۹۸۵۷۰۳
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

مغانلو: پیکان در مورد آینده‌ام تصمیم می‌گیرد

مهاجم تیم فوتبال پیکان گفت: از حالا صحبت کردن در مورد آینده زود است. من یکسال دیگر با پیکان قرارداد دارم و باشگاه در مورد آینده‌ام تصمیم‌گیری خواهد کرد.

خبرگزاری ایرنا: مهاجم تیم فوتبال پیکان گفت: از حالا صحبت کردن در مورد آینده زود است. من یکسال دیگر با پیکان قرارداد دارم و باشگاه در مورد آینده‌ام تصمیم‌گیری خواهد کرد.

شهریار مغانلو با اشاره به اینکه نام برخی تیم‌ها به عنوان مقصد فصل آینده او یاد می‌شود، گفت: هیچکس از آینده خبر ندارد اما در حال حاضر من بازیکن پیکان هستم و یک سال دیگر هم با این باشگاه قرارداد دارم. باشگاه برای من تصمیم گیرنده است. از طرفی فکر می‌کنم الان زمان مناسبی برای صحبت در مورد آینده نیست.

وی افزود: بازیکن پیکان هستم و باید صبر کنیم ببینیم ادامه لیگ چه خواهد شد و سپس در رابطه با آینده صحبت کنیم. در حال حاضر تمام تمرکزمان روی حفظ آمادگی بدنی و بازگشت به مسابقات است.

مهاجم تیم فوتبال پیکان خاطرنشان کرد: در حال حاضر در خانه تمریناتم را دنبال می‌کنم تا آمادگی بدنی‌ام را حفظ کنم. اولویت سلامت جامعه و ورزش است اما به هر حال هر تصمیمی که گرفته می‌شود نباید تیمی از قبل آن متضرر شود.

مغانلو گفت: تیم ما روند مثبتی را در پیش داشت و از نظر فنی سطح خوبی داشتیم. از دید من لیگ بدموقع تعطیل شد چرا که می‌توانستیم به جایگاه بسیار بهتری برسیم. به طور حتم هم اگر لیگ ادامه داشته باشد به رده‌های بالای جدول صعود خواهیم کرد. شرایط اینگونه نخواهد ماند.

این مهاجم که سال گذشته به همراه ملوان عنوان آقای گلی لیگ دسته اول را کسب کرد، در مورد آقای گلی در لیگ برتر نیز گفت: حفظ پیکان در لیگ برتر از همه چیز مهم تر است اما به طور حتم ۲ سال پیاپی آقای گلی، رکورد خوبی خواهد بود.

وی در مورد رقابت برای کسب عنوان آقای گلی با عیسی آل کثیر، مهدی قائدی و شیخ دیاباته گفت: همه آنان مهاجمان خوبی هستند اما به طور حتم من هم پا پس نخواهم کشید و تلاش می‌کنم تا به عنوان بازیکن پیکان بتوانم عنوانی را تصاحب کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج