۹۸۷۳۴۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

فرمول موفقیت رئال: گران‌ترین بازیکنان قرضی دنیا

جذب ستاره های جوان بااستعداد و فرستادن آنها برای تجربه اندوزی به تیمهای دیگر، به عنوان بازیکن قرضی، استراتژی هوشمندان رئال مادرید بوده.

ورزش سه: روزنامه مارکا در گزارشی به بررسی راز موفقیت رئال مادرید در بازار نقل و انتقالات پرداخته و می‌گوید اینکه رئال مادرید گران‌ترین بازیکنان قرضی دنیا را دارد نشان می‌دهد که استراتژی‌اش در نقل و انتقالات چقدر مثمرثمر بوده است.

رئالی‌ها امسال دو مهره اصلی خود برای فصل نقل و انتقالات تابستانی را ارلینگ هالند و ادواردو کاماوینگا تعریف کرده‌اند ولی فارغ از این دو، رئال بازیکنانی دارد که در حال حاضر به صورت قرضی در تیمهای دیگر بازی می‌کنند و مجموع ارزش آنها به بیش از ۲۰۰ میلیون یورو بالغ می‌شود. به همین خاطر است که در شرایط بحران کرونا که همه تیمها به شدت نگران سرنوشت مالی خود هستند، خیال رئال از این بابت راحت است.

ترانسفرمارکت در تازه‌ترین گزارش خود می‌گوید سیزده بازیکن رئال مادرید که به صورت قرضی در گوشه و کنار اروپا پراکنده هستند رویهم‌رفته ۲۰۵.۱ میلیون یورو ارزش دارند. رئال از این نظر بالاتر از همه باشگاه‌های اروپایی قرار دارد. رتبه دوم فهرست به اینتر تعلق می‌گیرد و بارسلونا و چلسی در رتبه‌های بعدی ایستاده‌اند.

این بازیکنان قرضی برای هر باشگاه چه از نظر ورزشی و چه از نظر مالی دارایی مهمی به حساب می‌آیند و به خصوص در شرایط بحران مالی می‌توانند بسیار مفید باشند. این وضعیت نشان می‌دهد سیاست رئال مادرید برای جذب استعدادهای جوان حالا به ثمر رسیده. علاوه بر این بازیکنان قرضی، برخی استعدادهای جوان رئال حالا به تیم اصلی هم راه پیدا کرده‌اند.

سیزده بازیکن بااستعداد

سیزده بازیکن قرضی رئال مادرید در دورانی که به صورت قرضی در تیمهای دیگر مشغول به بازی بوده‌اند، ارزشی چند برابر پیدا کرده‌اند.

در گزارش ترانسفرمارکت می‌بینیم که از این سیزده نفر، ارزش مالی ۹ نفر در زمانی که به صورت قرضی در تیمهای دیگر حضور داشته‌اند افزایش یافته. مهمترین این افزایش قیمتها متعلق به اشرف حکیمی و مارتین اودگارد بوده که ارزش فعلی آنها به ترتیب ۵۴ میلیون یورو و ۴۵ میلیون یورو ارزیابی شده است.

به غیر از این ۹ نفر، ارزش سه نفر از بازیکنان قرضی رئال ثابت بوده و تنها ارزش یک نفر، آلوارو اودریوزولا در این مدت کاهش یافته. ارزش مالی او بعد از پیوستن به بایرن مونیخ از ۲۵ میلیون یورو به ۱۶ میلیون یورو کاهش پیدا کرده.

یووویچ، اشرف، اودگارد

ترانسفرمارکت همچنین رده‌بندی بازیکنانی که در کل تیمهای دنیا در زمان حضور به عنوان بازیکن قرضی با افزایش قابل ملاحظه ارزش مالی‌شان روبرو شده‌اند را منتشر کرده.

لوکا یوویچ ستاره امروز رئال زمانی که از بنفیکا به صورت قرضی به آینتراخت پیوسته بوده ارزش مالی‌اش ۵۸ میلیون یورو افزایش پیدا کرده و در رتبه دوم این فهرست قرار گرفته. رتبه سوم به اشرف حکیمی با افزایش ۴۹ میلیون یورویی و رتبه چهارم به اودگارد با افزایش ۳۸ میلیون یورویی اختصاص یافته.

صدرنشین این فهرست اما کیلیان امباپه است. او زمانی که به صورت قرضی از موناکو به پاری سن ژرمن پیوسته بوده با افزایش خارق‌العاده ارزش مالی‌اش به اندازه ۸۵ میلیون یورو مواجه بوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج