جاباما
۹۸۷۴۱۸
۵ نظر
۵۰۰۲
۵ نظر
۵۰۰۲
پ

رادو: چطور می‌خواهند جلوی قهرمانی ما را بگیرند؟

دروازه‌بان کروات تیم فوتبال پرسپولیس گفت: واقعاً زندگی بدون فوتبال خیلی سخت است، به خصوص اینکه فوتبال شغل و حرفه ما به حساب می‌آید.

خبرورزشی: بدون شک بوژیدار رادوشویچ یکی از محبوب‌ترین خارجی‌هایی است که طی چند سال اخیر به فوتبال ایران آمده است. رادو که این روزها در کشورش کرواسی حضور دارد می‌گوید: «زندگی بدون فوتبال خیلی سخت است و امیدوارم هر چه زودتر کرونا از بین برود و بازی‌ها از سر گرفته شود.» گفت‌وگوی ما با گلر کروات پرسپولیس را در ادامه می‌خوانید.

در این روزهای کرونایی چه می‌کنی؟

خب این مشکلی است که در همه جای دنیا وجود دارد و خیلی‌ها در قرنطینه به سر می‌برند. من هم در این مدت در خانه قرنطینه بودم و تمرینات خودم را انجام می‌دادم. ولی طی چند روز اخیر اوضاع در کرواسی به حالت عادی برگشته و من برای تمرین به بیرون می‌روم و با مربی‌ام به صورت اختصاصی تمرین می‌کنم.

تا قبل از این به همراه پدرت تمرین می‌کردی، درست است؟

بله، پدرم قبلاً گلر بوده و من در خانه به همراه او تمرین می‌کردم ولی در حال حاضر زیر نظر مربی کار می‌کنم.

با کادر فنی پرسپولیس در ارتباط هستی؟

بله صد درصد؛ مربی ما یعنی داود فنایی به من برنامه تمرینی می‌دهد و طبق آن کارها را انجام می‌دهم. ما همیشه از طریق واتساپ با هم در تماس هستیم.

همه ما دلتنگ فوتبال هستیم. تو دلت برای چه چیزی خیلی تنگ شده است؟

واقعاً زندگی بدون فوتبال خیلی سخت است، به خصوص اینکه فوتبال شغل و حرفه ما به حساب می‌آید. من دلتنگ بازی برای پرسپولیس و دیدن هواداران و همچنین دوستانم در این تیم و در ایران هستم. امیدوارم این روزهای دشوار خیلی زود تمام شود و ما دوباره شاهد فوتبال باشیم و دور هم جمع شویم.

رادو تو محبوبیت زیادی بین پرسپولیسی‌ها پیدا کردی؛ به نظرت دلیل این محبوبیت بین هواداران چیست؟

فکر می‌کنم این علاقه و دوست داشتن دو طرفه است و من هم خیلی پرسپولیس و هوادارانش را دوست دارم و به آن‌ها احترام می‌گذارم. من روزهای فوق العاده‌ای را در پرسپولیس و در کنار هواداران گذراندم و امیدوارم آن روزها دوباره تکرار شود. من همیشه سعی کردم با تمام وجودم برای موفقیت پرسپولیس بجنگم و هواداران را شاد کنم.

نظرها در خصوص ادامه بازی‌ها متفاوت است، نظر تو چیست؟

کسی نمی‌توانست آمدن ویروس کرونا را پیش‌بینی کند به همین دلیل در همه جای دنیا اختلاف نظر وجود دارد که وضعیت ادامه لیگ‌ها چه خواهد شد و تیم‌ها چه کارهایی باید انجام دهند. قطعاً سلامتی همه مردم در اولویت خواهد بود ولی تیم‌ها در کل دنیا هزینه کردند و زحمات زیادی کشیدند و اگر بازی‌ها تعطیل شود ضررهای مالی زیادی متحمل خواهند شد، به همین دلیل فکر می‌کنم فیفا در این خصوص باید تصمیم نهایی را بگیرد و به کشورها اعلام کند.

با این اوضاع پوکر قهرمانی پرسپولیس به خطر خواهد افتاد.

من فکر می‌کنم در آینده‌ای نزدیک بازی‌ها آغاز خواهد شد و ما در پایان فصل جشن قهرمانی خواهیم گرفت ولی اگر هم این اتفاق نیفتاد ما همین حالا هم صدرنشین و قهرمان لیگ به حساب می‌آییم. چه بازی کنیم و چه نکنیم جام قهرمانی برای ما خواهد بود.

یعنی اینقدر به قهرمانی پرسپولیس مطمئنی؟

بله، دقیقاً همین‌طور است. ما بهترین تیم ایرانیم، در سه فصل اخیر قهرمان شدیم، به فینال آسیا رسیدیم و در حال حاضر هم صدرنشین لیگ برتر هستیم. قطعاً پرسپولیس شایسته‌ترین تیم برای قهرمانی است و با کمک بچه‌ها، کادر فنی و هواداران این اتفاق می‌افتد و ما قهرمان خواهیم شد.

ولی برخی استقلالی‌ها مدعی شدند اگر لیگ ادامه پیدا کند نمی‌گذارند پرسپولیس قهرمان شود و جام را مال خود می‌کنند.

جدول لیگ همه چیز را نشان می‌دهد. ما ١٠ امتیاز از تیم‌های مدعی دیگر جلو هستیم، آن‌ها چطور می‌خواهند جلوی قهرمانی ما را بگیرند؟ مطمئن باشید اینقدر برای پوکر قهرمانی انگیزه داریم که نمی‌گذاریم کسی جز پرسپولیس قهرمان شود.

الگوی تو در دروازه‌بانی کدام گلر است؟

من همیشه عاشق ویکتور والدز بودم و خیلی بازی‌های او را دنبال می‌کردم. به نظرم در دوران فوتبالش یکی از بهترین گلرهای دنیا بود و به همراه بارسلونا توانست جام‌های زیادی کسب کند. هر چند والدز در تیم ملی اسپانیا کمتر فرصت بازی به دست می‌آورد و اکثراً نیمکت‌نشین ایکر کاسیاس بود ولی من شخصیت و سبک گلری او را خیلی دوست داشتم و الگوی من بود.

رادو دوست داری پسرت فوتبالیست و روزی جانشین تو در پرسپولیس شود؟

سؤال جالبی بود و راستش انتظار چنین سؤالی را نداشتم. پسرم هنوز به سنی نرسیده که بتواند برای آینده اش تصمیم بگیرد و من نمی‌دانم در سال‌های بعد چه اتفاقاتی می‌افتد. فوتبال یک حرفه بسیار سخت و پرخطر است به همین خاطر ترجیح می‌دهم پسرم درس بخواند و یک آدم تحصیلکرده در آینده بشود. البته در درجه اول آرزو می‌کنم و از خدا می‌خواهم که او سالم و بعد در زندگی اش موفق باشد.

و سؤال آخر اینکه، قضیه تراشیدن موهایت چه بود؟

چیز خاصی نبود. من مدت زیادی در خانه قرنطینه بودم و در کشور ما همه جا تعطیل بود به همین خاطر نمی‌توانستم به آرایشگاه بروم و موهایم را اصلاح کنم، به همین دلیل تصمیم گرفتم خودم دست به کار شوم و در خانه موهایم را کلاً از ته بزنم و کچل کنم. فکر می‌کنم تنوع خوبی بود و من از این کار راضی هستم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • باورصاد

      رادو هم نیامده پرروشده آخه اینهم ازمکتب پیروانی بهره برده

    • بدون نام

      تو که تو نیمکتی همش

    • چین ، قاتل بین المللی

      فقط مونده بود تو جوگیر بشی که شدی . این اتوبوس منتظر یه مسافر بود که تو بودی . برو بشین روی صندلی و صدات درنیاد

    • اس

      تو فعلا اماده باش برا دعواهای وسط زمین بهت احتیاج دارن

    • بدون نام

      دمت گرم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج