۹۸۶۹۰۹
۴ نظر
۵۰۰۵
۴ نظر
۵۰۰۵
پ

ماجرا‌های عجیب و غریب در یک تیم کاملاً خصوصی

ناکارآمدی واضح در باشگاهداری نحیف و خصوصی ما نشان می‌دهد که مدیریت به زبان ساده را باید یاد بگیریم و تنها علاقه به حضور در فوتبال و منتفع شدن از شهرت ناشی از آن را ملاک قرار ندهیم.

خبرورزشی: آنچه مالک بخش خصوصی باشگاه تراکتور از وقایع رخ داده در این تیم روایت کرده، نشانه بروز یک فاجعه عظیم در فوتبال ایران است.

ادعای واپسین زنوزی درباره وکیل سوئیسی باشگاه و افراد مرتبط با او که در پرونده استوکس فاجعه‌ای بزرگ برای تراکتور در حکم فیفا رقم زدند در یک کلام چگونه قابل توجیه است؟

مالک تراکتور می‌گوید در پرونده‌هایی که تمام مستندات به نفع باشگاه بود و بازیکنان تمام دستمزد خود را طبق قرارداد دریافت کرده بودند به طور عجیبی شکست خوردیم. او تاکید می‌کند ارئه لوایح ناقص به فیفا منجر به صدور این احکام شده است.

زنوزی توپ را به زمین خطیر و نصیرزاده شوت می‌کند اما واقعیت این است که مسئول حضور مربیانی مانند جان توشاک در تراکتور قاعدتا خطیر و نصیرزاده نیستند. محمد تقوی و ژرژ لیکنز را این افراد خاطی - به زعم زنوزی - به تراکتور نبرده بودند و بی‌تردید پیرامون حضور مصطفی دنیزلی هم نقشی ایفا نکردند. چگونه است که همه این مربیان، بدون داشتن نقشی خاص در ایجاد تحولات عمیق به تراکتور آمدند و خیلی زود هم رفتند؟ آیا این اتفاقات نشانه‌ای بر فرآیند عجیب باشگاهداری خصوصی در ایران نیست؟

از مدیران دولتی در عرصه فوتبال حمایت نمی‌کنیم اما صنعت باشگاهداری، قبل از غلطیدن به جریان خصوصی‌سازی باید صاحب مدیران کارآمد باشد. این ناکارآمدی واضح در باشگاهداری نحیف و خصوصی ما نشان می‌دهد که مدیریت به زبان ساده را باید یاد بگیریم و تنها علاقه به حضور در فوتبال و منتفع شدن از شهرت ناشی از آن را ملاک قرار ندهیم.

مدیران ما در انتخاب بازیکن، مربی، دلال، وکیل و سایر موارد، از افرادی مشورت می‌پذیریند که بیشتر در اندیشه درآمدزایی از جیب آقای مالک هستند؛ در غیر این صورت تراکتور که نباید این همه پرونده در فیفا داشته باشد؛ آن هم پرونده‌هایی که آرای بسیار سنگین علیه تیم تبریزی صادر شده است و سرمایه کلان مالک باشگاه را به مخاطره انداخته است. سرمایه‌گذاری در فوتبال ایران اتفاقی ارزشمند است اما به شرطی که بدانیم این همه پول چگونه و در چه راهی هزینه می‌شود...

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خودت هم فهمیدی چی نوشتی؟؟

    • بدون نام

      میشه بگید این اقا اینهمه پول یامفتو ازکجا اورده

    • سهند

      اینکه مدیریت آقای زنوزی در انتخاب بازیکن ها و مربیها اشتباه بوده یه طرف ماجرا اما حرف ایشان این است که در تیم های دولتی مدیران و دلال ها دست به یکی شدن و بیت المال را می چاپن.
      متاسفانه خیلی از خبر نگار ها جیره خوار و همدست دلال ها هستند بجای پرداختن به اصل موضوع حرفهای زنوزی دارن ایشون را تخطئه میکنند.

    • حجت

      چراکسی راکه هم حرف حق رامیزندمسخره می کنید من یه سوال دارم آیاتیم ملی فقط مخصوص تهران هست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج