جاباما
۹۸۷۶۷۴
۱ نظر
۵۰۱۴
۱ نظر
۵۰۱۴
پ

فال روزانه ۰۹/ ۰۲/ ۱۳۹۹

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۰۹/ ۰۲/ ۱۳۹۹

فال روزانه ۹۹.۰۲.۰۹

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که ۹ اردیبهشت به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! امسال در روز تولدتان چیز‌هایی استثنایی در انتظارتان هستند. اگر دوستان و خانواده تان یک جشن تولد غیر منتظره برایتان گرفتند متعجب نشوید. شما ستاره امروز هستید و همه می‌خواهند به شما نشان دهند که چقدر برای آن‌ها اهمیت دارید. امسال رویا‌های خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید و به تماشای به حقیقت پیوستن آن‌ها بنشینید. شما به خوبی خودتان را نشان می‌دهید و بیان می‌کنید، به ویژه در اوایل امسال به اندازه کافی ایده‌های هوشمندانه و کاربردی دارید که تمام سال از آن‌ها استفاده بکنید. در رابطه با کار و مسائل اقتصادی پشتکار داشته باشید و تابستان همراه با خانواده و دوستان به استراحت و تفریح بروید. تابستان امسال عشق در انتظار شما خواهد بود، ولی شرط لازم برای پیدا کردن آن این است که انتظارات بیش از اندازه و غیر منطقی نداشته باشید.

فال روزانه ۰۹/ ۰۲/ ۱۳۹۹

امروز هیچ راهی برای فرار از واقعیت وجود ندارد و باید با واقعیت‌ها روبرو شوید. شما نمی‌توانید وقتی توانی برایتان باقی نمانده است ادای کسی را در بیاورید که خیلی با انرژی و سرحال است. بهترین کار این است که زمانی را به شارژ کردن باتری هایتان اختصاص دهید. تغییراتی در انتظار شما هستند که برای روبرو شدن با آن‌ها باید به اندازه کافی استراحت کرده و خودتان را آماده کنید. امروز دلتان می‌خواهد به عشقتان نزدیک شوید و حرف‌هایی که مثل خوره روحتان را می‌خورند با او در میان بگذارید، اما اوضاع آنطوری که می‌خواهید نیست و هیچ چیزی هم شما را راضی نمی‌کند. در هر حال نگران نباشید، تا فردا همه چیز درست می‌شود.

فال روزانه ۰۹/ ۰۲/ ۱۳۹۹

امروز تنش موجود در فعالیت‌های اجتماعیتان آنقدر زیاد است که وسوسه شده اید خودتان را کنار کشیده و در پشت دیواری دفاعی مخفی کنید. این کنار کشیدن و تنهایی در شما احساس ناراحتی ایجاد نخواهد کرد و برعکس فرصتی خواهید داشت تا کمی به کار‌ها و برنامه هایتان فکر کنید. امروز برای شما زمان رسیدگی به رابطه است. شاید اوضاع در ظاهر روبراه برسد، اما آیا در باطن نیز همینطور است؟ زدن چسب زخم روی مشکلات جدی چیزی را حل نمی‌کند؟ گاهی باید پرده‌ها را کنار زد و به طور جدی به مسائل رسیدگی کرد. با صبوری تمام حرف بزنید و با گوش جان بشنوید، این می‌تواند تبدیل به نقطه عطفی در رابطه شما بشود. مطمئن باشید که قدم در راه درستی گذاشته اید.

فال روزانه ۰۹/ ۰۲/ ۱۳۹۹

امروز اولویت اصلی شما رسیدگی به سلامت بدن، ذهن و روحتان خواهد بود. بدن و ذهن انسان از هم جدا نیستند و به هر کدام آسیب وارد شود دیگری نیز صدمه خواهد دید. امروز بهتر است هر چیزی از عادت‌های غذایی گرفته تا سبک زندگی و روابط اجتماعی خود را مورد بررسی قرار داده و هر چیز مضری از جمله روابطی که ذهن و روحتان را خراش می‌دهند را از برنامه خود حذف کنید. امروز وقت آن نیست که در عالم فکر و خیال فرو بروید، باید هوشیار و محتاط باشید و وظایفی که دارید را انجام بدهید تا فردا بتوانید از روز تعطیلتان لذت ببرید. بعد از پایان ساعت کاریتان هرچقدر که بخواهید وقت کافی برای فکر و خیال خواهید داشت.

فال روزانه ۰۹/ ۰۲/ ۱۳۹۹

امروز وظایف نا تمامی دارید که باید آن‌ها را به انجام برسانید. شما قصد دارید هر چقدر که می‌توانید این کار‌های نصفه و نیمه را تمام کرده و بعد به بقیه مسیرتان ادامه دهید. ولی کار‌ها به همین سادگی که فکر می‌کنید نخواهند بود، زیرا برنامه‌های دیگران هنوز معلوم نیست و شاید نتوانند خودشان را با شما هماهنگ کنند. به همین خاطر هم نمی‌توانید تصمیم مشخصی بگیرید تا همه اطلاعات لازم را به دست بیاورید. زیاد تقلا نکنید، آنچه لازم است بدانید به زودی برایتان مشخص خواهد شد. امروز ممکن است در محل کار یکی از همکارهایتان دنبال دردسر بگردد و شما را هم تحت تأثیر قرار دهد. خودتان را کنار بکشید، دلیل این حالت می‌تواند رفتار‌های شبیه به هم شما باشد.

فال روزانه ۰۹/ ۰۲/ ۱۳۹۹

گاهی برای شما والدین حکم دستبندی را دارند که جلوی آزادی شما را گرفته و نمی‌گذارند خودتان را آنطور که می‌خواهید نشان دهید. امروز ممکن است درگیری‌های همیشگی شما دوباره بالا بگیرند، اما سعی کنید عکس العمل شدیدی از خودتان نشان ندهید و این کار آن‌ها را نه عنوان تلاشی برای کنترل کردن شما، بلکه به عنوان نشانه‌ای از عشق آن‌ها در نظر بگیرید. منطقتان می‌گوید دارید کاری را اشتباه انجام می‌دهید، ولی شما با اصرار می‌خواهید کاری که شروع کرده اید را به پایان برسانید، حتی اگر این کار برایتان دشواری‌هایی را به همراه داشته باشد. از آرامش رابطه عاطفی خود بهره ببرید و امشب از بیرون غذا بخرید و همراه با عشقتان پای تلویزیون شام بخورید و فیلم یا سریال مورد علاقه تان را تماشا کنید.

فال روزانه ۰۹/ ۰۲/ ۱۳۹۹

شما اطلاعات بسیار زیادی در دست دارید، ولی احساس می‌کنید هنوز باید اطلاعات خود را تکمیل کنید تا تصمیمی آگاهانه برای آینده خود بگیرید. خیلی عجله نکنید و گام به گام پیش بروید و برای مرحله جدیدی از زندگیتان برنامه ریزی کنید. امروز حرف زدن و ارتباط برقرار کردن خود را به دقت زیر نظر بگیرید، هیچ چیز را از قلم نیندازید و زبان بدن، تکیه کلام‌ها و طرز حرف زدنتان را هم تحت نظر داشته باشید. تمام این مسائل در ارتباطات شما تأثیر فراوانی دارند و تا به آن‌ها توجه نکرده و پی نبرید نمی‌توانید تغییری در خود ایجاد کنید. اگر چیزی وجود دارد که باید بگویید بهتر است آن را در اولین فرصت ممکن بگویید، هر چقدر دیرتر شود گفتن آن سخت‌تر خواهد شد.

فال روزانه ۰۹/ ۰۲/ ۱۳۹۹

امروز قدرتی که برای انجام کار‌هایی که می‌خواهید نیاز دارید را در اختیار دارید و دیگران را با این قدرت خارق العاده خود شگفت زده می‌کنید. ولی این تازه اول راه است و چندین هفته کار سخت در انتظارتان هستند و تا همه کارهایتان انجام نشوند زمان چندانی برای استراحت نخواهید داشت. یک نفر از گذشته می‌خواهد دوباره وارد زندگی شما شود. اما شما خیلی مطمئن نیستید که در مورد موضوع چه نصمیمی باید بگیرید. عجله نکنید و سر وقت فکر کنید و تصمیم بگیرید. آن‌هایی که شما را در رابطه با این مسئله تحت فشار می‌کذارند ممکن است انگیزه‌های درونی داشته باشند. امروز اوضاع پولی و کاری روبراه است، پس برای مسائل عاطفی وقت بگذارید.

فال روزانه ۰۹/ ۰۲/ ۱۳۹۹

واکنش‌های روانی شما امروز به سرعت برق خواهند بود، ولی می‌توانند منتقل کننده پیامی اشتباه برای دیگران باشند. آن‌ها ممکن است فکر کنند که برنامه مشخصی ندارید و فقط همین طور دارید جلو می‌روید. با این حال شما از مقصدی که به دنبالش هستید اطمینان کامل دارید، فقط نسبت به این که از چه راهی باید بروید تردید دارید. نگران هیچ چیز نباشید و قدم هایتان را با آرامش بردارید احساستان شما را به درستی هدایت خواهد کرد. امروز نگرانی‌ها و ترس‌هایی در رابطه با وضعیت مادی و اقتصادی خود خواهید داشت، این احساس عدم امنیت اصلا خجالت آور نیست و برای همه ما گاهی پیش می‌آید.

فال روزانه ۰۹/ ۰۲/ ۱۳۹۹

امروز خواسته هایتان با مسئولیت هایتان در تضاد هستند و این موضوع باعث احساس آشفتگی شما شده است و نمی‌دانید کدام یک را باید در اولویت قرار دهید. فردا روز تعطیل است و برای پرداختن به خواسته هایتان وقت خواهید داشت، امروز را به مسئولیت هایتان بپردازید و اگر در پایان روز وقتی باقی ماند به دنبال آنچه می‌خواهید بروید. امروز وقت آن فرا رسیده است که رابطه خود را درمان کنید. با ترس‌های خود رو به رو شده و با کسی که به شما آسیب زده است صحبت کنید. با صداقت تمام حرف بزنید و گوش کنید، به تقصیر‌های خود نیز اعتراف کنید و همه چیز را گردن طرف مقابلتان نیندازید، این کار هرچند سخت باشد خیلی چیز‌ها را درست خواهد کرد.

فال روزانه ۰۹/ ۰۲/ ۱۳۹۹

برنامه‌های روزانه تان ممکن است با فرصتی که ناگهان برایتان پیش می‌آید بهم بریزند، ولی آنچه به دست می‌آورید ارزش این را دارد که اولویت هایتان را تغییر دهید. سلاح هایتان را زمین بگذارید، گذشته‌ها گذشته، کینه به دل گرفتن و فراموش نکردن مسائل گذشته تنها به خودتان آسیب خواهد زد. دشمنی و کینه مانند این است که به امید مرگ دیگری خودتان زهر بنوشید. با این مسئله روبرو شوید، آن را حل کنید و برای همیشه کنار بگذارید. امروز بخت با شما یار است، اگر کسی را دوست دارید تا تنور داغ است چسبانید و حرف دلتان را به او بگویید. اگر جوابی که انتظار داشتید را نگرفتید دلسرد نشوید، شاید طرف مقابلتان به کمی فکر کردن نیاز دارد.

فال روزانه ۰۹/ ۰۲/ ۱۳۹۹

احساس می‌کنید مسائل روزمره زندگی شما را محدود کرده اند، به ویژه اگر منتظر باشید اتفاقی جادویی بیفتد و همه چیز را عوض کند. امروز ممکن است یک نفر باعث عصبانیت و ناراحتی شما بشود. اما قبل از آن که هر نوع برخوردی کنید نگاهی به منبع اصلی این درگیری بیندازید، شاید ایرادی که از طرف مقابلتان می‌گیرید در واقع اشتباه خود شما باشد، نگاهی به آینه بیندازید و خودتان را ببینید. این فکر که هیچ کس شما را دوست ندارد حتی اگر جواب زنگ ها، پیام‌ها و ایمیل هایتان را ندهند، خیلی بچگانه است، این احساس مسخره را دور بیندازید. به جای این فکر‌های بی اساس به این بیندیشید که فرصتی برای پرداختن به خودتان برایتان فراهم شده است و با خودتان خلوت کنید.

فال روزانه ۰۹/ ۰۲/ ۱۳۹۹

امروز ذهنتان درگیر مسائل کاری است از اوضاع فعلی راضی نیستی و در حال فکر و تحقیق درباره این هستید که چه چیزی می‌تواند برایتان رضایت بیشتری به همراه داشته باشد. دارید فشار زیادی به خودتان وارد می‌کنید، بهتر است طی چند هفته یا چند ماه آینده حتما به تعطیلات بروید و خستگی در کنید. شاید در فکر این باشید که کارتان را تغییر دهید، اگر چنین برنامه‌ای دارید جانب احتیاط را رعایت کنید و وارد کاری که اطلاعات کافی درباره آن ندارید نشوید و در حوزه تخصص خود فعالیت کنید. اشکالی ندارد اگر گاهی با کسی که دوست دارید به مشکل برخورده و یا حتی کمی جر و بحث کنید، ولی باید بدانید که تا چه حد پیش بروید و کی بس کنید.

فال روزانه ۰۹/ ۰۲/ ۱۳۹۹

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کبرا

      همیشه گفتم بازم میگم
      این فالتون هروزش واسه دیروزه
      الان توضیحات امروز ،دقیقا دیروز واسم اتفاق افتاده
      حالا چرا نمیدونم؟
      اردی.....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج