جاباما
۹۸۶۳۷۹
۸ نظر
۵۰۰۱
۸ نظر
۵۰۰۱
پ

نصیرزاده: انتظار نداشتم زنوزی این حرف‌ها را بزند

مدیرعامل سابق باشگاه ماشین‌سازی اظهارات مالک باشگاه تراکتور را تایید یا تکذیب نکرد.

خبرورزشی: هوشنگ نصیرزاده درمورد اظهارات تند محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه‌های تراکتور و ماشین‌سازی علیه او اظهار کرد: هیچ چیز خاصی ندارم که بگویم؛ اشکالی ندارد. بعد‌ها می‌گویم، اما الان صحبتی ندارم.

او ادامه داد: اصلا انتظار نداشتم که ایشان چنین حرف‌هایی را بزند، ولی ایشان فرد قابل احترامی است و ما در بحث مدیریتی با یکدیگر کار کردیم. فکر می‌کنم مشکلات حل خواهد شد، اما درباره این صحبت‌ها هیچ چیز خاصی ندارم که بگویم.

مدیرعامل سابق باشگاه ماشین‌سازی در مورد اینکه زنوزی عنوان کرده مقصر شکست در پرونده‌های فیفا برای تراکتور، ماشین‌سازی و حتی ویلموتس، نصیرزاده است، گفت: اصلا این موضوعات نیست. در این رابطه هیچ چیز نمی‌گویم و سکوت می‌کنم. اشکالی ندارد، ایشان بزرگ ما هستند و هر چیزی که دوست دارند، می‌توانند بگویند.

نصیرزاده پیرامون مقصر بودن‌اش در شکست فدراسیون فوتبال ایران در پرونده ویلموتس ابراز کرد: من نمی‌دانم، در این جریان نیستم و اصلا خبر ندارم! در رابطه با ویلموتس از فدراسیون بپرسید، چون من خبر ندارم.

او اضافه کرد: آقای زنوزی برای فوتبال آذربایجان زحمت کشیده و به فوتبال ملی خدمت کرده است. اشکالی ندارد، صحبتی ندارم و ایشان فرد قابل احترامی برای من است. بنده سه سال با ایشان کار کردم و صادقانه کارم را انجام دادم. هیچ اشکالی ندارد؛ صحبت‌هایشان را خواندم و اصلا مهم نیست. مشکلی نیست و می‌توانند این مسائل را بگویند.

مدیرعامل سابق باشگاه ماشین‌سازی درباره اینکه علی خطیر را به زنوزی معرفی کرده است، گفت: من نمی‌دانم. خطیر وجود ندارد. من همه را می‌شناختم. بنده در این رابطه صحبت نمی‌کنم. ان‌شاالله ابتدا خدمت خودشان (زنوزی) صحبت خواهم کرد و بعدا حرف می‌زنم.

نصیرزاده یادآور شد: زنوزی مرد بزرگی است که به فوتبال ملی و آذربایجان خدمت کرده، اما انتظار چنین صحبت‌هایی را نداشتم. باز هم می‌گویم هیچ اشکالی ندارد و ان‌شاالله با خودشان صحبت می‌کنم تا مشکل حل شود.

او در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا علاقه‌ای به رسانه‌ای نکردن این موضوع دارد، عنوان کرد: موضوع خاصی نیست و جواب خاصی ندارم که به ایشان بگویم. ایشان بزرگ ما هستند و اشکالی ندارد. اصلا این موضوع را تایید یا تکذیب نمی‌کنم، چون باید با خودشان حرف بزنم. فعلا نمی‌خواهم صحبتی انجام دهم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      چیجوری مردم اینقد راحت پول بی شرفیشونو میخورن؟؟تاسف

    • محمدرضا

      پول واقعا با ادمها چه میکند.آقای نصیر زاده ما یادمان نمیرود با مخاطبان و منتقدان چگونه از بالا به پایین صحبت می کردید ولی با این آدم معلوم الحال بدهکار بانکی که با پول مردم برا خودش ثروت جمع کرده چطوری از موضع ضعف سخن میگویید.
      شما چقدر بی بزرگی و بی آقایی کشیدید که به این آدم میگویید بزرگ
      واقعا پول با این آدمها چه میکند آقا نسبتا جنتلمن!!!!!!!!

      پاسخ ها

      • خخخ

        دقیقا.این آقا همونیه که تا کسی چیزی بهش میگفتن زود جواب طرفو با بدترین لحن میداد! حالا ببینید افتاده به چاپلوسی.پول چیکار ها که نمیکنه

    • بدون نام

      اون وقت که برای پولش کارشناسی رو ول کردی رفتی دنبال ش باید فکرشو میکردی که ابربدهکارها تا کارشون باهات تموم میشه میندازنت بیرون ! جناب نصیرزاده خودتم میدونی پول ماشین سازی خوردن نداشت از کارخونه فقط اسمش وارز گرفتن .....بود!!!؟

    • بدون نام

      لامصب پول چه کار ها که نمی کند.

    • محمد

      آقای زنوزی شما به چه حقی این صحبت ها را در مورد آقایان نصیرزاده و خطیر کردید و با کدام سابقه ی فوتبالی بله با سابقه ی پولدار بودن ؟!! شما از وقتی امدید تراکتور گند زدید به فوتبال تبریز دریغ از یک قهرمانی حذفی چه برسد لیگ برتر. متاسفم برای شما که هیچی از فوتبال نمیدانید.

    • بدون نام

      اخه حرفی واسه گفتن نداری،تو و خطیر استقلال و تراکتور رو نابود کردید،تمام حرفای این بنده خدا هم راسته الان شما افتادید به چاپلوسی

    • پیرمرد پرسپولیسی

      خیلی پر رویی !!! نمک خوردی ونمکدان شکستی !!! با خطیر زد وبند کردی وکنستانت رو وادار کردی که به فیفا شکایت کنه وحق دلالی تان را بگیرید و به باشگاه ضربه بزنید ،این خصلت شما دونفر کیسه کش است .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج