۹۸۵۸۷۸
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

برگزاری جلسه آنلاین فدراسیون بسکتبال

جلسه آنلاین بررسی عملکرد ایران در پنجره اول انتخابی کاپ آسیا در بخش رسانه برگزار شد.

خبرگزاری فارس: جلسه آنلاین بررسی عملکرد ایران در پنجره اول انتخابی کاپ آسیا در بخش رسانه برگزار شد.

جلسه بررسی عملکرد ایران در پنجره اول انتخابی کاپ آسیا در بخش رسانه و مدیا، به صورت آنلاین برگزار شد. هوسپ سرایداریان و تانیا سعد به عنوان نمایندگان فیبا، آرمین امانتی مسئول تیم رسانه های اجتماعی، ایمان فرزین مسئول هماهنگی رسانه و پخش فیبا و نازلی مسیحی مسئول روابط بین الملل از حاضران در این جلسه بودند.

موضوعات مطرح شده در این جلسه آنلاین به شرح زیر است:

*بررسی پورتال EMS (سامانه ثبت نام اصحاب رسانه جهت احراز هویت و ثبت درخواست حضور در رویدادها)

فعالیت فدراسیون در استفاده ازاین شبکه، اعم از اطلاع رسانی عمومی برای ثبت نام متقاضیان حضور و فعالیت در مسابقه، به انجام رساندن مراحل ثبت نام و تائید افراد و واجدین شرایط توسط فدراسیون در این شبکه توسط نمایندگان فیبا کامل و مورد رضایت بود.

*سامانه صدور آی دی کارت ( Media Accreditation Portal)

عملکرد فدراسیون در این زمینه موفقیت آمیز بوده و فرایند دریافت تمامی کارت های صادر شده با تائید و مهر حراست و توسط افراد از محل فدراسیون، مطابق اصول و مناسب بوده و مورد تمجید واقع شد.

*کنفرانس خبری پس از بازی

طبق نظر نمایندگان فیبا، این کنفرانس با رعایت تمامی اصول ذکر شده در دفترچه راهنما و مورد تاکید فیبا آسیا بسیار خوب و متفاوت برگزار شد .همچنین ویدئوهای مربوطه، به موقع در اختیار فیبا قرار گرفت .تحولات اعمال شده در آماده سازی فضای مناسب جهت برگزاری کنفرانس، چیدمان اتاق و میز کنفرانس خبری، دقت در رعایت اصول و کیفیت لازم برای پخش زنده روی یوتیوب، دریافت به موقع فیلم کنفرانس بلافاصله پس از اتمام آن، وضوح صدا، نور مناسب و تسلط مصاحبه کننده از مواردی بود که اصلاح و بهبود در آن ها مورد توجه و تقدیر نمایندگان فیبا قرار گرفت.

در این گفتگو، نمایندگان فیبا از حضور و فعالیت بانوان خبرنگار و اصحاب رسانه استقبال نموده و به افزایش مشارکت و حضور بانوان در این زمینه تاکید و تشویق نمودند.

*رسانه های اجتماعی

عملکرد تیم رسانه های اجتماعی مورد رضایت تمام و کمال واقع شد و طبق اظهارات مسئولین فیبا، تمامی مواردی که در خصوص شبکه اینستاگرام فدراسیون باید انجام شود، به بهترین شکل انجام شده است و صفحه اینستاگرام فدراسیون بسکتبال ایران بهترین عملکرد را در میان کشورهای آسیایی دارد. همچنین اظهار شد که پیشرفت ایران در این زمینه از سال ۲۰۱۶ تاکنون، دستیافتی مهم و قابل تقدیر است.

از دیدگاه نمایندگان فیبا، عملکرد فدراسیون بسکتبال ایران در حوزه رسانه و ارتباطات بالاخص در پنجره اول کاپ آسیا شایان تقدیر بوده و همچنین از زحمات هر سه نفر مسئول حاضر بابت تلاش در حفظ و ارتقا کیفیت برگزاری پنجره اول کاپ آسیا تشکر شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج