۹۸۶۹۵۹
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

سیو بیرانوند روی اینستاگرام AFC

صفحه اینستاگرام رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز ویدیویی مربوط به عملیات نجات علیرضا بیرانوند در بازی لیگ قهرمانان آسیا را منتشر کرد.

ورزش سه: صفحه اینستاگرام رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز ویدیویی مربوط به عملیات نجات علیرضا بیرانوند در بازی لیگ قهرمانان آسیا را منتشر کرد. یک سال و شش ماه و شش روز از بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان می گذرد. مسابقه ای که در خاطر بسیاری از علاقمندان به فوتبال ماند و تابلوی این خاطره بی تردید لحظه ای است که ژاوی در برابر دروازه پرسپولیس بهت زده ایستاده و بیرانوند را تماشا می کند که روی هوا پریده و با مشت توپ را زده است.

سیو بیرانوند روی اینستاگرام AFC

ورزشگاه آزادی مملو از تماشاگر است، پرسپولیس در سخت ترین شرایط و با پنجره بسته و محرومیت و جدایی مهمترین ستاره هایش توانسته بازی رفت را در دوحه از السد ببرد و حالا با یک مساوی هم به فینال می رسد. آرزوی بزرگی که سرخ ها همیشه به دنبالش بودند. همان دقایق اول بغداد بونجاح برای السد گل زد تا این ذهنیت پیش بیاید که پرسپولیس نمی تواند صعود کند اما برانکو که شدت استرس و هیجان کنار خط ایستاده بود و هرچند ثانیه دهانش را با یک دستمال پارچه ای پاک می کرد. در نیمه دوم سیامک نعمتی گل زد و بازی مساوی شد. شرایط تغییر کرد ، جو ورزشگاه کاملا به سود پرسپولیس بود و این تیم با تمام توان برای رفتن به فینال از مساوی اش دفاع می کرد.

در دقیقه 86 و در میان صدای بوق کر کننده تماشاگران روی سکو توپ در سمت راست خط دفاعی پرسپولیس به جانگ وو یونگ رسید ، ژاویه از وسط قوس هجده قدم بی سرو صدا وارد حفره بین دو دفاع میانی پرسپولیس که بشدت درگیر بونجاح بودند شد، احمدنوراللهی که با ژاوی تا هجده قدم آمده بود خسته از دوندگی زیاد نتوانست به ستاره سابق بارسلونا برسد و سانتر بازیکن کره ای روی شش قدم درست مقابل پیشانی ژاوی قرار گرفت و کاپیتان السد یک ضربه سر سریع، محکم و دقیق زد:" موج بعدی حمله از سوی بازیکنان السد، سانتر بلند .....جونم بیرانوند، چی گرفت....چطوری ژاوی حالا بعد از چطوری کریس، چه توپی رو درآورد از زیر طاق دروازه ، نفس همه تو سینه حبس که چه عرضش کنم بالا نمیاد..."

سیو بیرانوند روی اینستاگرام AFC

درست در لحظه ای که نفس همه تماشاگران در سینه حبس شده بود بیرانوند که از دروازه خارج شده بود با یک پرش سریع توپ را که در حال رد شدن از کنار صورتش و رفتن به دروازه بود به بیرون فرستاد. با وجود گزارش جذاب عادل فردوسی پور در این بازی اما این لحظه خاص به دلیل آنچه در پشت آن وجود داشت ماندگار شد؛ پرسپولیسِ خسته ای که با تعداد کمی بازیکن در سه جبهه مختلف می جنگید، پنجره نقل و انتقالاتی اش بسته بود و جالب تر اینکه باید با حریفانی بازی می کرد که بازیکنان بزرگی چون ژاوی را در اختیار داشتند. همچنین گرفتن پنالتی کریس رونالدو در جام جهانی یک مکمل نیاز داشت تا جایگاه بیرانوند را از یک اتفاق ویژه به یک دروازه بان ممتاز تغییر بدهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • azimnaghizadeh

      زیاد سیو سختی فک نکنم باشه،

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اره جون خودت

    • بدون نام

      پرسپولیس قهرمان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج