۹۸۵۷۹۸
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

ثوری: مسابقات بوکس جام فجر برگزار می‌شود

رئیس فدراسیون بوکس گفت: کنفدراسیون و فدراسیون جهانی بوکس مسابقات جام فجر را مورد تایید قرار داده‌اند و در نیمه اول اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد.

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون بوکس گفت: کنفدراسیون و فدراسیون جهانی بوکس مسابقات جام فجر را مورد تایید قرار داده‌اند و در نیمه اول اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد.

حسین ثوری در خصوص برگزاری رقابت‌های بین‌المللی جام فجر سال جاری به میزبانی تهران، اظهار داشت: در سالهای اخیر بوکسورهای ایرانی به جایگاهی رسیده‌اند که توانایی خودشان را به رخ حریفان شان در سراسر دنیا بکشند.

وی افزود: از این رو قصد داریم بوکس ایران را در دنیا به یک برند تبدیل کنیم. با کمک اهالی بوکس یک سری مسابقات استاندارد به نام رقابتهای بین المللی جام فجر را طراحی کردیم. مسابقات بوکس جام فجر ۱۲ سالی بود که برگزار نمی‌شد و قصد داشتیم اسفندماه سال گذشته این رقابتها را به میزبانی ارومیه برگزار کنیم ولی با رقابتهای گزینشی المپیک در اردن تداخل پیدا کرد و کنسل شد.

وی افزود: خوشبختانه امسال کنفدراسیون و فدراسیون جهانی بوکس این مسابقات را مورد تایید قرار داده‌اند و در سایت شان بارگذاری کردند و کشورهای مختلف را برای حضور در این دوره دعوت می‌کنند که قرار است در نیمه اول اسفندماه سال جاری به میزبانی تهران برگزار شود.

رئیس فدراسیون بوکس که روی خط یکی از برنامه های ورزشی رادیو ایران بود در خصوص اینکه با وجود بیماری کرونا تمرینات ملی‌پوشان در حال پیگیری است، گفت: تمرینات ملی‌پوشان از طریق کادرفنی دنبال می‌شود و حتی دانیال شه‌بخش و سید شاهین موسوی دو المپیکی کشورمان که در مسابقات اردن سهمیه بازی های المپیک توکیو را کسب کردند نیز از طریق علیرضا استکی سرمربی تیم ملی بوکس به صورت مجازی رصد می شوند.

وی ادامه داد: بوکسورها سراسر کشورمان تمرینات خودشان را در فضای مجازی به صورت گسترده و پررنگ ارائه می دهند. یکی از مربیان‌مان در استان فارس با نام "وحید اصلاح" همه روزه تمرینات خودش را در صحفه شخصی‌اش بارگذاری می کند که تمریناتش مورد توجه فدراسیون جهانی قرار گرفته است و در صحفه خودشان بازنشر می دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رخشانی

      خداییش با اقتدار ترین رییس فدراسیون.همینه.نه با کسی کار داره وفقط کار خودشا میکنه.چند تا سهمیه المپیک هم گرفتن .دمشون گرم

      پاسخ ها

      • علیرضا خندابی

        عزیزم
        اطلاعات بوکس خودت رو بالا ببرید

    • علیرضا خندابی

      آقای ثوری
      متاسفانه دنیای شما کوچک است
      ایران تا به حال در طول تمام دوران بوکس خود ،مدال المپیک نداشته
      بعد شما در مورد تبدیل بوکس ایران به یک برندحرف میزنید
      کمی با فکر حرف بزنید
      یاعلی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج