۹۸۶۴۱۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

ادامه پادشاهی اوبلاک در جهان

دروازه‌بان اتلتیکومادرید با وجود بحران کرونا هنوز هم ارزشمندترین دروازه‌بان جهان است.

ایسنا: به نقل از آس، جهان فوتبال به خاطر فراگیری کرونا با بحران اقتصادی روبه‌رو شده است. این موضوع روی انتقال‌ها تاثیر خواهد گذاشت که سال به سال بر ارزش بازیکنان افزوده می شد. بر اساس سایت ترنسفر مارکت ارزش بازیکنان پایین آمده است.

در بخش دروازه‌بان‌ها ارزش یان اوبلاک از ۱۰۰ میلیون یورو به ۸۰ میلیون یورو کاهش یافته است. با این حال دروازه‌بان اتلتیکو مادرید هم‌چنان در صدر فهرست قرار دارد. دروازه‌بان اسلوونیایی تنها دروازه‌بان تاریخ است که ارزشش به ۱۰۰ میلیون رسید. با وجود این که ۲۰ درصد از ارزش اوبلاک کم شده است باز هم بالاتر از دروازه‌بان‌هایی هم‌چون آلیسون بکر و مارک آندره تراشتگن است. آن‌ها که ۹۰ میلیون ارزش داشتند اکنون ۷۲ میلیون یورو ارزش دارند.

دروازه‌بان لیورپول و بارسلونا تنها کسانی هستند که به اوبلاک نزدیک هستند. دروازه‌بان اسلوونیایی با ادرسون (۵۶ میلیون یورو)، دوناروما (۴۹.۵ میلیون یورو) و تیبو کورتوا (۴۸ میلیون یورو) فاصله زیادی دارد. ارزش دروازه‌بان اتلتیکو دو برابر داوید دخئا است که در رتبه هفتم جای دارد. اوبلاک زمانی که با قراردادی به ارزش ۱۶ میلیون یورو به اتلتیکو پیوست گران‌ترین دروازه‌بان لالیگا محسوب می‌شد تا این که رئال مادرید با تیبو کورتوا قراردادی ۱۰۰ میلیون یورویی امضا کرد. ارزش دروازه‌بان اتلتیکو زمانی که در ترکیب ثابت قرار گرفت بالا رفت و در ژوئن ۲۰۱۵ به ۳۵ میلیون یورو رسید. این رقم در سال ۲۰۱۸ به ۵۰ میلیون افزایش یافت و در اکتبر همان سال ۸۰ میلیون یورو شد. در نهایت ارزش این دروازه‌بان در تابستان گذشته به ۱۰۰ میلیون رسید.

اتلتیکو می‌داند بهترین دروازه‌بان جهان را در اختیار دارد و در آخرین تمدید قرارداد بالاترین دستمزد را در تیم به او اختصاص داد. هم‌چنین اوبلاک کاپیتان دوم تیم محسوب می‌شود. این‌ها برای دروازه‌بانی که پیش از توقف لیگ‌ها به خاطر بحران کرونا نمایش خیره کننده‌ای برابر لیورپول داشت کم است. او با مهارهایش موجب شد اتلتیکو در آنفیلد جشن صعود به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را بگیرد. پادشاهی در بخش دروازه‌بان‌ها به او اختصاص دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج