۹۸۶۱۰۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

ریوالدو: کوتینیو در چلسی متحول می‌شود

ریوالدو از وینگر برزیلی بایرن مونیخ خواست راه حضور در تیم فوتبال چلسی را در پیش گیرد.

خبرگزاری فارس: ریوالدو در این روزهای کرونایی و قرنطینه خانگی، یکی از چهره های قدیمی فوتبال جهان است که به عنوان کارشناس، از تجربیات خود استفاده می‌کند و در زمینه‌هایی که مورد پرسش واقع می شود، نظر می دهد و توصیه های هم دارد.

در جدید ترین اظهار نظر خود، او «فیلیپه کوتینیو» وینگر یک سال اخیر بایرن مونیخ آلمان و بازیکن هموطنش را ترغیب به رفتن به شهر لندن و بازی برای چلسی کرده است.

در شرایطی که فوروارد ۲۷ ساله در فصل جاری توسط بارسلونا به بایرن، قرض داده شده، ریوالدو تصور می کند چلسی که این روزهای برای دراختیار گرفتن وینگر مونیخی ها ابراز علاقه می کند، می تواند انتخاب خوبی برای آینده مهاجم ملی پوش کشورش باشد.

ریوالدو که خود در سال های ۱۹۹۷ تا ۲۰۰۲ عضو بارسلونا بود، به بتفایر گفت: بعد از یک فصل و نیم حضور در بارسلونا و یک فصل هم در بایرن مونیخ، کوتینیو هنوز تا موفقیتی که در لیورپول کسب کرد، فاصله دارد.به نظر من، چلسی فرصتی خوب است برای او که بتواند به همان سطح بازگردد.

پیشکسوت برزیلی افزود: با انتخاب چلسی، او در اصل به باشگاهی بزرگ می رود و در کشوری فعالیت خواهدکرد که آن را خوب می شناسد. بنابر این اگر این انتقال واقعا رخ دهد، اطمینان دارم که فرصت خوبی خواهد داشت تا اوضاع را در آینده بهبود ببخشد.

ریوالدو که با تیم ملی برزیل قهرمان جام جهانی ۲۰۰۲ شد، ادامه داد: با نگاهی به چند سال گذشته کوتینیو، می توان گفت که آنچه را که از فیلیپه انتظار می رفت، به دست نیاورد، اما او هنوز زمان دارد تا به شرایط ایده ال برسد. برای این منظور باید اعتمادبنفس لازم را کسب کند. آنوقت همان بازیکنی می شود که در لیورپول بود.

ستاره پیشین تصریح کرد: نمی توانیم بگوییم کوتینیو بد بازی می کند.زیرا این یک ادعای دروغ است. او در تیم ملی برزیل، منظم است اما در بارسلونا یا بایرن به اندازه کافی خوش شانس نبود. به نظرم چلسی می تواند او را دومرتبه احیا کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج