جاباما
۹۸۶۸۴۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کاستا: کونته یک فصل هم در رئال دوام نمی‌آورد

مهاجم اسپانیایی تیم فوتبال اتلتیکومادرید می‌گوید سرمربی سابقش در چلسی در صورت رفتن به رئال مادرید مدت زیادی در آن تیم دوام نمی‌آورد.

خبرگزاری تسنیم: دیه‌گو کاستا در گفت‌‌و‌گو با شبکه ESPN‌ برزیل، آنتونیو کونته سرمربی کنونی تیم فوتبال اینتر را گزینه‌ای که بتواند انتظارات سران باشگاه رئال مادرید معرفی کند ندانست.

کاستا در پایان فصل ۱۷-۲۰۱۶ پس از اختلافات شدید با کونته چلسی را ترک کرد و به اتلتیکومادرید برگشت (تیمی که سال ۲۰۱۴ آن را به مقصد چلسی ترک کرده بود). کونته نیز ۱۲ ماه پس از او استمفوردبریج را ترک کرد و یک سالی هم بدون تیم بود که البته در آن مدت اخبار بسیار زیادی درباره تلاش رئال مادرید برای استخدامش شنیده شد. این اتفاق در نهایت رخ نداد و کونته ماه می سال گذشته سرمربی اینتر شد.

کاستا درباره کونته گفت: من و کونته خارج از زمین با هم اختلافاتی داشتیم اما فکر می‌کنم که او واقعاً مربی خوبی است. هیچ کینه‌ای از او به دل نگرفته‌ام. با این حال شما برای این که یک مربی طراز اول باشید باید به بُعد انسانی و مدیریت فردی مربیگری‌‌تان هم بها و آن را تغییر دهید. کونته آدم بسیار شکاکی است. او در رئال مادرید هرگز موفق نمی‌شد و یک فصل هم دوام نمی‌آورد.

یکی از جنجالی‌ترین بخش‌های دوران بازیگری کاستا انتخاب تابعیت اسپانیایی و بازی برای تیم ملی این کشور با وجود به دنیا آمدن در برزیل و حتی انجام یک بازی دوستانه برای تیم ملی زادگاهش بود. این مسئله سبب شد که انتقادات فراوانی از او صورت بگیرد.

کاستای ۳۱ ساله که سال ۲۰۱۳ تیم ملی اسپانیا را به برزیل لوئیز فیلیپه اسکولاری ترجیح داد، گفت: بعد از بازی دوستانه مقابل برزیل و روسیه، اسکولاری به من گفت که دوباره هم دعوتم می‌کند چون خیلی برایش بازی نکرده بودم. به نظر او این حرف را زد که فقط مرا راضی کرده باشد.

وی ادامه داد: یادم هست که بعد از آن ماجرا، با اینکه تیم ملی چند مهاجم مصدوم داشت، اسکولاری مرا دعوت نکرد. حرفی نزدم اما برای شرکت در جام کنفدراسیون‌ها هم دعوت نشدم. بنابراین زمانی که امکان بازی برای تیم ملی اسپانیا فراهم شد آن را پذیرفتم. چطور می‌توانستم نه بگویم؟ همان زمان بود که ناگهان همه شروع کردن به گفتن اینکه اسکولاری مرا می‌‌خواهد اما او حتی یک بار هم به من زنگ نزد. پس چطور ممکن است که مرا خواسته باشد؟ بعد هم دیدم که روزنامه‌ها نوشته‌اند که کاستا رؤیای میلیون‌ها برزیلی را نابود کرده است. چرا آنها هیچ چیز از اینکه کسی مرا نخواست ننوشتند؟ درک این موضوع خیلی ساده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج