۹۸۶۰۶۶
۱۴ نظر
۵۰۰۶
۱۴ نظر
۵۰۰۶
پ

توزیع اقلام مصرفی در ماه رمضان با قیمت مناسب

قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان این که کالاها و اقلام مصرفی خانوارها در ماه رمضان به میزان کافی و با قیمت مناسب در اختیار مردم قرار می گیرد گفت: طرح نظارت و بازرسی بازار ویژه ماه مبارک رمضان نیز با شدت و حدت در کشور اجرا می شود.

قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان این که کالاها و اقلام مصرفی خانوارها در ماه رمضان به میزان کافی و با قیمت مناسب در اختیار مردم قرار می گیرد گفت: طرح نظارت و بازرسی بازار ویژه ماه مبارک رمضان نیز با شدت و حدت در کشور اجرا می شود.

حسین مدرس خیابانی قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور بازرگانی گفت: حواس مسئولان در ایام عید نوروز و ماه مبارک رمضان به مردم و بازار بیش از هر زمان دیگری است.

وی افزود: دولت از مدت ها قبل برنامه ریزی منسجمی برای تهیه و تدارک اقلام و مایحتاج ضروری مردم، کالا رسانی و هماهنگی با شبکه های توزیعی و همینطور تشدید نظارت و کنترل بازار انجام داده است.

مدرس خیابانی در ادامه از توزیع افزون بر ۲۰۰ هزار تن کالای اساسی و مایحتاج ضروری مردم در ماه مبارک رمضان خبرداد و اظهارداشت: این کالا ها شاخص تنظیم بازار و آرامش بقیه کالاهای مورد نیاز مردم است.

وی گفت: هماهنگی خیلی خوبی با شبکه های توزیع، اصناف، فروشگاه های بزرگ، تعاونی های مصرف کارگری، کارمندی و نیروهای مسلح صورت گرفته تا این کالاها بدون هیچ مشکلی و با قیمت مناسب به دست مردم برسد.

قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور بازرگانی افزود: طرح نظارت و بازرسی بازار ویژه ماه مبارک رمضان به موازات این اقدامات نیز در سطح کشور با شدت و حدت اجرا می شود.

وی اظهارداشت: این طرح با هدف حفظ آرامش بازار، رفاه حال اقشار آسیب‌پذیر جامعه، جلوگیری از تخلفات احتمالی واحدهای صنفی و غیره به مرحله اجرا در می آید.

مدرس خیابانی تصریح کرد: خوشبختانه با تمهیدات اتخاذ شده در ماه رمضان کالاها و اقلام مصرفی خانوارها به میزان کافی، دسترسی آسان و قیمت مناسب در اختیار مردم قرار می گیرد تا شهروندان دغدغه ای در این زمینه نداشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه خرما از جمله اقلام پر مصرف در ماه مبارک رمضان است، گفت: دامنه قیمتی این کالا هم در مبادی تولید و هم برای مصرف کننده تعیین و همینطور در سامانه ۱۲۴ درج شده است.

وی اظهارداشت: سامانه مزبور قابلیت ثبت و رسیدگی به شکایات تخلفاتی نظیر گرانفروشی، اختفا، احتکار، کم فروشی و عدم درج قیمت در خصوص انواع کالاها و خدمات را به صورت آنلاین دارد از اینرو مردم در صورت مشاهده عرضه کالاها به قیمت های بالاتر می توانند در بخش ثبت شکایت سامانه گزارش تخلف را ثبت تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.

مدرس خیابانی ادامه داد: همچنین اقلام صنفی مثل آش، حلیم، زولبیا و بامیه را خود اصناف و کمیسیون نظارت قیمت گذاری کرده است.

وی اضافه کرد: نکته حائز اهمیت در این میان نظم و نسخ و داشتن یک محدوده قابل قبول قیمت عرضه این کالاهاست.

قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور بازرگانی گفت: امسال شرایط خاصی به لحاظ شیوع کرونا در کشور حاکم است از اینرو تمامی واحدهای صنفی و مغازه داران در قالب همان شیوه نامه ها و موازین بهداشتی باید کالاها را به مردم عرضه کنند.

وی افزود: بین تنظیم بازار شب عید و ماه مبارک رمضان تفاوت زیادی وجود دارد چرا که مردم و کسبه به نوعی در این ماه هوای یکدیگر را دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • جعفر

      دروغ بس

      پاسخ ها

      • م ..ا

        دروغ نیست.
        قیمت مناسب را نمی فهمد.
        اما تامین بودجه را خوب می فهمد.
        علی برکت الله

      • وطن پرست ایرانی

        شماروبه خداقسم توکارهادخالت نکنید چون بدترش میکنیدکران ترنکنیدارزان کردنشونخواستیم فقط برای اصناف نقشه میکشند که ازراه جریمه کردنشون پول زیادی دربیارنددرصورتیکه خودشون ازهمه جا گران میدهندشکربیرون چهارهزاروپانصدخریدم ابنهاشش وچهارصدقبمت دادن مرغ رانه ونیم خریده ابنهادوهزارگرانترقیمت دادنداول بایدبه خودشون نظارت کنندوخودشونوجریمه کنند برترینهالطفاپخش کن توهم ازماهستی

    • مهراب

      همش دروغ دارید تحویل مردم میدید

    • آرمان عظیمی

      خواهشا عین سنوات قبل، این وعده گران نشدن کالا را ندهید بعدش در عمل ببینیم که تنها چیزی که گران نشده، شیر آدمیزاد است!!!!!!

    • بدون نام

      من از این آقا میخوام بره توبازار ببینه قیمت برنجهای خارجی که مال مافقیربیچاره هاست چقدررفته بالا بعدبیاداین حرفهاروبزنه

    • محمد

      همه اش شعار شعار شعار...

      پاسخ ها

      • ..... به من نچسب ...

        ... آیا زولبیا و بامیه .یک کالای اساسی برای ماه رمضان تعیین شده است.؟ من خودم چندین سال است که زولبیا بامیه مصرف نکرده ام.. و خدایا شکر . اتفاق ناگواری هم برایم پیش نیامده و بیماری دیابت هم ندارم..

    • بدون نام

      آقا چرا ما همچین چیزی نمی بینیم یا اینکه ما چشم بصیرت نداریم که قطع به یقین نداریم یا اینکه این آقایون دروغ میگن که قطعا و صددرصد دروغ میگن. بابا جمع کنین دیگه بساط دروغگویی رو خودتون خسته نشدین بسکه حرف مفت زدین???????

    • ع،ر

      وروغ‌.دروغ.ذروغ

      پاسخ ها

      • وانک علا خلق عظیم

        برنج صنعتی هندی پلاستیکی 68تومان بود الان 140 تومان واقعآ وحشت آور هست هروقت جنسها گرون کردین حسرت قیمت قبلی میخوریم سیاست تعذیب واعصاب خوردنی تاپای مرگ خدا مرگمون بده هرچه هست تقصیر این ملت بدبخت و بيچاره است

    • وانک علا خلق عظیم

      یا خدایا شما چقدر صبر داری میکنی برای این دروغگوها

    • بدون نام

      لعنت بر دروغگوها .

    • بدون نام

      دروغ...تمام روستاهای ایران رو سر بزن ی جام نمیدن فقط شهری ها...والله اونم ما روستایی ها راضی هستیم بدن به شهر...ایران فقط شده چندین شهر بزرگ...بقیم ول معطل...شهرهای بزرگم فک کنم پارتی بازیه و با این قیمت مصوب هم نیست...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج