۹۸۶۲۲۸
۲۲ نظر
۵۰۱۰
۲۲ نظر
۵۰۱۰
پ

«زیرخاکی» بالاخره روی آنتن شبکه یک می‌رود

سریال «زیرخاکی» به کارگردانی جلیل سامان و تهیه‌کنندگی رضا نصیری‌نیا از شنبه ۶ اردیبهشت‌ماه روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

خبرگزاری ایسنا: سریال «زیرخاکی» به کارگردانی جلیل سامان و تهیه‌کنندگی رضا نصیری‌نیا از شنبه ۶ اردیبهشت‌ماه روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

به نقل از مرکز سیمافیلم، بهرنگ ملک‌محمدی- مدیر گروه فیلم و سریال مرکز سیمافیلم درباره حاشیه‌های به وجود آمده برای سریال «زیرخاکی» گفت: متاسفیم که با رفتار خارج از قاعده و عرف یک بازیگر، سریال «زیرخاکی» دچار حاشیه شد.

«زیرخاکی» بالاخره روی آنتن شبکه یک می‌رود

وی ادامه داد: مجموعه تلویزیونی «زیرخاکی» با توجه به مضمونی که روایت می‌کند با زبان شیرین طنز، یکی از آثار قابل توجه در حوزه تاریخ معاصر و انقلاب خواهد بود. این مجموعه به نقد دوره پهلوی و ساواک با لحنی مفرح می‌پردازد و حتما توان جذب مخاطب را دارد و می‌تواند در ایام کرونایی شب‌های ماه مبارک رمضان لحظات مفرح و شادی را برای مردم فراهم کند. گروه سازنده زحمت زیادی برای ساخت این مجموعه متحمل شدند که نباید با رفتار غیرحرفه‌ای و غیرمعمول یک بازیگر آن را نادیده گرفت.

ملک محمدی در ادامه تاکید کرد: خانم بازیگر چند ماه بعد از پایان کارش در سریال «زیرخاکی» در آن میهمانی حاضر شده است و نه قبل یا حین فیلمبرداری. این عمل او در این محفل را که خلاف شرع و هنجارهای جامعه است محکوم می‌کنیم؛ همانطور که پیش‌تر تهیه‌کننده و کارگردان مجموعه این کار وی را محکوم کردند و بر اساس قرارداد منعقد شده و تعهدات مطرح شده، سازمان صدا و سیما این موضوع را از طریق حقوقی پیگیری خواهد کرد.

مدیر گروه فیلم و سریال سیما فیلم اظهار کرد: تعهداتی که عوامل سازنده آثار نمایشی به سازمان می‌دهند تنها در جهت صیانت حرفه‌ای و اخلاقی از هنرمندان شریف کشور و تلاش‌های هنرمندانه آنان است و البته با معدود ساختارشکنی‌ها حتما برخورد قانونی خواهد شد. همچنین به عنوان مدیریت پیش‌گیرانه طبق آیین‌نامه‌های سازمانی که متمرکز بر رعایت حدود دینی و ملی است با هنرمندان همکاری خواهد شد.

ملک محمدی در ادامه گفت: با در نظر گرفتن شرایط و بررسی‌های کارشناسی و تصمیم جامع سازمانی که نتیجه تایید مسئولان ارشد سازمان است، همچنان تصمیم بر پخش سریال همزمان با اولین روز ماه مبارک رمضان (شنبه ۶ اردیبهشت) است و انشاءالله هر شب سریال «زیر خاکی» میهمان خانه‌های مردم از شبکه یک سیما خواهد بود.

گفتنی است؛ نقش اول مرد سریال زیرخاکی به عهده پژمان جمشیدی و نقش اول زن را ژاله صامتی عهده‌دار است و هادی حجازی‌فر، نادر فلاح، امید روحانی، ایرج سنجری، اصغر نقی‌زاده و.‌‌‌.. نیز در این سریال ایفای نقش می‌کنند.

«زیرخاکی» از آثاری است که سعی دارد بخشی از فرآیندهای اجتماعی کشور را با نگاهی متفاوت روایت کند. داستان سریال درباره مردی است که به دنبال «زیرخاکی» است و برای یافتن گنج درگیر ماجراهایی می‌شود.
«زیرخاکی» از تولیدات گروه فیلم و سریال سیمافیلم به شمار می‌آید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حمید معصومی نژاد

      همون بهتر زیر خاک بمونه با اون کارگردان فوق ...ش

      پاسخ ها

      • ابی

        بگید دیگه هیچی نداشتیم واسه پخش وگرنه شما وسواستر از اونید که از همچین موضوعی بگذرید

    • زیگیل

      سریالی که پژمان توش باشه گند میشه...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خیلی لوسه

    • بدون نام

      مشکل کشور دیگه حل شد......

    • بدون نام

      بهترین تصمیم گرفته شد هم نمایش بدید فیلم رو هم تذکراتی به خانم بازیگر که واقعا بازی گر هست بدین

    • بدون نام

      عالی

    • بدون نام

      احتمالا بامزه باشه پژمان جمشیدی قشنگ بازی میکنه

    • بدون نام

      بالاخره ؟ صبح کامنت گذاشتم دیشب تیزر تبلیغاتیش و پخش کرد ولی برترینها اعتبارت رو با خبر دروغ و جنجال از دست میدی

    • بدون نام

      خلاف کدوم شرع

    • بدون نام

      هنرمندان قدیمی که به اصول شما اعتقاد ندارند چه برسه به این نسل !!! فیلم و سریال خارجی هم که بهتون نمیدن ، اگه چیزی ساخته بشه اینقدر سانسور میشه که مثل پایتخت و ن . خ آخرش معلوم نیست ، پس بهتره همون سریالای ته انباری رو پخش کنید :-) ضمنا الان شبکه های خارجی بیشتر از رسانه میلی بیننده داره فقط سرمایه های ملی رو هدر میده...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        باشه ممنون که اگاهی دادی به ما صدا سیمایی ملی نگاه میکنیم والا خجالت میکشیم با خانواده ماهواره نگاه کنیم همش دورغ همش سیاهنمایی کشور همش چرت همش ناامیدی همش فحشارو تو جامعه ترویج میکنن شما همون بیننده شبکه منو تو بهایی اینتر نشنال سعودی باشید بی بی سی لندنی هم بد نیس متاسفم هنوز درک نکردید این رسانه ها برای چی با چه اهدافی که معلوم نیست با بوجه کلان از اون ور اب به شماها خوارک میدن لابد دلشون بحال شما سوخته ن دوست عزیز اونا دنبال تفرقه میان مردم دلسرد کردن مردم ناامید کردن مردم هستن تا به اهداف شوم خودشون برسن التماس تفکر

      • بدون نام

        منم ده ساله تلویزیون نگاه نکردم

    • بدون نام

      هنرمندان قدیمی که به اصول شما اعتقاد ندارند چه برسه به این نسل !!! فیلم و سریال خارجی هم که بهتون نمیدن ، اگه چیزی ساخته بشه اینقدر سانسور میشه که مثل پایتخت و ن . خ آخرش معلوم نیست ، پس بهتره همون سریالای ته انباری رو پخش کنید :-) ضمنا الان شبکه های خارجی بیشتر از رسانه میلی بیننده داره فقط سرمایه های ملی رو هدر میده...

    • بدون نام

      زور حامیان خیر اندیش بیشتر بود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اصلا ممنوع التصویر نبود شیطنت برترینها بود

    • فاطی

      مسخره ها. چکار به زندگی خصوصی مردم دارید. همه اونایی که جانماز آب میکشن مراسم عروسیشون بدتر از این مراسم هست.با خصوصیترین مسائل زندگی آدم کار دارن. دمش گرم خوب کاری کرده. بخدا خودتون هم از این کارا میکنید. به قول معروف: واعظان کاین جلوه در محراب و منبر میکنند، چون به خلوت می روند آن کار دیگر میکنند

    • بدون نام

      واقعا کی میخاد این گیرهای الکی و بی معنی تموم بشه؟؟؟ سال به سال بدتر .گند تر

    • بدون نام

      شما ها یاد دادين که مردم تو بد بختی و گریه اه وناله باشن خاککککککک تو سر تون کنن که به خاطر حق مسلم یه بازیگر و حریم خصوصیش این دیوونه بازی ها رو در ميارين
      دوست داشته و دلش ميخاسته

    • بدون نام

      درود بر شرف و غیرت ایرانی، خانم خیراندیش!!!
      لطفا!سانسور نکنید!!

    • شهروند

      کدوم خلاف شرع؛زندگی خودشه به کسی چه ربطی داره.یه کم مو پیدا باشه خلاف شرعه ولی میلیارد میلیارد دزدی و بعدش نمازخوندن مسلمونیه؟؟؟ جمع کنید بابا

    • بدون نام

      رفتار خانم خیر اندیش کجاش خلاف عرف بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج