جاباما
۹۸۷۷۸۱
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

زنگ خطر برای پرسپولیس با «بند» ضعیف

اکثر بازیکنان اصلی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان فصل مسابقات لیگ برتر با پرداخت کمترین هزینه می‌توانند قرارداد خود را به صورت یکطرفه فسخ کنند و به تیم‌های دیگر بروند.

خبرگزاری مهر: تعطیلی رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران به دلیل شیوع ویروس کرونا فرصت مناسبی بود تا باشگاه ها بتوانند مشکلات مدیریتی خود را برطرف کرده و با ثبات مالی و برنامه ریزی بهتری آماده ادامه رقابت های فصل جاری شوند.

یکی از باشگاه هایی که با وجود صدرنشینی تا پایان هفته بیست و یکم لیگ برتر با بحران مدیریتی و به تبع آن مالی دست و پنجه نرم کرد پرسپولیس بود.

محمدحسن انصاریفرد اوایل اسفندماه سال گذشته به دلیل اختلاف با هیات مدیره از مدیرعاملی پرسپولیس کناره گیری کرد تا مهدی رسول پناه در مقام رئیس هیات مدیره، سرپرستی سرخ ها را تا زمان معرفی اعضای جدید و سپس جانشین رسمی محمدحسن انصاریفرد بر عهده گرفت.

وی که در کنار مهرداد هاشمی و علی رغبتی دیگر اعضای هیات مدیره حدود ۷۰ روز بر امور پرسپولیس مدیریت می کنند تاکنون راهکار جدیدی برای خروج مدافع عنوان قهرمانی از بحران مالی پیدا نکرده اند.

مشکلی که کاسه صبر برخی بازیکنان این تیم را لبریز کرده تا آنها امیدی به ادامه مسیر با پرسپولیس که در آستانه چهارمین قهرمانی متوالی است نداشته باشند و به فکر جدایی بیفتند.

علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش پرسپولیس یکی از اصلی ترین بازیکنان این تیم است که با توجه به عقد قرارداد با باشگاه آنتورپ در پایان فصل از جمع شاگردان یحیی گل محمدی جدا می شود. ترانسفری که سود ۷۰۰ هزار دلاری برای پرسپولیس به همراه داشته است.

مهدی ترابی، شجاع خلیل زاده و علی علیپور نیز جزو بازیکنانی هستند که پیشنهاداتی را از باشگاه های آسیایی و اروپایی داشته اند که با توجه به عدم دریافت مطالبات فصل جاری خود در مسیر جدایی از پرسپولیس قرار گرفته اند.

راه همواری که با توجه به بند موجود در قراردادشان با کمترین هزینه می توانند فسخ یکطرفه کرده و از پرسپولیس جدا شوند.

اکثر بازیکنان پرسپولیس برای ترانسفر به سایر کشورها دارای بند فسخ یکطرفه قرارداد هستند که در صورت جدایی از پرسپولیس می توانند با پرداخت مبلغ نسبتاً ناچیز (بین ۲۰۰ هزار دلار تا ۳۰ درصد از مبلغ دریافتی از باشگاه خواهان خود) رضایتنامه خود را دریافت کنند.

بند فسخی که می تواند مدعی پوکر قهرمانی در فوتبال ایران را با تغییر اساسی در لیست بازیکنان خود روبرو کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      پرسپولیس تیم بزرگی هست نباید اینطوری بازیکنان بزرگ این تیم نباید بروند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج