۹۸۵۸۲۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

والیبال نشسته ایران ۳۵ سال در صدر جهان

دبیرکل والیبال نشسته منطقه آسیا و اقیانوسیه به مناسبت روز جهانی والیبال نشسته گفت: در ۳۵ سال گذشته والیبال نشسته مردان ایران همواره قهرمان جهان بوده است.

ایسنا: دبیرکل والیبال نشسته منطقه آسیا و اقیانوسیه به مناسبت روز جهانی والیبال نشسته گفت: در ۳۵ سال گذشته والیبال نشسته مردان ایران همواره قهرمان جهان بوده است.

هادی رضایی با تبریک روز جهانی پاراوالیبال اظهار کرد: در حال حاضر والیبال نشسته یکی از رشته‌های پرطرفدار و مطرح در دنیاست که در بین تمام کشورها از اهمیت بالایی برخوردار است؛ به طوری که ۹۰ کشور عضو فدراسیون جهانی والیبال نشسته هستند.

او گفت: والیبال نشسته مردان ایران در سال‌های شروع فعالیتش در این رشته و در ۳۵ سال گذشته همواره قهرمان جهان بوده و در جریان ۶ سال حضورش در بازی‌های پارالمپیک ۴ دوره قهرمان و ۲ دوره نایب قهرمان بوده، به طوری که والیبال نشسته مردان ایران در حال حاضر به عنوان یکی از برترین‌های دنیا در بین تمام کشورها شناخته شده است.

رضایی تصریح کرد: در بخش زنان نیز با وجود این که تنها ۵ سال است راه‌اندازی شده ما هفتم جهان و سوم آسیا هستیم و این نشان از رشد این رشته در بخش زنان است. البته تلاش بر این است که زنان نیز همانند مردان در سکوی قهرمانی قرار بگیرند و به بازی‌های پارالمپیک راه پیدا کنند.

وی در پایان گفت: در روز جهانی والیبال نشسته برنامه‌های مختلفی برگزار می‌شود و بهترین‌های این رشته معرفی می‌شوند که امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا کلیه مسابقات پیش‌بینی شده از سوی فدراسیون جهانی لغو و به زمان دیگری موکول شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج