جاباما
۹۸۶۶۸۹
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

ترابیان: کی‌روش بهره دیرکرد می‌خواست

رئیس اسبق روابط بین الملل فدراسیون فوتبال گفت: سعی می‌کرد بیشتر از ما بگیرد و ادعا می‌کرد اگر حقوقم کمی دیر شود تا چهار درصد از شما بهره می‌گیرم.

خبرگزاری فارس: عباس ترابیان، رئیس اسبق روابط بین‌الملل فدارسیون در گفت و گو با برنامه ورزش تعطیل نیست شبکه ورزش، در مورد قرارداد کی‌روش گفت: ما هفت ماه با کی روش مذاکره کردیم و در آن مدت هم خبری از این مذاکرات بیرون منتشر نشد. حتی برخی از اعضای فدراسیون گله‌ می‌کردند که چرا به ما نگفتید مربی مدنظر شما چه کسی است.

ترابیان افزود: ما به کمک یکی از حقوقدان‌های خوب یک قرارداد با کی روش تنظیم کردیم که به نظرم قرارداد خوبی بود. ما در آن قرارداد تلاش کردیم که منافع خودمان را هم لحاظ کنیم. به نظرم قرارداد ما با کی روش یک قرارداد بین‌المللی و قابل قبولی است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بندی در قرارداد ذکر شده که کی‌روش آن را رعایت نکرده باشد، توضیح داد: ما تمام مسائلی که مربوط به جریمه کی‌روش می‌شد را در اختیار رئیس فدراسیون گذاشته بودیم. مثلاً ایشان اگر می‌خواست به یک سفری برود باید به شکل کتبی درخواست خودشان را به رئیس فدراسیون می‌دادند و در صورت موافقت به سفر می‌رفتند. ایشان در مورد قراردادها سعی می‌کرد بیشتر از ما بگیرد و ادعا می‌کرد اگر حقوقم کمی دیر شود تا چهار درصد از شما بهره می‌گیرم.

ترابیان در مورد صحبت‌های کفاشیان مبنی بر اینکه کی روش فقط ۱۰ درصد از پاداش فیفا به فدراسیون را به‌ عنوان پاداش برمی‌داشت، گفت: در قرارداد ۲۰۱۱ ما توافق کردیم ۱۰ درصد از آنچه که فیفا به ما می‌دهد را به کی‌روش بدهیم و ایشان پول را بین کادر فنی خودشان تقسیم کنند ولی در دور بعد ایشان چنین چیزی را نپذیرفت و گفت این ۱۰ درصد را به نام خودم بزنید و اسم کسی را نیاورید. یکی دیگر از توافقات ما هم این بود که هر چقدر بازیکن‌ها پاداش می‌گیرند، آقای کی‌روش دو برابر بگیرد.

رئیس اسبق روابط بین المللی فدراسیون فوتبال در مورد محرومیتش در کمیته اخلاق و اینکه چرا رای کمیته استیناف صادر نشده گفت: یکی از دوستان به شوخی گفت که پرونده ما پشت شوفاژ افتاده است! به هر حال همه چیز در این پرونده مشخص است و حتی آن شرکت به کلاهبرداری هم متهم شده است با این حال هنوز رای پرونده ما صادر نشده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حالا کیروشی پورها میان میگن بهترین مربی بود اگر ایران رو هم دلالی میکرد نوش جونش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج