جاباما
۹۸۶۳۱۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

سهم عمده برد‌های ۲ بر یک در نتایج استقلال

در این مطلب به بررسی عملکرد تیم استقلال تا پایان هفته بیست و یکم لیگ نوزدهم پرداخته ایم.

خبرورزشی: بعد از بررسی عملکرد تیم پرسپولیس و نتایجی که در لیگ تا به اینجای کار با آن روبه‌رو شده حالا نوبت به تیم استقلال می‌رسد که البته بر خلاف دیگر تیم‌ها به جای ۲۱ بازی بیست بازی انجام داده است. آبی‌های تهران که عنوان بهترین خط حمله لیگ را مقتدرانه در اختیار دارند چه نتایجی را ثبت کرده‌اند که به چنین عنوانی رسیده‌اند؟ برای آگاهی از این مسئله و همچنین نتایج مورد علاقه آبی‌ها تا به اینجای فصل، خواندن مطلب زیر را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

سهم عمده برد‌های ۲ بر یک آبی‌ها

از ۱۰ پیروزی استقلال طی ۲۰ بازی که این تیم انجام داده ۴ تای آن‌ها با نتیجه ۲ بر یک بوده و این یعنی ۴۰ درصد از کل پیروزی‌های استقلال سهم این نتیجه است.

تنها پیروزی با حداقل گل زده و کلین‌شیت

استقلال بر خلاف رقیب سنتی اش (که بیشترین بردش یک بر صفر با هفت بار تکرار بوده) تنها یک بار با این نتیجه میدان را ترک کرده و حالا به همین دلیل متوجه می‌شویم چه تفاوت عمده‌ای بین این دو تیم در ثبت این نتیجه وجود دارد.

۲ برد با اختلاف ۲ گل و با ۲ نتیجه متفاوت

در بررسی پیروزی‌های استقلال متوجه می‌شویم این تیم دو برد خود را هم با اختلاف دو گل به دست آورده که یکی از آن‌ها با نتیجه ۲ بر صفر در هفته هشتم و در مقابل تیم پارس جنوبی جم بوده است و دیگری را با نتیجه ۴ بر ۲ در هفته نهم و مقابل تراکتور ثبت کرده است.

۳ برد با اختلاف ۳ و بیش از ۳ گل

به طرز جالب توجهی ۳ برد از پیروزی‌هایی که استقلال تا به الان به دست آورده با اختلاف سه و یا بیش از سه گل بوده است؛ موضوعی که به خوبی نشان می‌دهد این تیم با چه شایستگی و اقتداری توانسته عنوان بهترین خط حمله لیگ نوزدهم را تا پایان هفته بیست و یکم و با فاصله نسبتاً زیاد در اختیار بگیرد. آبی‌ها این سه بازی تهاجمی را با نتایج ۴ بر یک، ۴ بر صفر و ۵ بر صفر و به ترتیب در هفته‌های پانزدهم، هفتم و دهم برابر تیم‌های سایپای تهران، صنعت نفت آبادان و شاهین شهرداری بوشهر رقم زده‌اند.

۴ تساوی پرگل با نتیجه ۲ - ۲

از ۶ تساوی که استقلال به دست آورده ۴ تساوی با نتیجه بسیار پرگل ۲ - ۲ به پایان رسیده و این یعنی آبی‌ها حتی در روزی که موفق به کسب سه امتیاز کامل هم نمی‌شدند، حداقل تساوی خود را با گلزنی قابل قبول و مطلوب به پایان برده‌اند. این چهار تساوی ۲ - ۲ استقلال در هفته‌های پنجم در مقابل ذوب‌آهن اصفهان، دوازدهم سپاهان اصفهان، چهاردهم پیکان تهران و نوزدهم پرسپولیس بوده است.

۲ تساوی دیگر با یک نتیجه مشخص

دو تساوی دیگر استقلال نیز با نتیجه یک - یک بوده تا در مجموع هر شش تساوی که استقلال یک پای آن بوده با گلزنی این تیم همراه بوده باشد. این دو تساوی یک - یک در همان شروع لیگ و در هفته‌های دوم و سوم و بازی مقابل تیم‌های جنوبی لیگ یعنی فولاد خوزستان و نفت مسجد سلیمان بوده است.

۳ شکست یک بر صفر آبی‌ها

از ۴ باختی که در کارنامه استقلال تا الان ثبت شده ۳ تای آن‌ها با نتایج مشابه یک بر صفر رقم خورده و این یعنی اگر آن‌ها در مسابقه‌ای به گل نرسند امکان باخت آن‌ها به مراتب افزایش پیدا می‌کند، بنابراین اگر هر تیمی جلوی استقلال موفق به بسته نگه داشتن دروازه اش شود امکان شکست دادن آبی‌ها را به بیشترین حد خود افزایش داده است.

آخرین نتیجه استقلال

بالاخره می‌رسیم به آخرین نتیجه‌ای که استقلال طی این مدت به دست آورده و آن شکست دو بر یک است که در هفته شانزدهم و در شروع دور برگشت و بازی مقابل ماشین‌سازی تبریز نصیب این تیم شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج