۹۸۶۴۴۰
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

آقای اسماعیلی، ستاره روی پیراهنت را ما به دست آوردیم

پیشکسوت استقلال از رفتار اسماعیلی هافبک این تیم ناراحت است.

ایلنا: احمد سعادتمند، مدیرعامل تازه وارد باشگاه استقلال تهران طی هفته جاری چند جلسه با پیشکسوتان باشگاه استقلال برگزار کرد و در روزهایی که بازیکنان این تیم به دنبال پرداخت حقوق معوقه خود هستند، فرشید اسماعیلی یکی از بازیکنانی بود که به این دیدارها معترض شد. مهدی فنونی زاده، بازیکن سابق تیم استقلال تهران، یکی از پیشکسوتانی بود که در این جلسات با سعادتمند دیدار و گفتگو داشت. او از انتقاد اسماعیلی ناراحت است.

شرایط استقلال با سعادتمند را چطور پیش بینی می‌کنید؟

ایشان همانطور که گفتند سعی بر این داشته که هر فردی که در استقلال بوده را در یک جبهه نگه دارد تا به موفقیت و سربلندی این باشگاه کمک کند. تیم استقلال در حال حاضر بیشتر از هر زمان دیگری به مدیریت کاربلد نیاز دارد و امیدوارم که سعادتمند بتواند این کار را انجام بدهد چون استقلال طی سال‌های گذشته از این نظر خیلی ضربه خورده است. سعادتمند اگر بتواند برنامه‌هایی که در ذهنش دارد را پیاده کند مطمئنم که می‌تواند مدیر موفقی باشد و نامش در این باشگاه ماندگار شود. در دیداری که با هم داشتیم صحبت‌های خوبی مطرح شد و اینکه فضای گفتگو مهیا باشد تا صاحب نظران بتوانند صحبت‌های خود را به مدیران باشگاه منتقل کنند بسیار خوب است.

اسماعیلی ظاهرا از دیدار شما با سعادتمند ناراحت است؟

فرشید اسماعیلی سوالت این است که چرا پیشکسوتان را به باشگاه دعوت کرده‌اند؟ تو هم ۵ سال دیگر پیشکسوت حساب می‌شوی. ما که مثل تو با هوادار و پیشکسوتان در نیفتادیم و به خاطر یک ضربه چیپ ۳۰ تا ۴۰ میلیون هوادار را آزرده نکردیم و با احساسات‌شان بازی نکردیم.

ظاهرا شما از صحبت‌های او بسیار عصبانی هستید؟

بله. با این صحبت‌ها کسی گُنده نمی‌شود. که چه بشود؟ از تو گنده‌تر ما بودیم که الان کنار نشسته‌ایم. تو آخر یک بغل پای شاهرخ بیانی هم نیستی! اگر وقت این نیست که با باشگاه گفتگو کنیم پس چه زمانی باید از ما پیشکسوتان نظر بپرسند؟ آقای اسماعیلی، یکی از این ستاره‌هایی که روی پیراهن توست را با ما بدبختی به دست آوردیم و پیشکسوتان هم جایگاه خودشان را دارند. تو خودت این ستاره را به دست آوردی؟ من نمی‌دانم این باشگاه اصلا تو را می‌خواهد چکار کند؟ تویی که در همین باشگاه شکل گرفتی و همه تو را شناختند. احترام کجا رفته است؟ واقعا متاسفم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یک شهروند

      چرا اینقدر فرشیدو میکوبید بابا اون پولشو میخواد نه چیز دیگه کم واسه استقلال زحمت نکشیده که

      پاسخ ها

      • اشکان بحری

        واقعا خجالت دهره آقایان پیشکسوت های استقلال فرشید یکی از بهترین بازیکن های تیم اگه تو اون زمان خوب بودی الانم فرشید خوبه چون حقشونو بازیکنا می خوان و گرفتارن شماها می گید بازی کنید پول نمی دیم خجالت داره فرشید به حق گفته که حقوقشونو می خوان بچه های تیم وجدانتون رو خراب نکنید آقای پیشکسوت

    • بدون نام

      با یکی از اون شوتای معروف به دروازبان عربستان شوتش کن بیرون تا ادب یاد بگیره

    • احسان

      ستاره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج