۹۸۷۷۶۶
۶ نظر
۵۰۰۶
۶ نظر
۵۰۰۶
پ

کفشگری: دوست دارند پرسپولیس قهرمان نشود

هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس راهش را پیدا کرده ولی برخی‌ها دوست دارند لیگ برتر نیمه‌کاره بماند و این تیم قهرمان نشود.

خبرگزاری تسنیم: مهرداد کفشگری در خصوص تعطیلی مسابقات لیگ برتر فوتبال و دوری دو ماهه بازیکنان از بازی‌های رسمی و تمرینات گروهی گفت: این تعطیلی اجباری است و با این وضعیت بدی که به وجود آمد، منطق حکم می‌کرد که لیگ تعطیل شود. بازیکنان هم از لحاظ تمرین شرایط خوبی را پشت‌سر نگذاشتند ولی ما تمرینات را به صورت آنلاین پیگیری می‌کنیم و مربیان نساجی هم وضعیت بازیکنان را زیر نظر دارند.

وی اضافه کرد: با شروع مجدد مسابقات، باید به تیم‌ها حداقل سه تا چهار هفته زمان بدهند تا از لحاظ بدنی و تاکتیکی به مرز ایده‌آل برسند و البته اگر لیگ برگزار شود قطعا کیفیت گذشته را نخواهد داشت. حالا باید دید شرایط چگونه است و باید دید لیگ برتر برگزار خواهد شد یا خیر.

کفشگری در مورد نظرهای متفاوتی که در مورد تعیین تیم قهرمان (در صورت تعطیلی قطعی لیگ برتر) مطرح شده است، تاکید کرد: این موضوع در هفته‌های اخیر با واکنش‌های مختلفی همراه بوده است. در این چند سال که پرسپولیس قهرمان شده، برخی تیم‌ها روی این تمرکز کردند که پرسپولیس قهرمان نشود و اگر این تمرکز را روی تیم خودشان می‌گذاشتند خیلی موفق‌تر می‌شدند. واقعا برای من جالب است که برخی بحث مهندسی شدن نتایج پرسپولیس را مطرح کردند، پرسپولیس راهش را پیدا کرده ولی برخی دوست دارند لیگ برتر نیمه‌کاره بماند و پرسپولیس قهرمان نشود.

بازیکن پیشین پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس سه فصل پیاپی قهرمان شد و الان هم ۱۰ امتیاز با تیم دوم اختلاف دارد. خیلی‌ها دوست دارند این تیم قهرمان نشود. مگر می‌شود یک تیم سه فصل پیاپی بی‌جهت قهرمان شود؟ تیم‌های دیگر هم باید تلاش کنند تا به قهرمانی برسند. من دوست نداشتم در این مورد صحبت کنم ولی برخی حرف‌ها طوری زده می‌شود که به شعور آدم توهین می‌شود.

هافبک کنونی نساجی درباره شرایط این تیم گفت: با آمدن آقای حدادیان اوضاع نساجی خیلی بهتر شد و دریافتی بازیکنان به ۶۰ درصد و برخی به بیشتر از ۶۰ درصد رسید. جا دارد از ایشان تشکر کنم که در این وضعیت ناجی نساجی شد و شرایط تیم هم خوب است. امیدوارم اگر لیگ ادامه پیدا کرد نتایج خوبی بگیریم. باید از زحمات کادر فنی از جمله محمود فکری تشکر کنم و آقای حدادیان برای انتخاب سرمربی بهترین گزینه را در نظر گرفتند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • m.m

      اره.نه پس میخوای همه بخوان این جام هم مفتی به این تیم دوهزاری برسه.والا خوب پررو هم تشریف دارین.

    • کیسه_شله زرد_گاوآهن

      تو یکی خاهشن نظر نده اصن پرسپولیسی نیستی

    • اس

      همه این جمله رو گفته بودن فقط شما مونده بودی

    • بدون نام

      تو لنگی هم نیستی و حتی قبولتم ندارن...چه چیزی بهت میرسه حرف میزنی...تو هم مثل شایان مصلح هستی که تو تیم دیگس و پول میگیره ولی در حق تیم خودش نامردی میکنه و حرف از لنگ میزنه و به سود لنگ...

    • بدون نام

      حتماتو باچندتابازی که برای پرسپولیس کردی حالا خودتوپرسپولیسی میدونی وچهارصباح دیگه هم میخوای ادعاکنی که پیشکسوت پرسپولیس هستی

    • بدون نام

      شمااول ببین پرسپولیسی ها بعنوان یک پرسپولیسی قبولت دارن یانه،بعدازاین حرفها بزن،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج