۹۸۶۶
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

مجتمع قضایی شهید محلاتی

ناباروری باعث شد کنیز شوهرم بشوم

همسرم وضع مالی خوبی دارد، اما پس از اطلاع از ناباروری من، برای درمان هیچ تلاشی نکرد و حتی حاضر نشد هزینه‌ای برای درمانم بپردازد.

در مجتمع قضایی شهید محلاتی خانواده یک، زن جوانی را می بینم که مضطرب و نگران از پله ها بالا می رود. درباره علت حضورش که می پرسم، می گوید: قصد جدایی از همسرم را ندارم، اما فشارهای مالی که همسرم به من وارد می کند، من را مجبور به این کار کرد.

این زن جوان در ارتباط با رفتارهای همسر خود می افزاید: ۵سال است که ازدواج کرده ام، سال های نخست زندگی مشترکمان روابط خوب و صمیمانه ای با همسرم داشتم. اما زمانی که متوجه شد من نمی توانم باردار شوم و مشکل ناباروری دارم، ورق زندگیمان برگشت و آنقدر رفتارهای همسرم تغییر کرد که انگار اصلا او را نمی شناختم.

اعظم ادامه داد: همسرم وضع مالی خوبی دارد. اما پس از این جریان، برای درمان من هیچ تلاشی نکرد و حتی حاضر نشد هزینه ای برای درمان من بپردازد.

این زن جوان گفت: از آن زمان همسرم با من هیچ حرفی نمی زند و هر وقت که من از رفتارهایش گله می کنم، من را کتک می زند. او ۳ سال است که مخارج زندگی را تامین نمی کند و من از طریق خانواده، مخارج زندگی ام را تامین می کنم. آنقدر نسبت به من بی تفاوت شده که حتی نمی گوید من از کجا هزینه هایم را تأمین می کنم.

وی ادامه داد: حالا همسرم تفریحاتش را با دوستان می گذراند و من در آن خانه حکم یک کنیز را دارم، اما با تمام این شرایط در این سه سال یک بار هم اسم طلاق را نیاورده است. احساس می کنم می خواهد با فشاری که بر من وارد می کند از طرف من این دادخواست داده شود.

منبع: برنا

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

ناباروری باعث شد کنیز شوهرم بشوم


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج