جاباما
۹۸۷۱۱۴
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

افشاگری عادل درباره جنجال‌های تیم ملی والیبال

در روزهایی که کرونا همه رقابت‌های ورزشی را تعطیل کرد، جدایی ایگور ‏کولاکوویچ از تیم‌ملی والیبال و اظهاراتی که پس از جدایی او از سوی برخی از بازیکنان ‏فعلی و سابق تیم‌ملی منتشر شده، این رشته را در صدر اخبار قرار داده است.

روزنامه شهروند: در روزهایی که کرونا همه رقابت‌های ورزشی را تعطیل کرد، جدایی ایگور ‏کولاکوویچ از تیم‌ملی والیبال و اظهاراتی که پس از جدایی او از سوی برخی از بازیکنان ‏فعلی و سابق تیم‌ملی منتشر شده، این رشته را در صدر اخبار قرار داده است.

بلندقامتان ‏ایرانی در سال‌های اخیر همواره اتهام‌های زیادی را اطراف خود دیدند که شاید اصلی‌ترین ‏آنها باندبازی در تیم‌ملی و نفوذ برخی بازیکنان خاص در تصمیمات سرمربی باشد. ‏

افشاگری عادل علیه ایگور

عادل غلامی شاید تنها قربانی در دوران مربیگری ایگور کولاکوویچ بود. حتی شهرام ‏محمودی که دو‌سال به درخواست کولاکوویچ برای حضور در تیم‌ملی «نه» گفت،‌ در انتخابی ‏المپیک در ترکیب اصلی تیم کولاکوویچ به میدان رفت، اما این مربی مونته نگرویی در همان ‏سال اول حضورش عادل غلامی را از تیم‌ملی اخراج کرد و دیگر هیچ وقت هم به بازگشت او ‏رضایت نداد.

این بازیکن که در یکی از تمرینات تیم‌ملی با سیدمحمد موسوی درگیری لفظی ‏داشت، حالا بعد از جدایی کولاکوویچ صحبت‌هایی را مطرح و به نوعی درباره اتفاقات ‏درون تیم‌ملی در دوران مربیگری ایگور افشاگری کرده است: «باور کنید خود کولاکوویچ ‏راضی نبود مرا خط بزند.

خودش به من گفت که خیلی از این اتفاق ناراحتم و حتی وقتی با من ‏صحبت می‌کرد، اشکش درآمد! کولاکوویچ به من گفت عادل مجبورم که چنین تصمیمی بگیرم ‏چون شغل حرفه‌ای من این موضوع را ایجاب می‌کند. حتی او از من عذرخواهی کرد، در ‏دوره مربیگری همین کولاکوویچ اتفاقات بدتری هم در تیم‌ملی رخ داد.

نمی‌دانم چرا آن موقع ‏شغل حرفه‌ای‌شان ایجاب نمی‌کرد که چنین تصمیم بگیرند! من آمار دقیقی دارم که چه اتفاقاتی ‏در رختکن تیم‌ملی و حتی در زمین رخ داده، اما نمی‌خواهم از آن بازیکنان اسم ببرم.»‏

کولاکوویچ جنجال‌ها را مخفی می‌کرد؟

عادل غلامی چند ماهی با ایگور کولاکوویچ کار کرد و بعد از آن هم گویا از اتفاقات داخل تیم ‏ملی باخبر بوده، تلویحا از جنجال‌هایی درون تیم‌ملی خبر داده که از سوی سرمربی مونته‌نگرویی مخفی شده است. این بازیکن حتی کولاکوویچ را به نداشتن اختیار لازم متهم کرده ‏چون خودش گفته اخراج عادل غلامی است!

جالب اینکه از سوی دیگر بازیکنانی که در این ‏چند‌سال با کولاکوویچ کار کردند، مثبت بودن او را به‌عنوان یکی از شاخصه‌هایش نام ‏می‌برند. مصاحبه اخیر سیدمحمد موسوی به نوعی به بیرون درز نکردن برخی حواشی را ‏تأیید می‌کند: «تیم در دوره کولاکوویچ در امنیت کامل بود.» البته موسوی وجود درگیری بین ‏بازیکنان یا کادرفنی در دوره کولاکوویچ را تکذیب کرده است. ‏

در رختکن تیم‌ملی چه خبر است؟

چندی پیش بود که فرهاد ظریف، لیبروی سابق تیم‌ملی والیبال در مصاحبه‌ای به جنجال‌های ‏دوران مربیگری اسلوبودان کواچ اشاره کرده بود که به اعتقاد خیلی از کارشناسان دلیل اصلی ‏جدایی او اختلاف‌نظر جدی با بازیکنان باتجربه تیم‌ملی بود. ظریف در آن مصاحبه به ‏درگیری فیزیکی یکی از بازیکنان با کواچ در رختکن تیم‌ملی اشاره کرده بود. حالا هم عادل ‏غلامی از مخفی کردن برخی جنجال‌ها در اردوی تیم‌ملی خبر داده است.

مشخص نیست در ‏اردوها و رختکن تیم‌ملی چه خبر است، اما بررسی تمامی این مسائل ثابت می‌کند حتما ‏فدراسیون باید برای جانشینی کولاکوویچ یک مربی مقتدر خارجی انتخاب کند. مربیان ایرانی ‏هم در رده‌های سنی پایین‌تر نشان دادند با بازیکنان راه می‌آیند و نمی‌توانند نظم و انضباط ‏را به خوبی در تیم‌شان حاکم کنند.

موسوی، یکی ازستاره‌های تیم‌ملی والیبال هم در مصاحبه ‏دیروز خود قیمت یک مربی طراز اول خارجی در والیبال را به اندازه یک مربی درجه پنجم یا ‏ششم فوتبال دانسته و از فدراسیون خواسته جانشین کولاکوویچ در حد ولاسکو باشد؛ اتفاقی که ‏جامعه والیبال انتظارش را می‌کشد. ‏

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • alihajsslem48

      نوش دارو بعدازمرگ سهراب چراقبلا افشاگری نکردی جوان؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج