۹۸۷۸۲۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

نگاهی به گل‌های سه امتیاز لیگ نوزدهم

برزیلی های آبادان به هیچ وجه نتوانستند یک روند خوب داشته باشند.

ایلنا: بدون شک یکی از جذاب ترین اتفاقات هر مسابقه فوتبالی این است که از یک تساوی در آخرین دقایق یک برد سه امتیازی ساخته شود و این شیرین ترین برد برای هر مربی و بازیکنی به حساب می آید که هواداران را خشنودتر از قبل می کنند. ۳ امتیازی که به خصوص در هفته های پایانی هر لیگی می تواند اتفاقات خوبی را برای تیم ها به همراه داشته باشد. به بهانه این موضوع نگاهی داشتیم به گل های سه امتیازی لیگ نوزدهم که تا پایان هفته بیست و یکم به ثمر رسید که از نظر آماری ۳۰ امتیاز در ۱۰ بازی به این طریق به جیب تیم هایی رفت که در دقایق پایانی توانستند از تساوی یک سه امتیاز ارزشمند را به دست بیاورند و به داشته های خود بیفزایند.

استقلال 0 - ماشین سازی 1

افتتاحیه تلخ آبی ها

استقلال با استراماچونی یک افتتاحیه سخت در لیگ نوزدهم داشت و در بازی مقابل ماشین سازی در تبریز دست خالی به تهران بازگشت. در این بازی شاگردان رسول خطیبی یک شروع خوب برای خودشان رقم زدند و در وقت های اضافه با تعویض طلایی که این مربی انجام داد توانستند با گل دقیقه ۹۵ اتابک زارعی که در دقیقه ۷۴ به عنوان یک بازیکن تعویضی به میدان آمده بود سه امتیاز را در خانه برای خودشان حفظ کنند.

ماشین سازی 2 - ذوب آهن 1

این تبریزی های زرنگ!

ماشین سازی به عنوان یکی از نماینده های تبریز در لیگ نوزدهم نشان داد که به نوعی دوست ندارد در خانه سه امتیاز را به حریفان واگذار کند. این اتفاق بعد بازی استقلال در تبریز برای ذوب آهن هم افتاد و در هفته دهم تیم منصوریان در حالی که بازی برده با گل امیرارسلان مطهری را مساوی می دید، در دقایق پایانی مغلوب حریف شد و بازی برده را با گل احمد زنده روح بهترین گلزن نیم فصل نخست این تیم در نهایت بعد تساوی با یک باخت عوض کرد.

شهر خودرو 1 - پیکان صفر

یک شب خوب برای مشهدی ها

یکی دیگر از بازی هایی که یک سه امتیاز شیرین را برای هواداران در پی داشت در هفته شانزدهم لیگ بود که شهر خودرو با گل محمدحسین مرادمند در دقیقه ۹۵ توانست از سد پیکان بگذرد. گلی که روزهای بد پیکان را بدتر کرد و امیدهای این تیم برای کسب یک امتیاز در مشهد از بین برد. در این مسابقه پیکانی ها خیلی امیدوار به گرفتن یک بازی در مشهد بودند که این اتفاق نیفتاد و بازنده به خانواده بازگشتند.

نفت آبادان 1 - ماشین سازی صفر

تبریزی های بدشانس در خارج خانه

ماشین سازی تبریز هرچه در خانه کارهای بزرگی کرد و در چند بازی توانست دست پر و با حداکثر امتیاز از بازی خارج شود این اتفاق برایش در خارج از خانه نیفتاد. یکی از این مسابقات در هفته پانزدهم لیگ بود که آنها مهمانی آبادانی های برزیل پوش بودند. در این مسابقه بازی تا دقیقه ۹۳ و در وقت های اضافه با تساوی بدون گل پیش می رفت که پاس عالی محمد مطلق زاده و ضربه نهایی میلاد جهانی رویای یک امتیاز را از این تیم تبریزی گرفت و سه امتیاز تقدیم نفت آبادان شد.

شهر خودرو صفر - فولاد 1

خودروسواری آخر وقت فولادی ها

شهر خودرو در این فصل در چند بازی توانسته در آخرین دقایق یک سه امتیاز خوب را برای خودش به ثبت برساند اما این اتفاق بعضا برای این تیم مشهدی در حالت عکس هم رخ داده است. یکی از این بازی ها در هفته چهارم دور رفت مسابقات لیگ برتر نوزدهم بود. جایی که شهر خودرو در خانه میزبان فولاد جواد نکونام بود و در آخرین دقایق با گل دقیقه ۹۲ لوسیانو پریرا آقای گل فصل قبل این تیم تساوی را با باخت عوض کرد. پاس گل پریرا در این بازی را وحید نامداری داد.

شهر خودرو 1 - پرسپولیس صفر

جاده ای که یحیی از مشهد باز کرد

یحیی گل محمدی در حالی در نیم فصل دوم با رفتن کالدرون به عنوان سرمربی پرسپولیس معرفی شد که در ابتدای لیگ نوزدهم هم قرار بود این اتفاق بیفتد اما ممانعت مدیران ارشد شهر خودرو مانع از این اتفاق شد. با این حال یحیی به تمرینات شهر خودرو رفت و از همان موقع با قدرت کارش را دنبال کرد تا در هفته ششم مقابل پرسپولیسی قرار بگیرد که حالا سکان آن را در اختیار دارد. در آن بازی مسابقه مساوی پیش می رفت اما تعویض اجباری یحیی در دقیقه ۱۰ یعنی فرشاد فرجی بازهم مقابل پرسپولیس گلزنی کرد و در دقیقه ۹۳ توانست روی پاس امین قاسمی نژاد یک سه امتیاز شیرین را به مشهدی ها تقدیم کند.

پرسپولیس 1 - پارس جنوبی صفر

قرمزها از همان هفته اول استارت قهرمانی زدند

پرسپولیس با هدایت کالدرون لیگ نوزدهم را با برد شروع کرد تا آنها از همان ابتدای کار رویای قهرمانی چهارم پیاپی را در سر بپرورانند. در مسابقه ای که قرمزهای پایتخت در آزادی میزبان پارس جنوبی بودند در این بازی روی پاس علیپور در دقیقه ۵۸ پرسپولیس توانست با گل ارزشمندترین بازیکن خودش یعنی مهدی ترابی به گل برسد. گلی که تا پایان بازی حفظ شد و این سه امتیاز در همان هفته نخست به اندوخته های پرسپولیس اضافه شد.

نفت آبادان 1 - گل گهر 2

روزهای بد بدون اسکوچیچ!

بد رفتن دراگان اسکوچیچ از نفت آبادان که بعد به عنوان سرمربی تیم ملی ایران انتخاب شد، برزیلی های آبادان به هیچ وجه نتوانستند یک روند خوب داشته باشند. یکی از این مسابقات که با چاشنی بدشانسی برای این تیم بود، به بازی نفت آبادان مقابل گل گهر بر می گشت. گل گهر که با جلالی نشان داد نیم فصل دوم را متفاوت شروع کرده است در این مسابقه در خانه نفت آبادان با گل یونس شاکری در دقیقه ۲۷ پیش افتاد اما در دقیقه ۸۸ برد آنها با گل عیسی آل کثیر بهترین گلزن آبادانی ها به تساوی کشانده شد. گلی که پایان کار نبود و دوباره یونس شاکری در دقیقه ۹۱ توانست یک گل دیگر به ثمر برساند تا سیرجانی دست پر از آبادان به خانه برگردند.

پیکان 2 - نفت مسجدسلیمان 3

فرکی از همان ابتدا تیمش بد کار کرد

پیکان در حالی در نیمه دوم لیگ هجدهم کار هدایت این تیم را به حسین فرکی سپرد که در همان فصل هم با سختی توانست خودش را در جدول نگه دارد. تیمی که با مجید جلالی بعد از صعود به لیگ برتر مدام برای اتفاقات خوب در لیگ می جنگید و حتی سودای سهمیه در سر می پرواند با عبور از دوران آسانسوری رفتو برگشت به لیگ برتر به ثبات رسیده بود. فرکی لیگ نوزدهم بد شروع کرد و در آخر هم کنار گذاشته شد. یکی از بازی هایی که این تیم در آخرین دقایق تساوی را با باخت عوض کرد، مقابل نفت مسجدسلیمان در هفته ششم بود. این تیم توسط مغانلو با ۲ گل پیش بود اما شاگردان تارتار کاری کردند کارستان و با زدن دو گل اول بازی را به تساوی کشاند و بعد هم در دقیقه ۹۱ و در وقت های اضافه روی پاس گل فرزاد حاتمی و ضربه تمام کننده صادق صادقی به یک سه امتیاز دلچسب دست پیدا کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج