جاباما
۹۸۷۵۲۲
۷ نظر
۵۰۰۰
۷ نظر
۵۰۰۰
پ

ستاره‌هایی که جدایی‌شان از پرسپولیس قطعی است

پرسپولیس در پنجره تابستانی با خروج چند ستاره کلیدی خودش روبرو خواهد شد.

ایلنا: با وجود اینکه هنوز تکلیف ۹ هفته باقی مانده از لیگ نوزدهم مشخص نشده و سازمان لیگ تصمیم قطعی خود برای ادامه یا لغو مسابقات را نگرفته است، فعالیت‌ باشگاه‌ها و بازیکنان برای فصل آینده به شکل غیر رسمی شروع شده و هر روز اخباری از مذاکرات و جابجایی‌هایی محتمل فصل آینده رسانه‌ای می‌شود.

یکی از باشگاه‌هایی که به احتمال زیاد تابستان شلوغ و پر رفت و آمدی خواهد داشت پرسپولیس است که از همین الان جدایی چند بازیکن مطرح و شناخته شده این تیم تقریباً قطعی شده است.

به جز بیرانوند که چند ماه قبل قراردادی با باشگاه آنتروپ بلژیک امضا کرد و جدایی‌اش در پایان فصل قطعی است، چند بازیکن دیگر پرسپولیس هم به احتمال فراوان لیگ بیستم در پیراهن پرسپولیس بازی نخواهند کرد و باشگاه باید از الان به فکر جانشین آنها باشد.

بشار رسن

هافبک عراقی پرسپولیس مدتی است که عزم خود را برای جدایی جزم کرده و بی‌نظمی در پرداخت‌های باشگاه در طول ۲ فصل اخیر او را حسابی کلافه کرده است و با توجه به اینکه قراردادش در پایان فصل به پایان می‌رسد احتمالاً یکی از خروجی‌های این تیم خواهد بود.

با توجه به قیمت بالای رسن و کمبود بودجه پرسپولیس، باشگاه هم تمایل و توانایی حفظ این بازیکن را ندارد و این جدایی بر اساس تمایل هر دو طرف شکل می‌گیرد.

رسن روز گذشته مصاحبه‌ای با یک رسانه عراقی داشت و در آن صراحتاً از جدایی خود از پرسپولیس صحبت کرد و حتی از احتمال پیوستنش به سپاهان یا بازگشت به لیگ عراق خبر داد و نشان داد بحث قطع همکاری با سرخپوشان تهرانی کاملاً جدی است.

مهدی ترابی

ستاره بی چون و چرای پرسپولیس در لیگ نوزدهم هم یکی از خروجی‌های احتمالی پرسپولیس در پنجره تابستانی خواهد بود. ترابی یک سال دیگر با سرخپوشان قرارداد دارد ولی با استناد به بندی در قراردادش می‌تواند ۴۰ درصد قراردادش را پرداخت کند و از این تیم جدا شود.

پیشنهادات خارجی مناسبی به دست ترابی رسیده است و او هم تمایل زیادی دارد که فصل آینده به جمع لژیونرهای فوتبال ایران اضافه شود ولی هنوز مقصد او مشخص نیست و در پایان فصل مذاکرات جدی خود را با یکی از باشگاه‌های خواهانش شروع خواهد کرد.

علی علیپور

او فصل گذشته هم تا یک قدمی جدایی از پرسپولیس رفت ولی به دلیل نیاز باشگاه و داشتن قرارداد ماندنی شد و حالا با توجه به اینکه قراردادش در پایان فصل به پایان می‌رسد قصد دارد به دوران حضورش در پرسپولیس پایان دهد.

پیشنهادات خوب خارجی از یک طرف و رفتارهایی که ابتدای فصل با او شد از سوی دیگر علیپور را به جدایی ترغیب کرده و از طرف دیگر مشکلات مالی باشگاه هم باعث شده سرخپوشان هم خیلی به حفظ او مصر نباشند و همه این موارد احتمال جدایی آقای گل سرخپوشان را به حداکثر رسانده است.

محمد نادری

مدافع چپ جوان پرسپولیس بازیکن تیم کورتریک بلژیک است و به صورت قرضی به پرسپولیس منتقل شده و در پایان فصل به این باشگاه بر می‌گردد تا به جمع لژیونرهای ایرانی شاغل در بلژیک اضافه شود.

نادری در مدت حضورش در پرسپولیس عملکرد خوبی داشت ولی حالا باید به تیم سابق و اصلی خودش برگردد و حالا با شرایطی بهتر که احتمالاً می‌تواند در ترکیب اصلی تیم بلژیکی به میدان برود فوتبال ایران را ترک می‌کند تا تنها بازیکن تخصصی سرخپوشان در پست دفاع چپ در فصل بعد محمد انصاری باشد.

سایرین

به جز این نفرات که جدایی‌شان تقریباً قطعی است، صحبت از جدایی چند بازیکن دیگر از جمله سیامک نعمتی که پیشنهاد خوبی از یک تیم مدعی دیگر لیگ برتر دارد و همچنین شجاع خلیل‌زاده که او هم پیشنهاد خارجی دارد شنیده می‌شود. همچنین وحید امیری هم پیشنهادی دارد که مشخص نیست چقدر جدی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عاشق استقلال

      بزار برن به درک

    • حرف حق!

      خب یه دفعه بگید پرسپولیس نابود شد رفت خیال همه را راحت کنید! دیگه اینکه چرا سپاهان پول داره که بشار رسن را بخره ولی پرسپولیس پول نداره که با مبلغ کمتر هم که او راضیه نگهش داره!!!!!!

    • بدون نام

      به نظر شما چرت نویس کیسه نشان پرسپولیس لیگ بیستم تعطیه

    • علی

      به سلامت
      انشاالله که هر کجا می روند موفق باشن ، چون زحمات زیادی برای پرسپولیس کشیدند

      پرسپولیس هم بزرگتر از اونه که با رفتن چند بازیکن دچار چالش بشه

    • بدون نام

      اگر اینا ستاره اند پس مهدی قائدی و ارسلان و شیخ چی هستند. این لنگیا ستاره دریایی هم نیستند.

    • ارتش سرخ

      دیگه بگو کل تیمو تموم

    • بدون نام

      مهم بابا مسعوده اگه لنگ همه بازیکناش برند تا مسعود هست خیالی نیست!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج