۹۸۷۴۲۶
۷ نظر
۵۰۰۷
۷ نظر
۵۰۰۷
پ

استقلالی‌ها، مخفیانه قرنطینه را شکستند

بازیکنان تیم فوتبال استقلال تهران در روزهای تعطیلی مسابقات لیگ برتر، تمرینات گروهی خود را برگزار می‌کردند!

ایلنا: بازیکنان تیم فوتبال استقلال تهران در روزهای تعطیلی مسابقات لیگ برتر، تمرینات گروهی خود را برگزار می‌کردند! جی پی اسی که بازیکنان در تمرینات گروهی استفاده می‌کردند طی دو ماه گذشته بلااستفاده نبوده و طی ایام هفته در یک مکان مشخصی عملکرد شاگردان فرهاد مجیدی را بررسی می‌کرده است. محل مورد علاقه تمرینات بازیکنان استقلال که اغلب در گروه‌های ۴ نفره در آن حضور پیدا می‌کردند، زمین شماره ۳ مجموعه ورزشی آزادی است که البته اکنون زیر کشت رفته است. به غیر از این، آبی پوشان در حوالی ارتفاعات تهران و همینطور فضاهای مناسب برای تمرین کردن هم حضور پیدا می‌کردند تا آمادگی بدنی خود را به روز نگه دارند.

با وجود اینکه چند هفته پیش، عکس منتشر شده از محمد انصاری و مهدی ترابی در کنار مسعود حسن زاده، مهاجم سابق ذوب آهن جنجال‌ساز شده بود و خبر می‌داد که شاگردان یحیی گل محمدی قرنطینه را شکسته‌اند، بازیکنان دیگر تیم پرطرفدار پایتخت هم دست به چنین اقدامی زده بودند که روز گذشته به صورت اتفاقی این مسئله لو رفت.

بازیکنان تیم فوتبال استقلال تهران قرار بود طبق وعده باشگاه روز گذشته درصدی از قراردادهایشان را پس از گذشت زمانی نزدیک به ۵ ماه دریافت کنند اما خلف وعده سبب شد تا انتشار متنی هماهنگ اعتراض یکپارچه آنها به مشکلات را نشان بدهد؛ متنی که به صورت ناخواسته شکستن قرنطینه بازیکنان استقلال را آشکار کرد.

در این متن که بازیکنان سعی کردند نشان بدهند به تعهد خود پایبند بوده‌اند خبر دادند که طی این مدت با وجود شیوع کرونا هم تمرین کرده‌اند اما باشگاه به قولش عمل نکرده است. خبر تمرین کردن آبی پوشان مشخص بود که انجام تمرینات کششی سبک در خانه نبوده چرا که دلیل نداشته آنها به این خاطر بخواهند در متن اعتراضی به آن اشاره کنند.

مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران در اواسط اسفندماه به دلیل همه‌گیر شدن شیوع ویروس کرونا، کووید - ۱۹، به حالت تعلیق درآمد و با دستور ستاد ملی مبارزه به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال مقرر شد تا تمرینات گروهی تمامی تیم‌ها تا اطلاع ثانوی تعطیل شود.

تعطیلی تمرینات گروهی تحت هر شرایطی تا پایان فروردین ماه اعلام شده بود و چند روز پیش این ممنوعیت تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه تمدید شد. قرار است طی روزهای آتی درباره بازگشت تیم‌ها به تمرینات و شروع برنامه‌های آماده سازی برای برگزاری ۹ هفته باقی مانده از لیگ نوزدهم مشخص شود اما فعلا طبق یک و ماه و نیم گذشته هیچ تیمی اجازه نداشته حتی در گروه‌های کوچک تمریناتش را پیگیری کند.

با وجود اینکه اخبار و تصاویر منتشر شده از بازیکنان و تیم‌های لیگ برتری نشان می‌داده آنها سعی داشته‌اند تا تمرینات بازیکنان‌شان را در خانه با برنامه‌های آماده سازی سبک پیگیری کنند، اما شواهد و قرائن نشان می‌دهد که برخی از تیم‌های هم به صورت رسمی دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا را زیر پا گذاشته‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • mn

      خخخخخخ سیاه نمایی برای تبرعه کردن لنگ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لو رفتن هر کثیف کاری که مثلث تاس انجام میده سیاه نمایی میشه؟ فرار به ترکیه هم سیاه نمایی برای پرسپولیس بود؟ نتیجه شکایتتون به کاس چی اونهم سیاه نمایی برای سرورتون بود؟

      • بدون نام

        شما از همه طرف وا دادید حالا هوچیگری کنید که این سیاه نمایی ووو

    • بدون نام

      بعد میگن لیگ رو تعطیل کنید به خاطر کرونا.واقعا هوچیگرتر از مثلث تاس وجود.نداره.

    • abi

      اخه ادم حسابی تنها تمرین کردن کجا دسته جمعی تمرین کردنو عکس یادگاری گرفتن پیروزی کجا دست پیش گرفتن پس نیوفتن

    • بدون نام

      معلومه نویسنده لنگی هست

    • بدون نام

      خوب فهمیدی چشم نخوری لنگی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج