جاباما
۹۸۷۶۹۴
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

در ماجرای جعل سند، با اعتبار استقلال بازی شد!

پیشکسوت تیم استقلال گفت: وقتی اعتبار باشگاه زیر سؤال برود، دیگر کاری نمی‌توان انجام داد. متأسفانه اتفاق بدی برای باشگاه افتاده و شرایط چندان خوب نیست.

خبرورزشی: محمد نوازی، پیشکسوت تیم استقلال با انتقاد به صحبت‌های افشین پیروانی علیه امیر قلعه‌نویی، درباره اوضاع مالی باشگاه و انتشار سند‌های جعلی واریز پول به حساب بازیکنان خارجی این تیم با ما همکلام شد.

درباره انتشار سند جعلی واریز پول به حساب خارجی‌های استقلال چه برداشتی دارید؟

مشخص است که برخی افراد در باشگاه بی‌دلیل به کلاهبردار‌ها اعتماد کردند. این قشنگ نیست که یک هوادار بخواهد پول بازیکن استقلال را بدهد. این بد است باشگاه به روزی افتاده که هواداران باید پول بازیکنانش را بدهند. قطعاً همواره دور و بر باشگاه‌های بزرگی مانند استقلال افراد سودجو و فرصت‌طلب وجود دارند تا با ایستادن کنار نام استقلال خودشان را بزرگ کنند.

حالا چه باید کرد؟

وقتی اعتبار باشگاه زیر سؤال برود، دیگر کاری نمی‌توان انجام داد. متأسفانه اتفاق بدی برای باشگاه افتاده و شرایط چندان خوب نیست.

اگر واقعاً افرادی باشند که بخواهند به استقلال کمک کنند چه راهی برای این اشخاص وجود دارد؟

قطعاً میتوان با ایجاد یک حساب بانکی همه کمک‌ها را در آن جمع‌آوری کرد تا حساب و کتاب آن شسته و رُفته در اختیار همه مردم و هواداران قرار بگیرد. نه اینکه افرادی که در وجودشان خرده‌شیشه هست، برای سوء‌استفاده از استقلال دست به تقلب و جعل سند بزنند. حتم دارم آقای سعادتمند بابت این اتفاق خیلی ناراحت است.

چطور؟

من یک جلسه از نزدیک با او حرف زدم و حس کردم با خلوص نیت می‌خواهد در استقلال کار کند، اما این اتفاقات برای استقلال خوب نیست، چون به هر حال در نهایت همه این مسائل به پای مدیریت نوشته می‌شود. امیدوارم از این به بعد بیشتر در کارهایش دقت کند.

نظرتان راجع به اعتراض بازیکنان به دریافت مطالبات‌شان چیست؟

حق طبیعی‌شان است که پول‌شان را بخواهند. البته در خیلی از تیم‌ها شاهد بودیم که به خاطر وضعیت اقتصادی در دنیا، بازیکنان و مربیان یکی، دو ماه از حقوق‌شان را بخشیدند. ما توقع نداریم بازیکن چنین کاری انجام بدهد و از طرفی باشگاه هم باید به وظیفه اش عمل کند و طلب بازیکنان را بپردازد. قطعاً در این زمینه مدیرعامل استقلال می‌داند این باشگاه چه پتانسیل بالایی دارد. اگر مدیریت درست باشد حتی از نام باشگاه می‌توان درآمدزایی کرد. باشگاهی که تنها در یک رشته بزرگسالان فعالیت می‌کند و نمی‌تواند از پس مخارجش برآید، اگر درست اداره شود، می‌تواند در ۲۰ رشته فعالیت کند. سعادتمند آدم بدی نیست ولی امیدوارم به حرف‌هایش پایبند باشد و به وعده‌هایش عمل کند.

در ماجرای افشین پیروانی و امیر قلعه‌نویی چه موضوعی باعث ناراحتی تان شد؟

از اینکه حرمت‌ها از بین رفت، متأسفم. اینکه هر کسی دهانش را باز می‌کند و حرف می‌زند، بعد یک عده می‌آیند درباره حرف‌های مطرح شده نظر می‎دهند. باعث تأسف است که در ورزش بزرگتری و کوچکتری از بین رفته! همه به دنبال پول درآوردن هستند ولی دلیل ندارد اگر می‌خواهیم پول دربیاوریم، کس دیگری را خراب کنیم. مسائل بیرون چمن فوتبال ربطی به داخل ندارد. امیر قلعه‌نویی از بازیکنان باسابقه استقلال و مربیان سرشناس ایران است که هدایت تیم ملی را هم برعهده داشته پس احترامش برای همه واجب است. مثل خدابیامرز پورحیدری و زنده‌یاد حجازی یا همین حالا هم علی پروین به عنوان اسطوره باشگاه پرسپولیس، جایگاهی دارد که همه باید حرمت آن را حفظ کنند. پس قشنگ نیست که ما بدون در نظر گرفتن گذشته خودمان و نقاط منفی آن، هر حرفی به دهان‌مان آمد را بزنیم.

فکر می‌کنید فوتبال دوباره از سر گرفته شود؟

این آرزوی قلبی همه ماست، چون وقتی کرونا از بین برود، خیلی از مشکلات موجود در اجتماع برطرف می‌شود. دل‌مان برای فوتبال تنگ شده و امیدوار هستیم روزی را ببینیم که دوباره استادیوم‌ها با حضور فوتبالیست‌ها و مردم شور و حال گذشته را به دست بیاورند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج