جاباما
۹۸۵۸۱۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

زیدان کپیِ آلگری است، به درد یووه نمی‌خورد

آنتونیو کاسانو می‌گوید یوونتوس نباید به دنبال جذب زیدان به عنوان سرمربی جدیدش باشد چرا که سبک کاری زیزو دقیقا شبیه به مکس آلگری است.

ورزش سه: آنتونیو کاسانو می‌گوید یوونتوس نباید به دنبال جذب زیدان به عنوان سرمربی جدیدش باشد چرا که سبک کاری زیزو دقیقا شبیه به مکس آلگری است.

آنتونیو کاسانو، ستاره سابق فوتبال ایتالیا می‌گوید یوونتوس نباید به دنبال جذب زین‌الدین زیدان به عنوان سرمربی آینده‌اش باشد چرا که سبک مربی‌گری زیزو شباهت بسیار زیادی به مکس آلگری مربی سابق بیانکونری دارد و عملا سبک کاری زیدان، کپی آلگری است.

زیدان در حال حاضر دومین دوره حضورش روی نیمکت رئال را تجربه می‌کند. او در شروع فعالیت به عنوان مربی با رئال مادرید در طول سه سال، سه بار فاتح لیگ قهرمانان شد. زیدان بعد از آن از رئال جدا شد ولی بار دیگر به برنابئو بازگشت. اما در بازگشت زیدان، اوضاع برایش مثل دوره اول، بی عیب و نقص نبوده. زیدان در فصل ۲۰۱۸-۲۰۹ با رئال در لالیگا سوم شد و در مرحله یک‌هشتم نهایی چمپیونزلیگ شاهد حذف تیمش بوده.

زیدان به جز رئال مادرید در یوونتوس هم یکی از اسطوره‌های باشگاه به حساب می‌آید و در زمان فوتبالش سالهای درخشانی را با پیراهن این تیم پشت سر گذاشته. اما کاسانو می‌گوید زیدان به درد هدایت یووه نمی‌خورد چرا که سبک کاری‌اش یک کپی از سبک مکس آلگری است.

زیدان کپیِ آلگری است، به درد یووه نمی‌خورد

کاسانو در این باره گفت:" زیدان مرد بزرگی است ولی او کپی دقیق مکس آلگری است. یوونتوس می‌خواهد وضعیتی که در دوران آلگری داشته را دوباره با زیدان تکرار کند؟"

ستاره سابق ایتالیا در ادامه می‌گوید به عقیده او زیدان اگر رئال را ترک کند به وطنش فرانسه بازخواهد گشت و نه به ایتالیا. او در این باره گفت:" من می‌گویم زیدان اگر رئال را ترک کند به پاری سن ژرمن می‌رود نه یوونتوس. آنجا دست او باز خواهد بود. البته هدایت پاری سن ژرمن برای زیدان یک چالش خواهد بود چون آنها تا حالا قهرمان چمپیونزلیگ نشده‌اند".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج