۹۸۶۴۷۱
۷ نظر
۵۰۱۱
۷ نظر
۵۰۱۱
پ

رانندگان اتوبوس وام کرونا می‌گیرند

وزیر راه و شهرسازی از افتتاح برخی از پروژه‌های مسکن ملی در تیرماه خبر داد و همچنین گفت: ۱۱۳ هزار راننده اتوبوس، مینی‌بوس و تاکسی کرایه بین‌شهری در شمول دریافت وام حمایتی کرونا قرار گرفتند.

وزیر راه و شهرسازی از افتتاح برخی از پروژه‌های مسکن ملی در تیرماه خبر داد و همچنین گفت: ۱۱۳ هزار راننده اتوبوس، مینی‌بوس و تاکسی کرایه بین‌شهری در شمول دریافت وام حمایتی کرونا قرار گرفتند.

محمد اسلامی درباره طرح اقدام ملی مسکن اظهار داشت: از مرداد ماه سال گذشته و بلافاصله پس از شروع طرح، ساخت این پروژه‌ها را آغاز کردیم و امیدواریم در تیرماه امسال شاهد آغاز تحویل این واحدها باشیم.

وی ادامه داد: امیدواریم رقابتی که بین استان‌ها برای ساخت این واحدها شکل گرفته، کارساز باشد و دستگاه‌های مختلف هر چه سریع‌تر پروژه‌های مسکن ملی خود را جلو ببرند تا بتوانیم تا پایان سال، آن تعداد واحدی را که تعهد کرده‌ایم، به بهره برداری برسانیم.

اگر کارگاه‌های ساختمانی، پروتکل بهداشتی را رعایت نکنند، متوقف می‌شوند

وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به اینکه آیا با توجه به شیوع ویروس کرونا، کارگاه‌های ساختمانی مسکن ملی متوقف مانده یا در حال فعالیت هستند؟، گفت: در استان‌های مختلف، ستادهای استانی مبارزه با کرونا تصمیمات مختلفی گرفتند؛ این تصمیم گیری ها به گونه‌ای بود که هنوز هم برخی پروژه‌های مسکن ملی در چند استان، اجازه آغاز فعالیت ندارند.

وی افزود: در برخی استان‌ها نیز امکان فعالیت‌های ساخت و ساز وجود داشت، اما سازنده در شهر دیگری اقامت داشت که به دلیل ممنوعیت ترددهای بین استانی، امکان شروع فعالیت ساختمانی برای سازنده وجود نداشت. از همین رو با ستادهای مبارزه با کرونای استان‌های دارای چنین محدودیت‌هایی هماهنگ کردیم تا پروژه‌های بزرگ فعالیت خود را آغاز کنند اما تعدادی از سازنده‌ها به محل کارگاه نرفتند.

اسلامی تصریح کرد: از شنبه گذشته که ترددهای بین استانی آزاد شد، به نظر می‌رسد از این به بعد دیگر نباید مانعی برای فعالیت دوباره پروژه‌ها وجود داشته باشد؛ اما یک الزامی هم وجود دارد و آن اینکه پروتکل‌های بهداشتی ابلاغ شده دقیقاً رعایت شود؛ اگر این پروتکل‌ها رعایت نشود، بازرسان بهداشت محیط موظف هستند پروژه‌های عمرانی و ساختمانی را متوقف کنند؛ این پروتکل‌ها ابلاغ شده و وزارت بهداشت نیز بر رعایت آنها نظارت خواهد کرد.

تسهیلات کرونایی به رانندگان اتوبوس

وزیر راه و شهرسازی درباره مذاکره وزارت راه (سازمان راهداری) با وزارت کار (سازمان تأمین اجتماعی) در خصوص حمایت از رانندگان اتوبوس در دوران بیکاری کرونایی، تصریح کرد: برای رانندگان اتوبوس، مینی بوس و تاکسی کرایه بین شهری که ۱۱۳ هزار نفر هستند، نام، نام خانوادگی، کد ملی و شماره کارت هوشمند آنها را به سازمان تأمین اجتماعی داده‌ایم که متناسب با میزان زیانی که متحمل شدند، مشمول وامی شوند که قرار است به ۴ میلیون نفر از سوی وزارت رفاه پرداخت شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مصطفی توکلی

      رانندگانی که جدیدا کارت گرفته اند به دلیل عدم حمایت دولت بیمه آزاد پرداخت میکنند.من امسال باید هشتصد هزار تومان ماهیانه بیمه پرداخت کنم.لطفا به گوش مسئولین برسانید.این مبلغ در توان رانندگان اتوبوس نیست.

    • تازه به دوران رسیده

      تاکسی داخل شهر ادم نیستن

    • شادمهر

      خسته نباشی پهلوان

    • امیرخان

      باز این دروغ گفت خجالت بکش......!!!!!!!

    • بدون نام

      ایا به بازنشستگان راننده هم تعلق میگیرد

    • مجید

      مملت انگار از ارس بابا شون رسیده خودشون بخور بخور می خورند ولی به مردم وام دولت چقدر سود خواهد کرد مملکت رو که می خورن هیچ باز از مردم بدبخت که هیچی نداره باز بازور می گیرند بابا جمع کنید وام وام شماها فرزندانتان وامهای ترلیاردی می گیرند می برند اروپا مثل ساشا کیف می کنند به ریش ملت هم می خندن دیگه بسه آقایان بخور بخور

    • بدون نام

      سلام من راننده تاکسی هستم از طرف تاکسیرانی فعلا منو بیمه نکردن مستاجرم با فرزند دو قلو یه خواهشی دارم به گوش مسئولین برسونید اگه میشه منو بیمه کنن واقعا نمیتونم بدون بیمه بچمو ببرم دکتر هزینه ها خیلی بالاست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج