۹۸۶۵۱۶
۱۸ نظر
۵۰۰۰
۱۸ نظر
۵۰۰۰
پ

فنونی‌زاده: حرف قلعه‌نویی باعث ایجاد تنش‌های اخیر شد

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص حضورش در دفتر باشگاه صحبت کرد.

ایلنا: مرتضی فنونی‌زاده درباره حضورش در باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: آقای رسول‌پناه قصد داشت به آقای سلطانی، عقاب آسیا تسلیت گفته و سالروز تولد مجتبی محرمی را تبریک بگوید که از ما به‌عنوان عضو کوچکی از خانواده کوچک پرسپولیس درخواست کرد تا چهار، پنج نفر از پیشکسوتان دهه ۶۰ را به باشگاه بیاورم.

او ادامه داد: آقای رسول‌پناه فوق‌العاده خوب کار می‌کند؛ از روز اول فروردین فعالیت‌های خود را انجام داده و با کادر فنی هم صحبت کرده تا بدن بازیکنان را آماده نگه دارد چون فکر می‌کنم بازی‌ها در خردادماه شروع شود.

پیشکسوت پرسپولیس اضافه کرد: آقای رسول‌پناه تمام مدارک و شواهدی که از مدیران قبلی باشگاه داشته را دارد ولی بنده به این موضوع ورود پیدا نمی‌کنم، اما این وعده را به هواداران می‌دهم که یکی از بهترین مدیران ۲۰ سال اخیر به باشگاه آمده است. نه دوزار پول و نه پست و مقامی به ما داده، اما این قول را داد که پیشکسوتان را در تمام آکادمی‌های سطح کشور که قرار است راه بیفتد، بگذارد و منبع درآمدی خواهد شد. مثل شرکت پیشکسوتان پرسپولیس که حامی پیشکسوتان است، رسولی‌پناه نیز این کار را انجام می‌دهد.

فنونی‌زاده یادآور شد: هنوز دوزار هم به ما پول نداده و ما هم نمی‌گوییم که همینطور به ما پول بدهد؛ حرف ما این است که از ما کار بخواهید و درآمدزایی خواهیم کرد. رسول‌پناه هم این وعده را داد که آقایان پروین و پنجعلی دستور حضور پیشکسوتان در آکادمی‌ها را بدهد.

او درباره تنش‌های برخی پیشکسوتان پرسپولیس و استقلال در روزهای اخیر ابراز کرد: همه این مسائل به آن حرف امیرخان برمی‌گردد که گفته ۳ امتیاز را بیخودی به پرسپولیس دادند. شما می‌ایستادید و بازی می‌کردید. علاوه بر اینکه، مسابقه در اصفهان بود و باید بازی می‌کردید، چه بسا شکست می‌خوردید یا شاید مساوی می‌شد و حتی سپاهان می‌برد. اگر همان روز بازی می‌کردند، این مسائل پیش نمی‌آمد.

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: افشین پیروانی هم حرف حق می‌زند که می‌گوید شما باید همان روز بازی می‌کردید و حقانیت‌تان ثابت می‌شد. الان هم مردم عزیز اصفهان که در صنایع دستی شهرت دارند، یک جام که طلا، نقره هم نباشد را درست کنند و یک جام از جنس مفرغ به سپاهانی‌ها بدهند چون آنها با ما که نمی‌توانند طرف شوند!

فنونی‌زاده تاکید کرد: اگر جامی هست، بازی‌ها ادامه پیدا کند چون صلابت و قداست پرسپولیس در آنجا مشخص می‌شود. اگر امتیازها مساوی بود، امیر حرف درستی می‌زد، اما ۱۰ امتیاز از ما کمتر دارند. با وجود اینکه مسابقه بدون حضور تماشاگران شور و شوقی ندارد، بیایند و بازی کنند ولی این قول را می‌دهم که بدون حضور هواداران هم با اختلاف ۶ یا ۷ امتیاز، پرسپولیس قهرمان می‌شود.

او درباره تغییرات مدیریتی در باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: من قبلا دو، سه دفعه خدمت حاج محمدحسن انصاری‌فرد رسیدم و زیاد به مسائل مدیریتی ورود پیدا نمی‌کنم چون ایشان هم در پرسپولیس زحمت کشیده، اما یک روز هم به ایشان گفتم که اسم تیم از هر چیزی مهم‌تر است؛ نه تو، نه من، نه دیگر پیشکسوتان و نه بازیکنان فعلی. به حواشی هم وارد نمی‌شوم.

پیشکسوت پرسپولیس یادآور شد: رسول‌پناه وکیل است و تمام پرونده‌های مدیران سابق باشگاه را آورده و بررسی می‌کند. به هواداران هم وعده می‌دهم که اخبار خوبی از دفتر این مدیرعامل می‌شوند که موجب خوشحالی خواهد شد.

فنونی‌زاده با اعلام یک خبر عجیب و البته مهم گفت: می‌دانید که بحث کسر امتیاز از پرسپولیس منتفی شد چون با تمام خارجی‌ها تسویه حساب کردند. ان‌شاالله اخبار خوبی از پرسپولیس می‌شنویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی 11

      خوبه با شما طرف شدن و تو استادیوم آزادی جلو 100 هزار نفر شکستتون دادن، چقدر رو و دارید والا

      پاسخ ها

      • Omid

        خیلی ادعاتونه بیاید بتزی کنید ببرید.


        همین اگه برعکس بود جای دوتا تیم تا الان شما کلی کشته بجا گذاشته بودید

    • بدون نام

      دمت گرم عجب جواب دندان شکنی دادی کیف کردم.....عشق است پرسپولیس کبیر

    • بدون نام

      داش مرتضی مفرغم از سرشون زیاده خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

    • بدون نام

      حرف حقو زده سپاهانیا جام ندیده ان یه جام از مفرغ برا خودشون درست کنن که آرزو به دل نمونن
      خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

    • بدون نام

      جواب علی آقا ۱۱
      شکست نشانه پیروزی است
      آقای قلعه نویی چهار بازیکن رو نداشت دو دفاع یه هافبک وکیروش و میدونست اگه بازی کنه میبازه و شاید هم میبرد مثل ۱۰ دقیقه ۱۰ نفره و یا مساوی میشد ۹ نفر به ۱۱ نفره تو دربی که ۷۵ دقیقه پرسپولیس ۹ نفره بازی کرد و نباخت و یا مثل ۶ تای ۵۲
      ۶ تا میخورد هر چند پیه پرسپولیس به تن خیلی ها خورده و ۶ تایی شدن یکی همین سپاهانه

    • شاهرخ

      شما هم دو تا منجوق بچسبانید بالا آرم پیراهن پرسپولیس
      بگید سوپر جام آسیا رو بردیم
      ما که دوتا ستاره واقعی داریم غمی هم نداریم

    • بدون نام

      آقای فنونی زاده شما لطفا هیس .کورشود بقالی که بگه ماست من ترش است .فقط هیس

    • جمشید

      تو هم دنبال سمتیها.

    • بدون نام

      اقای پرسپلیسی شما همونیدکه عیار بازیکن رااز رو قدو وزنش تشخیص میدید ومیگفتید یک بازیکن سیزذه چهارده کیلویی چرا دفاع تیم پرسپولیس را به هم ریخته بود

    • کوید۱+۱۸

      بالاخره مانفهمیدیم عقاب آسیاکیه؟
      بهروزسلطانی
      ناصرحجازی
      عابدزاده
      مهدی رحمتی
      بیرانوند
      هرچندبخوایم انصاف داشته باشیم محمدالدعایه ازهمه اینهاسرتربود

    • کوید۱+۱۸

      چهارروزدیگه همین آقابرعلیه رسول پناه صحبت میکنه این خط اینم نشان

      پاسخ ها

      • ک ح

        من یک پرسپولیسی هستم لطفا پیشکسوتان پرسپولیس و استقلال مواظب باشند وبه همدیگر احترام بگذاریم و همدیگر را خرد نکنیم قانون هست هرچه مسئولین بگند عمل کنید احترام تمام تیم ها را نگهدارید واقعا آقای قلعه نوعی اسطوره فوتبال واز مردانگی هم کم نداره آقای پیروانی هم اسطوره و آدم زحمت کش و چشم پرسپولیسی هاست

    • تاجی

      امیر قلعه نویی اینقدر سرمربی بزرگ وپرافتخاری هست که درتمام ادوار لیگ برتر فوتبال ایران بیکار نبوده هرباشگاهی آرزو میکنه که قلعه نویی سرمربی تیمشون باشه آقای مرتضی فنونی زاده اگر تو وامثال تو تواین فوتبال ارزشی یا بهایی داشتید یا چیزی حالیتون بود از فوتبال حداقل به عنوان دستیار یه سرمربی یه جایی راهتون میدادن توامثال تو باید حسودی کنید با این حرفا چیزی از ارزشهای قلعه نویی کم نمیشه

    • تاجی

      آقای فنونی زاده تو حزب باد هستی تو منتظر هستی ببینی کی میشه مدیر عامل باشگاه لنگپلیس بری پیشش دوتا اراجیف بگی ببینی یه چندر غازی میزاره کف دستت توکجا امير خان قلعه نویی کجا تو شما امثال شما یه عده عقده‌ای مریض هستید دیگه همه شماها را میشناسن

    • بدون نام

      شما که بازی رفت تو تهران ۲ب هیچ بلختید

    • چین ، قاتل بین المللی

      دوست عزیز . از ریش سفید و لقب پیشکسوتی خجالت بکش . شماها الان سه ماهه که دارین سپاهان و تمام اعضای این باشگاه رو متلک بارون میکنین . سه ماهه که هر جوجه ای تازه سر از تخم درآورده ای داری هتک حرمت میکنه به اونا . بس بابا . خجالت داره بخدا . همینکه که توی ایران پیشکسوت ها رو کلا میزارن کنار چون ........‌ ندارن .

    • Omid

      نفهمی یه چیزه
      سر به نفهمی زدن چیز دیگه

      این جواب بازی نکردن که گفتی

      جواب جام هم

      بی ادبی کردن
      با کنایه زدن زمین تا اسمون فرق داره

      توی فنونی زاده داری شخصیت باشگاهی خودتو میرسونی
      با بی ادبی کردن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج