۹۸۶۳۴۹
۱۴ نظر
۵۰۰۰
۱۴ نظر
۵۰۰۰
پ

گروسی: «جام» نباید به پرسپولیس برسد!

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: یکی از دلایلی که مدیرعامل استقلال می‌تواند موفق شود این است که خود او تصمیم گیرنده نهایی باشد.

خبرگزاری مهر: محسن گروسی با اشاره مطرح شدن دوباره خصوصی‌سازی سرخابی‌ها در سال ۹۹ گفت: چند سال گذشته همیشه این موضوع برای دو تیم استقلال و پرسپولیس وجود داد اما متأسفانه وقتی بحث خصوصی‌سازی پیش می‌آید به یاد چوپان دروغگو می‌افتیم زیرا هیچ وقت این اتفاق نیفتاده و من اعتقاد دارم باز هم نمی‌توان به این موضوع خوشبین بود.

وی در پاسخ به این سوال که به دلیل بدهی‌های کلان کسی جرأت خرید این دو باشگاه را ندارد گفت: کسی که ورشکسته می‌شود مجبور است کاری انجام دهد که از این گرفتاری نجات پیدا کند. استقلال و پرسپولیس تیم‌های کوچکی نیستند. درآمدهای کلانی هم دارند. کار سخت است ولی به طور حتم کسانی پیدا می‌شوند که این دو تیم را بخرند. در صورتی که برخی اجازه دهند این کار صورت گرفته و روال قانونی آن به طور عادی طی شود.

گروسی در خصوص حضور پیشکسوتان و جلسات سعادتمند با آنان گفت: کار بسیار خوبی صورت می‌گیرد. بزرگان استقلال می‌توانند راهکارهای خوبی برای موفقیت تیم به مدیرعامل جدید بدهند. آنها تجربه بالایی دارند. روزهای سخت استقلال را دیده اند و می‌توانند کمک مفیدی به مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره داشته باشند.

گروسی در پاسخ به این سوال که چه راهکاری برای موفقیت مدیرعامل جدید استقلال ارائه می‌کنید گفت: سعادتمند کار سختی در پیش دارد اما اگر می‌خواهد موفق شود نباید تنها اجرا کننده باشد. یکی از دلایلی که مدیران سابق هرگز موفق نبوده اند این بود که فقط مجری بودند. سعادتمند باید تصمیم گیرنده نهایی باشد و اجازه ندهد کسی موضوعی را به او تحمیل کنند. بنابراین اگر خودش قاطعانه تصمیم بگیرد به طور حتم در کار سختی که پیش رو دارد موفق خواهد شد.

گروسی در مورد اینکه گفته می‌شود شاید لیگ دوباره آغاز شود، افزود: فوتبال ما به تعطیلات زیاد عادت پیدا کرده البته شرایط حال حاضر با گذشته فرق دارد. نباید با جان مردم بازی شود. اگر بخواهیم لیگ را ادامه دهیم کار نسنجیده‌ای انجام داده ایم. در شرایطی که هنوز خیلی از مشاغل دلیل شیوع بیماری کرونا در تعطیلی هستند فکر نمی‌کنم برگزاری لیگ کار درستی باشد. می‌توانند لیگ را نیمه کاره رها کرد تا آماده شروع فصل جدید شویم.

وی در پایان در پاسخ به این پرسش که گفته می‌شود یک تیم را قهرمان کنند گفت: برخی‌ها عادت کرده اند که بدون بازی جام بگیرند. به اعتقاد من جام به آنها بدهیم ولی با جان مردم بازی نکنیم. مگر می‌شود یک تیم را قهرمان کرد. نباید حرف مابقی تیم‌ها را شنید. اگر قرار است چنین اتفاقی رخ دهد باید جلسات متعددی را با مدیران باشگاه‌ها گذاشته و در این خصوص صحبت کرده تا به یک جمع بندی نهایی برسند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اقای گروسی اگه استقلال صدر جدول بود هم همینطور بلبل زبونی میکردی و از نیمه کاره گذاشتن لیگ صحبت میکردی؟بلخره که فوتبال شروع میشه. پس هر وقت فوتبال شروع شد اول ادامه بازی های این فصل رو انجام میدیم بعد میریم سراغ فصل بعد. فهمیدی کوچولو؟تاوان بی لیاقتی و ضعف شماها رو که پرسپولیس نباید پس بده که

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یعنی از ترس پوکر پرسپولیس دارن آتیش میگیرند این از صد تا قهرمانی مزه اش بهتره

    • احسان

      .پس بدن کبسه

    • رضا محمدی

      باشه میدیم ب شما

    • بدون نام

      اگر استقلال صدر بود همچین حرفی میزدی؟!!!!!

    • این درسته

      باشه میدنش به شما ..چقدر پررو‌هستید شما ...

    • بدون نام

      نه په بیان بدنش به اشغلال کاش خودتون صدر بودید بازم همین حرف میزدین حالا بیا ۲۱ بازی را فدا ۹ بازی بکنن برای شما

    • جنوبی

      چرا پیشکسوتان استقلال یک حرف بیمزه را تکرار میکنند؟ پرسپولیس جام میگیرد لازم نیست بدون بازی به پرسپولیس جام بدهند .اگر تیم شما جای پرسپولیس بود همین را میگفتید؟

    • بدون نام

      چطوره جام بدن استقلال راضی می شی

    • بدون نام

      از لحنش سوزش میباره

    • جی

      دوغتو بنوش

      پاسخ ها

      • سلطان

        این بنده خدا ها بد جوری دارن میسوزن

    • پیرمرد پرسپولیسی

      شما کیسه کشان مرز وقاحت رورد کردید .پر رویی هم حدی دارد .

    • بدون نام

      بقول نقی بچه مکه حرف میزنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج