جاباما
۹۸۶۷۵۲
۱ نظر
۵۰۱۵
۱ نظر
۵۰۱۵
پ

فال روزانه ۰۷/ ۰۲/ ۱۳۹۹

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۰۷/ ۰۲/ ۱۳۹۹

فال روزانه ۹۹.۰۲.۰۷

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که ۷ اردیبهشت به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! امسال همان سالی است که سال‌ها انتظارش را می‌کشیدید. بالاخره تلاش‌هایی که در زمینه کاری خود کرده اید، جواب می‌دهد و شما نتایج آن را دریافت می‌کنید. این خبر خوب ممکن است در همین امروز که تولدتان است به شما برسد، پس خودتان را برای شادی بیشتر آماده کنید. شاید فکر کنید که هیج کس توانایی و تلاش‌های شما را نمی‌بیند، اما اشتباه می‌کنید. اطرفیان تان ارزش شما را به خوبی می‌دانند و شما هم این واقعیت را به زودی متوجه می‌شوید. از همین امروز به بعد متوجه حقایق زیادی در زندگی تان می‌شوید که انرژی وافری را برای ادامه مسیر به شما خواهد داد.

فال روزانه ۰۷/ ۰۲/ ۱۳۹۹

امروز به این نتیحه می‌رسید که احساسات اطرافیان تان تغییر کرده است و مثل همیشه رفتار نمی‌کنند. به عنوان مثال اعتماد به نفس شان بیشتر شده، گشاده رو‌تر شده اند و حتی در بیان احساسات شان شجاعت بیشتری به خرج می‌دهند. اگر شما هم منتظر فرصتی بوده اید تا محبوبیت خود را برای دوستان و اطرافیان تان بیشتر کنید، اکنون بهترین زمان برای این کار است. وقت آن است به ظاهر خود بیش از پیش اهمیت دهید و اولین قدم‌ها را برای رسیدن به اهداف تان بردارید. در این میان فرصت‌های شغلی و عاطفی خوبی هم برایتان فراهم خواهد شد اگر درست عمل کنید.

فال روزانه ۰۷/ ۰۲/ ۱۳۹۹

بالاخره پس از مدت‌ها خستگی و دویدن، می‌توانید بر صندلی راحتی خود بنشینید و کمی استراحت کنید. موضوعی مدت هاست ذهن شما را درگیر کرده است. حال که دیگر مشغله‌های ذهنی تان تمام شده، بهترین زمان است که به این مشکل نیز رسیدگی کنید. انرژی شما زیاد و اعتماد به نفس تان بالا رفته است، به همین دلیل می‌توانید راه حل‌های مناسبی پیدا کنید. به زودی دریچه‌های قلب تان به روی فردی باز خواهد شد و روز‌های پر از عشقی را تجربه خواهید کرد.

فال روزانه ۰۷/ ۰۲/ ۱۳۹۹

خرداد شما کاملا خودتان را می‌شناسید و به خوبی می‌دانید که نسبت یه مسائل مختلف چه عکس العملی از خود نشان می‌دهید. امروز زمان آن است که به شکست‌ها و موفقیت‌های زندگی تان نگاهی بیاندازید و بار دیگر آن‌ها را مرور کنید و از آن‌ها درس بگیرید. شما و خانواده تان نگران موضوعی هستید، اما این را بدانید که این مشکل در چند روز آتی حل خواهد شد. تا آن زمان وقت تان را صرف آموزش مهارت‌هایی که دارید به دیگران کنید.

فال روزانه ۰۷/ ۰۲/ ۱۳۹۹

امروز برای شما روز عشق است پس انتظار هر اتفاق عاشقانه‌ای را داشته باشید. در رفت و آمد‌های خود فردی را ملاقات می‌کنید که آمادگی حمایت شما، گوش کردن به حرف هایتان و در نهایت شروع یک رابطه عاشقانه را دارد. بهتر است در چنین روزی تمام ترس‌ها و نگرانی هایتان را کنار بگذارید و با شجاعت تمام پیش بروید. کمی دیوانگی به هیچ کس آسیب نخواهد رساند. پس پایتان را از محدودیت‌هایی که برای خود ساخته اید فراتر بگذارید و خودتان را به دست باد دهید تا شما را به سمت سرنوشتی روشن پیش برد.

فال روزانه ۰۷/ ۰۲/ ۱۳۹۹

پس از چند روز ابری و بارانی، بالاخره آسمان خیالتان آفتابی و روشن شده است و همین باعث می‌شود که اعتماد به نفس تان بالا رود و افکار منفی که چند وقتی است ذهن تان را درگیر کرده، از شما دور شود. با اتفاقات خوبی که برایتان افتاده طبیعی است که پر از انرژی مثبت باشید و امیدتان به زندگی بیش از پیش شود. نه تنها خود شما که دیگران هم از تلاش‌های وافرتان خوشنود و راضی اند و به شما افتخار می‌کنند. برای کمی هیجان و خوشگذرانی، امشب با دوستان تان در پارک یا رستورانی قرار بگذارید.

فال روزانه ۰۷/ ۰۲/ ۱۳۹۹

اگر کمی احساس ناراحتی می‌کنید، دلیلش خستگی تان است. مدت هاست روی پروژه‌ای کار می‌کنید، اما هنوز به نتیجه نرسیده است. بهتر است امروز را دست از کار بکشید و وقت تان را صرف کاری که به آن علاقه دارید، بکنید. مطمئن باشید که در چند روز آینده تمام عقب افتادگی‌های کاری تان را جبران خواهید کرد. تغییرات بزرگ و زیادی در زندگی شما در حال رخ دادن است. اگر انگیزه و اراده لازم را داشته باشید و بتوانید مسیر‌های متفاوت و جدیدی را به سمت هدف تان تعریف کنید، موفقیت شما حتمی خواهد بود.

فال روزانه ۰۷/ ۰۲/ ۱۳۹۹

مدتی است احساس می‌کنید که در دیواری از یخ گیر افتاده اید و راه فراری ندارید، اما این احساس از امروز تا چند روز آینده به تدریج از بین خواهد رفت و بار دیگر از حرارت عشق و احساس گرم خواهید شد. تا می‌توانید در مراسم‌های مختلف شرکت کنید و با افراد بیشتری در تماس باشید. این کار هم در زمینه شغلی و هم عاطفی فوایدی را برایتان به همراه خواهد داشت. اگر دوستی دارید که از شما دلگیر است، بهتر است امروز با او تماس بگیرید و کدورت‌ها را برطرف کنید. این دوستی ارزشی بیش از این دارد.

فال روزانه ۰۷/ ۰۲/ ۱۳۹۹

اگر امروز فردی را ملاقات کردید که به نظرتان کمی عجیب و غریب به نظر آمد، زود در مورد او قضاوت نکنید و سعی کنید رابطه خود را با او ادامه دهید، زیرا می‌تواند مکمل خوبی برایتان باشد. این فرد به شما کمک خواهد کرد تا توانایی‌های خود را بشناسید و خدا را برای داشتن شان شکر کنید. در واقع حضور او به شما اعتماد به نفس خواهد داد. سر موضوعی به دوراهی رسیده اید. بهتر است عجولانه تصمیم نگیرید و قبل از هر انتخابی با خانواده خود یا دوستی مورد اعتماد مشورت کنید.

فال روزانه ۰۷/ ۰۲/ ۱۳۹۹

اگر از کمک کردن به دیگران لذت می‌برید، امروز زمان خوبی برای این کار است. کمک به دیگران در چنین شرایطی می‌تواند احساس مثبت و مفید بودن را به شما منتقل کند. پس در این کار درنگ نکنید. تا می‌توانید این روز‌ها به سلامتی خود اهمیت بیشتری دهید. این را بدانید که اگر برای خود و سلامتی تان ارزش قائل نشوید، در کمک به دیگران هم شکست خواهید خورد. حال زمان خوبی برای ایجاد تغییرات در زندگی تان است. این تغییرات می‌تواند در زمینه کاری یا تحصیلی باشد. اگر ریسک پذیر باشید حتما پیشرفت خواهید کرد.

فال روزانه ۰۷/ ۰۲/ ۱۳۹۹

دست از پیش داوری بردارید و دل به ظاهر نبندید. همیشه همه چیز آنطور که در نگاه اول خودشان را نشان می‌دهند، نیستند. افرادی که تصور می‌کردید آن‌ها را به خوبی می‌شناسید، پس از مدتی خود واقعی شان را نشان می‌دهند یا برعکس، آن‌هایی که در نگاه اول دلتان را زدند، پس از گذشت زمان خودشان را در دلتان جا می‌کنند. آیا دنیا عوض شده یا درک شما از اطراف تان تغییر کرده است؟ بله! باور کنید یا نه، این شمایید که در حال تغییر و تحول هستید. بد نیست برای خودتان وقت بیشتری بگذارید و در مورد آدم‌هایی که در زندگی تان هستند بیشتر بیاندیشید.

فال روزانه ۰۷/ ۰۲/ ۱۳۹۹

پس از مدت‌ها تلاش بالاخره به آنچه لایقش هستید می‌رسید، اما این موفقیت در زمینه رابطه عاطفی شما نمی‌باشد. برای این که رابطه عاطفی تان هم بهبود یابد و وارد مرحله جدیدی شود، باید کمی صبر کنید. البته صبر کافی به تنهایی جواب نمی‌دهد. وقت آن است دانه هایتان را در زمین بکارید و منتظر فصل درو باشید. شاید زمان دقیقش را ندانید، اما حداقل این را می‌دانید که در نهایت دست تان از آنچه دلتان می‌خواهد، پر خواهد بود.

فال روزانه ۰۷/ ۰۲/ ۱۳۹۹

احساس می‌کنید که در قفسی گیر افتاده اید و آزادی لازم را ندارید، اما نگران نباشید، زیرا این احساس موقتی است و در چند روز آینده به کمک فردی از این شرایط رها می‌شوید. یادتان نرود که عشق یکی از بزرگ‌ترین نعمت‌هایی است که خدا به شما داده پس این احساس را بدین علت که آزادی را از شما می‌گیرد، در خودتان نکشید. هر مشکلی راه حلی دارد، به جای فرار به فکر پیدا کردن راه حلی برای آن باشید. به زودی یک خبری می‌شنوید که شما را به شدت سورپرایز خواهد کرد. آماده یک جشن بزرگ باشید.

فال روزانه ۰۷/ ۰۲/ ۱۳۹۹

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مینی شعر لطفا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج