۹۸۷۵۱۷
۲ نظر
۵۰۱۱
۲ نظر
۵۰۱۱
پ

کاهش استفاده از تلگرام با اتمام تعطیلات

مطابق با بررسی‌های سرویس داده‌کاوی، استفاده از این پیامرسان پس از ۲۰ فروردین ماه و همزمان با بازگشایی ادارات، روندی نسبتا نزولی را طی کرده است.

خبرگزاری ایرنا: مطابق با بررسی‌های سرویس داده‌کاوی استفاده از این پیامرسان پس از ۲۰ فروردین ماه و همزمان با بازگشایی ادارات، روندی نسبتا نزولی را طی کرده است.

استفاده ایرانیان از تلگرام در فروردین ماه روندی نسبتا نزولی داشته است. مطابق با بررسی‌های سرویس داده‌کاوی ایرنا، استفاده از این پیامرسان پس از ۲۰ فروردین ماه و همزمان با بازگشایی ادارات، روندی نسبتا نزولی را طی کرده است. این مسئله باعث شده تا استفاده از تلگرام در فروردین ۹۹، نسبت به اسفند ۹۸ کاهش پیدا کند. با این وجود، میزان استفاده از تلگرام در فروردین سال ۹۹، از دی و بهمن سال ۹۸ همچنان بیشتر بوده است.

مطابق با بررسی‌های صورت گرفته، در فروردین ماه به طور میانگین کل بازدیدهای کانال‌های تلگرامی در هر روز، ۱.۹۱ میلیارد بوده و به طور میانگین، به صورت روزانه ۲.۷۴ میلیون مطلب در کانال‌های تلگرامی منتشر شده است.

همان‌گونه که در نمودار فوق نیز دیده می‌شود، روند نزولی استفاده از تلگرام در فروردین ماه و همزمان با آغاز به کار ادارات و مشاغل کم خطر بوده است. از سوی دیگر، عادی شدن موضوع کرونا و کاهش اخبار آن در تلگرام نیز می‌تواند یکی دیگر از عوامل کاهش بازدید مطالب تلگرامی باشد.

کاهش استفاده از تلگرام با اتمام تعطیلات

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آرمان عظیمی

      شاید نظرات باهم فرق داشته باشه اما به نظر من، اینستاگرام از تمام شبکه های اجتماعی، جذاب تر است. حتی من که در توییتر، فعال هستم، توییتر را به تلگرام ترجیح میدم، درسته حالت مقاله نویسی و ثبت نظره، اما جالب تره. تلگرام، در ادامه واتساپ و وایبر اومد و اون جذابیت را نداره. خیلی سال قبل، اونایی که واتساپ داشتن، با محیط گفتگو محور، آشنا شده بودن.

    • TNT2

      عوض گیر به زیاد و کم شدن استفاده کنندگان تلگرام برید و که از فیلتر کنندگان زمین و زمان بپرسید وقتی خود تون و مسئولین رده بالای مملکت در تلگرام و تویتر هستند چرا فیلترش کردید اگر کارشما قانونی و برای ازار مردم نیست چرا مسئولین استفاده کننده از اونها رو محاکمه نمیکنید اگر غیر قانونیه چرا فیلتر و برنمیدارید،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج