۹۸۷۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

شيطان پرست ها تبرئه شدند و زندان رفتند

۵ متهم پرونده شيطان پرستي در حالي از اتهام توهين به مقدسات از طريق گرايش به شيطان پرستي در دادگاه تبرئه شدند که در خصوص اتهامات ديگر محکوم شدند.

خراسان: طبق کيفرخواست صادره از دادسراي عمومي و انقلاب مشهد در پانزدهم فروردين ماه گذشته اهالي يک محل در مشهد با پليس ۱۱۰ تماس گرفتند و از ايجاد سر و صداهاي غيرمتعارف و تجمع دختران و پسران جوان در يک منزل مسکوني ابراز ناراحتي کردند و اظهار داشتند که اقدامات فردي که به طور مجردي در يک واحد مسکوني سکونت دارد، موجب سلب آسايش ساکنان محل شده است. ماموران انتظامي در پي دريافت اين خبر و پس از گرفتن مجوزهاي قضايي، ساعت يک بامداد منزل مذکور را در حالي مورد بازرسي قرار دادند که ۴ پسر جوان مجرد به همراه يک دختر ۱۵ ساله در اين مکان دستگير شدند.

در بازرسي از اين منزل نيز تعدادي از نمادهاي معروف به شيطان پرستي و همچنين سي دي هاي مبتذل و مستهجن، کيس رايانه و گوشي هاي تلفن همراه کشف شد.

بنابر اين گزارش، پرونده اين متهمان در شعبه بازپرسي مجتمع قضايي شهيدقدوسي مشهد توسط قاضي شاکر تحت رسيدگي قرار گرفت و تحقيقات گسترده اي درباره نحوه آشنايي ۴ پسر جوان با دختر ۱۵ ساله و چگونگي اجتماع آنان در منزل يکي از متهمان انجام شد. «ع» متهم رديف اول اين پرونده در حضور مقام قضايي به صراحت استعمال موادمخدر را پذيرفت و وکيل مدافع وي نيز درباره اتهامات ديگري مانند نگهداري آثار مبتذل و مستهجن و همچنين فراهم کردن موجبات فساد و روابط نامشروع از وي دفاع کرد اما همه متهمان توهين به مقدسات از طريق گرايش به شيطان پرستي را رد و عنوان کردند که به دين مبين اسلام اعتقاد دارند.

گزارش خراسان حاکي است: پس از تکميل تحقيقات در دادسرا و صدور کيفرخواست، اين پرونده به شعبه ۱۳۶ دادگاه عمومي و جزايي ارسال شد و متهمان توسط قاضي شريف زاده محاکمه شدند. مقام قضايي پس از برگزاري جلسات دادگاه و استماع اظهارات متهمان و وکلاي مدافع با توجه به محتويات پرونده با استناد به مواد قانوني راي خود را در اين باره صادر کرد. بر اساس راي دادگاه هر يک از متهمان اين پرونده به خاطر روابط نامشروع به تحمل ۹۹ ضربه شلاق تعزيري محکوم شدند.

همچنين متهم رديف اول به دليل فراهم کردن موجبات فساد و فحشا از طريق جمع کردن افراد در منزل خود براي برقراري رابطه نامشروع به تحمل ۳ سال حبس تعزيري و به دليل استعمال موادمخدر از نوع حشيش به پرداخت ۵ ميليون ريال جزاي نقدي و تحمل ۲۰ ضربه شلاق محکوم شد. همچنين متهمان رديف اول و دوم اين پرونده، به دليل نگهداري آثار مبتذل و مستهجن علاوه بر ضبط گوشي تلفن همراه و کيس رايانه مکشوفه به نفع دولت به پرداخت ۵ ميليون ريال جزاي نقدي محکوم شدند.

طبق راي صادره از سوي مقام قضايي و در اجراي ماده ۱۰ قانون مجازات اسلامي سي دي هاي مبتذل و مستهجن معدوم و گوشي هاي تلفن همراه مکشوفه از ۲ متهم ديگر به آنان مسترد مي شود اما دادگاه بزه انتسابي توهين به مقدسات را محرز ندانست و با استناد به ماده ۱۷۷ قانون آيين دادرسي دادگاه هاي عمومي و انقلاب در امور کيفري، همه متهمان اين پرونده را از اتهام مذکور تبرئه کرد. ميلاني، وکيل مدافع يکي از متهمان اين پرونده به خراسان گفت: با توجه به اين که متهمان از ابتداي دستگيري اذعان کرده اند که مسلمان هستند و مقيد به احکام شرعي اسلام مي باشند و هرگونه توهين به مقدسات را انکار کردند؛

طبق راي دادگاه با توجه به اوضاع و احوال حاکم بر آنان که تعدادي جوان مجرد بودند و براي ايجاد هيجان اقدام به گذاشتن آهنگ هاي تندي کرده اند که معمولا مورد استفاده شيطان پرستان قرار مي گيرد، دليلي بر اعتقاد متهمان بر شيطان پرستي وجود ندارد بلکه اين اقدام آن ها نوعي تخليه هيجانات محسوب مي شود. بنابراين همه متهمان اين پرونده از اتهام مذکور تبرئه شدند.وي افزود: راي دادگاه فقط درباره استعمال موادمخدر توسط يکي از متهمان قطعي است اما درباره اتهامات ديگر آنان قابل اعتراض در دادگاه تجديدنظر استان خراسان رضوي مي باشد.

منبع: خبرآنلاین

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

شيطان پرست ها تبرئه شدند و زندان رفتند


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج