۹۸۵۸۶۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

رکورددار پرتاب چکش: مجبور به قرنطینه شدم

رکورددار پرتاب چکش زنان ایران گفت: به دلیل شیوع کرونا مجبور شدم، تمریناتم را لغو کنم و با وجود پیشرفتی که داشتم به خانه برگردم تا خود را قرنطینه کنم.

ایسنا: رکورددار پرتاب چکش زنان ایران گفت: به دلیل شیوع کرونا مجبور شدم، تمریناتم را لغو کنم و با وجود پیشرفتی که داشتم به خانه برگردم تا خود را قرنطینه کنم.

ریحانه آرانی، رکورددار پرتاب چکش ایران به وضعیت پیگیری تمرینات خود در روزهای شیوع کرونا اشاره کرد و گفت: در حال تمرین در ارومیه بودم اما به دلیل شیوع کرونا مجبور شدم به تهران برگردم و در کنار خانواده باشم. سعی می‌کنم اکنون با تمرینات هوازی بدن خود را آماده نگه‌دارم.

او در مورد روند تمرینات خود قبل از شیوع کرونا گفت: تمریناتم را زیر نظر آقای کاوه موسوی شروع کرده بودم و روند خوبی داشتم. رکوردهای خوبی ثبت کردم و در کل راضی بودم اما به دلیل شیوع کرونا مجبور شدم، تمریناتم را لغو کنم و با وجود پیشرفتی که داشتم به خانه برگردم و خود را قرنطینه کنم تا زنجیره ویروس قطع شود.

رکورددار پرتاب چکش ایران در مورد برنامه‌های خود در سال جدید گفت: برنامه داشتم که در مسابقات آسیایی شرکت کنم اما تمام رویدادهای ورزشی لغو شده و حتی برنامه‌های داخلی هم چیده نشده است. فکر می‌کنم مسابقات آسیایی امسال برگزار نشود و باید تمرکز خود را بر مسابقات سال آینده بگذارم.

او به هدف خود در دوومیدانی اشاره و بیان کرد: با این که رکورددار بزرگسالان ایران هستم اما خودم را محدود به ایران نمی‌کنم و نمی‌خواهم که فقط رکورددار باشم بلکه به دنبال درخشش و افتخارآفرینی در مسابقات جهانی و المپیک هستم.

آرانی در مورد حمایت‌های فدراسیون گفت: فدراسیون در زمان لازم به من کمک کرده و قبل از مسابقات برای‌مان اردو در نظر گرفته است. اردوهایی که قبل از مسابقات در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب و با حضور ماساژور برگزار می‌شد خیلی کمک کرد و نتایج خوبی به دست آوردیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج