۹۸۵۷۱۵
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

داورپناه: قراردادم کم شود، شکایت می‌کنم

بازیکن تیم بسکتبال پالایش نفت‌آبادان گفت: قرارداد ما مانند بازیکنان اروپایی و آمریکایی نیست که بخواهند درصدی از آن را کسر کنند.

خبرگزاری میزان: بازیکن تیم بسکتبال پالایش نفت‌آبادان گفت: قرارداد ما مانند بازیکنان اروپایی و آمریکایی نیست که بخواهند درصدی از آن را کسر کنند.

سعید داورپناه در خصوص اتمام لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: تعطیلی لیگ بهترین تصمیم بود چرا که سلامتی بازیکنان و مربیان خیلی مهم‌تر از بردن هر جامی است. در هیچ جای دنیا در قانون اعلام نشده که تیم صدرنشین دور مقدماتی پس از نیمه تمام ماندن مسابقات به عنوان قهرمان معرفی شود. ما سال گذشته با وجود چهارمی در دور مقدماتی، در پایان لیگ برتر بسکتبال قهرمان شدیم که نشان‌ می‌دهد امکان دارد در فصل جاری هم اتفاقات به نحو دیگری رقم بخورد.

وی در مورد اینکه با توجه به پایان لیگ قرارداد آنها به صورت کامل پرداخت خواهد شد یا خیر، گفت: مطرح کردن این موضوع واقعا مسخره است زیرا اعلام پایان لیگ توسط فدراسیون از عهده بازیکنان خارج بود وگرنه ما دوست داشتیم لیگ برگزار شود. به هر حال کرونا کل دنیا را فرا گرفته و بحث قرارداد ما با بازیکنان اروپایی و آمریکایی متفاوت است و درست نیست بخواهند درصدی از قراردادهای بازیکنان را کسر کنند، زیرا بازیکنان زحمت کشیده‌اند و اگر درصدی از آن را ندهند به طور حتم شکایت خواهیم کرد.

داورپناه در مورد امکان برگزاری لیگ تابستانه از سوی فدراسیون اظهار داشت: برخلاف صنف‌های دیگر که شرایط عادی خودشان را پیدا کرده‌اند، اما هنوز در ورزش این شرایط مهیا نشده و باعث شده تا دلمان برای بسکتبال تنگ شود. البته باید ببینیم وضعیت کرونا چگونه پیش خواهد رفت.

وی در مورد تعویق المپیک گفت: خیلی دوست داشتم المپیک در تابستان برگزار شود زیرا از لحاظ فرم بدنی در بهترین شرایط قرار داشتم، اما ویروس کرونا همه چیز را خراب کرد و منجر به این شد که مسئولان تصمیم بگیرند المپیک را به سال آینده موکول کنند. البته حضورم در ترکیب اصلی تیم ملی المپیک منوط به تصمیم کادرفنی بود.

بازیکن تیم بسکتبال پالایش نفت‌آبادان در پایان پیرامون اینکه او را به عنوان بهترین بازیکن لیگ در فصل جاری قلمداد می‌کنند، توضیح داد: وا به هر تیمی که می‌روم در وهله نخست سعی می‌کنم برای تیمم موثر باشم و به اعضای تیم کمک کنم تا آنها از من راضی باشند. دوست دارم شرایطی فراهم شود تا بتوانم لژیونر شوم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج