۹۸۶۳۶۰
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

فتح‌آبادی: قهرمانی نباید با حرف و حدیث باشد

‌پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: اگر قرار است ادامه لیگ برگزار شود باید با یک برنامه‌ریزی دقیق انجام بگیرد تا بازیکنان دچار آسیب دیدگی نشوند.

خبرگزاری مهر: غلامرضا فتح آبادی در مورد اینکه گفته می‌شود شاید دوباره لیگ آغاز شود، گفت: در تمام دنیا به دلیل شیوع بیماری کرونا همه رویدادهای ورزشی تعطیل شده است و باعث شده تمامی ورزشکاران خانه نشین شده و نتوانند تمرینات همیشگی خود را انجام دهند.

این پیشکسوت ادامه داد: بنابراین اگر قرار است لیگ دوباره آغاز شود نیازمند یک برنامه ریزی دقیق و منضبط هستیم زیرا فشار بیش از حد به بازیکنان می‌تواند باعث آسیب دیدگی آنها شود و باعث شود مدت‌ها از فوتبال دور باشند. مسئولان فوتبال کشور باید تابع تصمیمات فیفا بوده و منتظر این باشند که اجازه دهند لیگ‌های ایران همانند لیگ‌های سایر دنیا دوباره ادامه یابد.

وی در مورد حضور سعادتمند به عنوان مدیرعامل جدید استقلال و دیدار او با پیشکسوتان استقلال گفت: یکی از کارهای خوبی که سعادتمند در این روزها انجام داد جلسات متعدد با بزرگان استقلال است، آنها یکی از سرمایه‌های باشگاه هستند، سال‌ها برای این تیم زحمت کشیدند و با مشکلات این تیم آشنا هستند.

بازیکن پیشین آبی پوشان تاکید کرد: پیشکسوتان استقلال می‌توانند تجربیات خود را در اختیار مدیرعامل استقلال قرار داده و او به بهترین نحو استفاده کند البته یکی از راهکارهایی که می‌تواند ضامن موفقیت سعادتمند در باشگاه استقلال باشد صداقت است. صادق بودن با طرفداران و بازیکنان می‌تواند او را از حواشی دور کرده و در راه موفقیت قرار دهد. بنابراین او می‌تواند در شرایط سختی که این روزها استقلال قرار دارد موفق شود به شرطی که مشکلات را با هواداران مطرح کرده و آنان را از اتفاقات خوب و بد آگاه کند.

فتح آبادی در پایان و در پاسخ به این سوال که عده‌ای خواستار قهرمانی یک تیم در لیگ نوزدهم هستند گفت: یا باید لیگ را تعطیل کنیم یا بازی‌ها را ادامه دهیم. ۹ هفته از زمان بازی‌ها باقی مانده و ۲۷ امتیاز می‌تواند بالا و پایین جدول تغییر را دهد بنابراین اگر می‌خواهیم قهرمان معرفی کنیم ۹ هفته باقی مانده را برگزار کنیم تا هیچ حرف و حدیثی در این خصوص وجود نداشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پیرمرد پرسپولیسی

      آره شانس قهرمانی شما که خیلی زیاده !!! پرسپولیس همه ی ۹ تا بازیش رومی بازه وشما کیسه همه ی ۲۷ امتیاز روهم ازدر عقب سمت شاگرد میگیرید .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج