۹۸۶۰۲۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

بهترین خرید‌های فصل؛ هزینه‌هایی که جواب داد

در این فصل تیم‌های لیگ برتر مثل گذشته در نقل و انتقالات خرید‌های گزافی داشتند، اما چندین چهره بیش از سایرین در لیگ جزیره درخشیدند.

خبرورزشی: در این فصل تیم‌های لیگ برتر مثل گذشته در نقل و انتقالات خرید‌های گزافی داشتند، اما چندین چهره بیش از سایرین در لیگ جزیره درخشیدند.

بهترین خرید‌های فصل؛ هزینه‌هایی که جواب دادبه گزارش خبرورزشی، بحران کرونا باعث شد لیگ برتر انگلیس هم فعلاً تعطیل شود. تعطیلی‌ای که از حالا خیلی‌ها گمان می‌کنند امکان دارد پرونده این فصل را برای همیشه ببندد و ادامه‌دار باشد. در این فصل تیم‌های لیگ برتر مثل گذشته در نقل و انتقالات خرید‌های گزافی داشتند، اما چندین چهره بیش از سایرین در لیگ جزیره درخشیدند.

دین هندرسون

بعد از اینکه فصل پیش موفق شد در دروازه شفیلد بدرخشد منچستریونایتد قرارداد جدیدی با او به امضا رساند. این دروازه‌بان جوان مجدداً به‌طور قرضی به شفیلد رفت و عملکرد خوبش را ادامه داد. او اگرچه ۲۲ بار دروازه اش را باز شده دیده، اما موفق شده ۱۰ کلین‌شیت و ۷۰ سیو را برای خود ثبت کند تا نشان دهد آینده سنگربانی انگلیس و یونایتد در دستان دین است.

برونو فرناندس

هیچ‌کس تصور نمی‌کرد بازیکنی که در لحظات آخر ژانویه به یونایتد آمد بتواند جزو خرید‌های مؤثر جزیره باشد. برونو فرناندس در همین ۹ بازی نشان داد ارزش ۴۷ میلیون پوندی که برایش هزینه شد را دارد. مشارکت در ۷ گل با ۳ گل و ۴ پاس گل و از همه مهمتر درخشش در شهرآورد منچستر باعث شد خیلی زود در میان هواداران و همچنین اوله جا باز کند.

متیو کواچیچ

چلسی وقتی نتوانست به‌خاطر محرومیت از نقل و انتقالات بازیکنی بخرد به همان مهره‌های قبلی خود تکیه کرد. یکی از این مهره‌ها متیو کواچیچ بود که به‌رغم فصل گذشته که ناموفق بود توانست امسال به خوبی در سیستم فرانک لمپارد ایفای نقش کند. او امسال ۲۴ بازی انجام داده و ۲ گل و ۳ پاس گل به ثبت رسانده است. کواچیچ ستون تیم لمپارد در زمین به حساب می‌آید.

آرون وان‌بیساکا

این مدافع ۲۲ ساله شکار اوله از کریستال‌پالاس بود که به خوبی توانست پاسخ اعتماد سرمربی یونایتد را بدهد. آرون بیساکا جزو باثبات‌ترین بازیکنان منچستر در این فصل به حساب می‌آید و با عملکرد خوب خود توانست در این تیم خیلی زود جا بیفتد. قطع ارتباط، تکل‌های به موقع و... از جمله وظایفی است که آرون به درستی در زمین برای یونایتد انجام می‌دهد و آینده‌ای درخشان انتظارش را می‌کشد.

رائول خیمنس

این یکی در تیم معمولی ولورهمپتون بازی می‌کند. رائول خیمنس مکزیکی با ۳۰ میلیون پوند از بنفیکا به جزیره آمد و رکورد گرانقیمت‌ترین بازیکن باشگاه را به‌نام خود زد. با ۱۶ گل و ۹ پاس گل خیمنس برای ولورهمپتون، این تیم فرصت خلق کار‌های بزرگ را در لیگ برتر به دست آورده است. البته اگر کرونا اجازه دهد!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج