق در ساختارسازی مدیریت ورزش بسیار مهم و کلیدی است و می تواند منجر به کاهش بسیاری از این مشکلات موجود شود. ما از اینگونه فعالیت های آموزشی در داخل باشگاهها هم حمایت می کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • @

      لامصب تو که لالایی بلدی چرا خوابت نمیگیره، زمان خودت توباشگاه چیکارمیکردی بااین قرارداد ها، حالا داری کارشناس شدی پیری

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج