جاباما
۹۸۶۷۸۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

تیم منتخب احمق‌ها در روز‌های کرونایی

نشریه «سان» لیستی از قانون‌شکن‌ها در روزهای کرونایی تشکیل داده، تحت عنوان تیم احمق‌ها!

خبرورزشی: ویروس کرونا مدتی است که همه‌گیر شده و دولت‌ها توصیه‌هایی مبنی بر در خانه ماندن و رعایت فاصله اجتماعی کرده‌اند، با این حال برخی از فوتبالیست‌ها خیلی تحمل ندارند و نتوانستند از دستورالعمل‌ها پیروی کنند. از تمرین در پارک تا مهمانی؛ به اشکال مختلف قانون‌شکنی کرده‌اند. نشریه «سان» تیم منتخبی تحت عنوان «Covidiot» (کووید + احمق‌ها) تشکیل داده از بازیکن‌هایی که در این روزها رفتارهای عجیب و احمقانه‌ای داشته‌اند.

تیم منتخب احمق‌ها در روز‌های کرونایی

دروازه‌بان: داوید اوسپینا

دروازه‌بان پیشین آرسنال و فعلی ناپولی، با وجود توصیه‌های دولت ایتالیا، در سوپرمارکت مشاهده شد و به نظر می‌رسید این سنگربان کلمبیایی اصلاً موارد بهداشتی را رعایت نکرده است.

مدافع راست: سرژ اوریه

قبل از اینکه ویدیو سریعاً حذف شود، مشخص شد سرژ اوریه مدافع ساحل‌عاجلی تاتنهام و هم‌تیمی‌اش موسی سیسوکو در حال تمرین کردن در پارک بودند و از رعایت فاصله اجتماعی هم خبری نبود.

تیم منتخب احمق‌ها در روز‌های کرونایی

مدافع وسط: کایل واکر

ستاره منچسترسیتی بیش از همه جنجال‌ساز شد. او یک مهمانی خبرساز در خانه خودش با حضور ۳ نفر دیگر ترتیب داد. او پس از سرزنش شدن از سوی رسانه‌ها و هواداران، عذرخواهی کرد.

مدافع وسط: داوید لوئیس

اوقات داوید لوئیس به خوبی و خوشی می‌گذشت. او همراه هم‌تیمی‌اش گرانیت ژاکا در منطقه ساوتگیتِ لندن بیرون از خانه مشاهده شد، در حالی که سگش را به گردش برده بود.

مدافع چپ: رایان سسنیون

بازیکن جوان و چپ‌پای تاتنهام هم در حال تمرین کردن در پارک همراه با موسی سیسوکو هم‌تیمی‌اش مشاهده شد. به نظر می‌رسد تاتنهامی‌ها بیش از دیگران قانون‌شکن بوده‌اند.

هافبک: موسی سیسوکو

یک تاتنهامی دیگر در لیست. موسی سیسوکو را دو مرتبه در حال قانون‌شکنی شکار کرده‌اند. یک مرتبه در کنار اوریه و مرتبه دیگر در کنار سسنیون. او بی‌انضباط‌ترین بازیکن در این روزهای کرونایی بوده است.

هافبک: گرانیت ژاکا

کاپیتان پیشین و حاشیه‌ساز آرسنال که با هواداران تیمش هم سابقه درگیری لفظی داشته، در کنار داوید لوئیس در پارک به گردش و فوتبال بازی کردن مشغول بوده است.

هافبک: جک گریلیش

بازیکن آینده‌دار انگلیسی پس از نقض قانون قرنطینه و رفتن به مهمانی، ساعت ۴ بامداد هم با اتومبیلش تصادف کرد. این اتفاق‌ها چند ساعت پس از اینکه به هواداران استون‌ویلا توصیه می‌کرد در خانه بمانند، رخ داد!

تیم منتخب احمق‌ها در روز‌های کرونایی

وینگر راست: نیکولا پپه

بازیکن آرسنال در پارک فوتبال بازی کرد و سعی می‌کرد با لباس خاکستری‌اش، خودش را از معرض دید خارج کند. باشگاه آرسنال او را بابت این رفتارش شماتت کرده است.

وینگر چپ: عمر نیاسه

ستاره اورتون در حین رانندگی با مرسدس بنز ۱۰۰ هزار پوندی خودش بدون بستن کمربند با ۳ نفر دیگر توسط پلیس متوقف شد. پلیس او را جریمه و رها کرد.

مهاجم: الکساندر لاکازت

یکی از عابران وقتی الکساندر لاکازت مهاجم آرسنال را می‌دید که بیرون است و در حال سوار ماشین شدن، به او گفته بود از اینکه اینجا می‌بیندش تعجب می‌کند. لاکازت هم بدون مجوز بیرون از خانه تردد می‌کرد.

تیم منتخب احمق‌ها در روز‌های کرونایی

ذخیره‌ها: میسون مانت و دکلان رایس

هافبک چلسی با دوستش که هافبک وستهم است مشاهده شدند. مانت بعد از این سهل‌انگاری از فرانک لمپارد سرمربی تیم عذرخواهی کرد.

مربی: ژوزه مورینیو

آقای‌خاص پا را فراتر گذاشت و چندین بازیکن تیمش را در پارک جمع کرد تا یک جلسه تمرینی برگزار کنند. مورینیو هم بعد از این رفتار، عذرخواهی کرد.

تیم منتخب احمق‌ها در روز‌های کرونایی

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج