۹۸۷۸۷۷
۵ نظر
۵۰۰۲
۵ نظر
۵۰۰۲
پ

کنعانی‌زادگان: نمی‌خواهم دوباره اشتباه کنم

مدافع ملی‌پوش پرسپولیس با اعلام اینکه پیشنهاد خارجی مناسبی دارد از علاقه خود برای تداوم حضور در این تیم و جبران گذشته خبر داد.

ورزش سه: محمد حسین کنعانی زادگان با اشاره به پیروزی تیمش در رای کمیته استیناف، این موضوع را حق قانونی تیمش عنوان کرد. مدافع ۲۶ساله پرسپولیس که مدعی است دلش برای فوتبال و خصوصا یزله‌اش تنگ شده به ورزش سه می‌گوید: تقریبا دو ماه است که با تیم تمرین نمی‌کنم اما به صورت انفرادی با مربی بدنساز و اختصاصی تمرین می کنم. یک سالن ورزشی را در اختیارم گذاشته و در خانه هم یک سری تمرینات را دنبال می‌کنم.

به صورت تیمی خب هیچ تیمی تمرینات را دنبال نمی‌کند و به این واسطه از شرایط کاملا دور هستیم. شرایط بدنی‌ام اما خوب است و الان منتظر هستیم یا پرسپولیس را به عنوان قهرمان انتخاب کنند یا اینکه لیگ را هر چه زودتر شروع کنند تا بتوانیم قهرمانی‌مان را جشن بگیریم.

وی ادامه داد: برنامه‌های فوتبال مسلما بعد از این موضوع خیلی فشرده‌تر خواهد بود. ما بازی‌های باقیمانده لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان را داریم و البته باید به آن دیدارهای ملی را هم اضافه کرد. فشار زیادی خواهد بود و مسلما درصد آسیب دیدگی را زیاد خواهد کرد و باید تدبیری برای این منظور دیده شود.

کنعانی زادگان با اشاره به دلتنگی‌اش برای فوتبال گفت: نه تنها من، بلکه الان تمام بازیکنان جهان و هواداران و فوتبالدوستان دلتنگ فوتبال هستند. مسلما طرفداران پرسپولیس دل‌شان برای دیدن بازی‌های این تیم هم لک زده و امیدوارم هر چه زودتر این شرایط تمام شود و بتوانیم در چمن حاضر شویم و برای شادی آنها بجنگیم.

مدافع سرخپوشان درباره رای اعلامی کمیته استیناف گفت: این رای کاملا حق ما بود. هر طور بخواهید حساب کنید ما باید برنده می‌شدیم. همه دیدند که ما در زمین حاضر شدیم و حتی وقت تعلیقی را هم ایستادیم اما متاسفانه هیچ تمایلی از سوی سپاهان برای حضور در زمین دیده نمی‌شد.

ناظر و داور بازی شاهد بودند که ما تمام لحظات برای بازی حضور داشتیم اما سپاهان بعد از اینکه وارد استادیوم شد هم تمایلی برای حضور در زمین نداشت. واقعا برای ما سخت بود که در اصفهان حاضر شدیم و برای بازی آماده می‌شدیم اما آنها نمی‌آمدند و این که رای سه هیچ شد کاملا قانونی بود. حالا دوباره اگر آنها در جام حذفی بالا آمدند با آنها بازی می‌کنیم و ۱۰ بار دیگر هم لازم باشد برابر آنها قرار خواهیم گرفت و از این موضوع و تقابل نمی‌ترسیم!

وی درباره شایعاتی که در خصوص تعلیق مسابقات شنیده می‌شود گفت: ما و لیورپول در انگلیس واقعا ظلم می‌شود که با این اختلاف امتیاز اگر بخواهند قهرمانی را ندهند. ما به ۳-۴ بازی دیگر قهرمان می‌شویم و بازی‌های سخت را انجام داده‌ایم و صد در صد قهرمان خواهیم شد و امیدوارم شرایط به شکلی پیش برود که قهرمانی‌مان را جشن بگیریم.

کنعانی زادگان با اشاره به اینکه در دوره‌های قبلی شرایط به شکلی پیش رفته که نتوانسته عنوان قهرمانی را از آن خود کند و اکنون امیدواری بزرگی برای دستیابی به این عنوان دارد گفت: سال‌های قبل لژیونر بودم یا مصدوم بودم و یا اینکه در تیم‌هایی حضور داشتم که نسبت به پرسپولیس ضعیف‌تر بودند اما همه می‌دانند با تیمی که شروع کردم پرسپولیس بود. سالی که جام حذفی قهرمان شد در تیم بودم اما در آن مقطع جزو ۱۸ تا نبودم و سنم کم بود ولی پرسپولیس همیشه پرقدرتی است و آسیا هم مطمئنا به آنها و قدرتی که دارند تعظیم می‌کند و ما هدف گذاری‌ بزرگ‌مان قهرمانی در این رقابت‌ها خواهد بود.

مدافع سرخپوشان درباره احتمال شروع مسابقات و تمرین در ماه رمضان و سختی‌های آن گفت: این موضوع هم وجود دارد و در تیم ما هم خودم خبر دارم که خیلی از بازیکنان روزه می‌گیرند. دوری از تمرینات و این مساله مسلما از نظر بدنی تاثیرگذار خواهد بود. حداقل سه هفته نیاز به تمرین آماده سازی دارد تا به شرایط حداقلی برسد. این مساله البته باعث خواهد شد احتمالا ۳-۲ بازی ابتدایی از نظر کیفی چندان مناسب نباشد. امیدوارم هر چه زودتر کرونا تمام شود و مردم سلامت باشند و کار را دنبال کنند. فوتبال هم قطعا مثل همیشه صنعت اول جهان است و قادر خواهد بود بار دیگر باعث خوشنودی هواداران خواهد شد.

وی درباره اینکه برخی تیم‌ها خواهان تعطیلی لیگ هستند گفت: خب از خدای آنهاست که لیگ تعطیل شود. سپاهان، استقلال و تیم‌هایی که به دنبال سهمیه هستند برای همگی آنها احترام قائلم اما اگر از حیث آماری هم ببینید پرسپولیس از نظر کلین شیت، آماری دفاعی، پیروزی و امتیازات و شرایط تهاجمی جزو برترین تیم‌های این فصل است. به نظرم پرسپولیس تیم قابل احترامی است. در نیم فصل قهرمان شدیم و اکنون نیز با اختلاف ۱۰ امتیاز صدرنشین هستیم. معلوم است که باید قهرمان شویم اما تیم های دیگر از خدای‌شان است که لیگ تعطیل شود و قدرت مقابله با ما را ندارند. ان‌شالله لیگ ادامه داشته باشند یا قهرمان را مشخص کنند.

کنعانی زادگان درباره بحث‌هایی که درباره نتایج این تیم می‌شود گفت: من مقابل پرسپولیس با تیم‌های زیادی قرار گرفتم. این مسائل تنها برای توجیه ناکامی است. هیچ ربطی به داخل زمین ندارد. پرسپولیس در آن فصلی که از نظر بازیکن دچار مشکل بود نیز قهرمان شد و همه شرایط را دیدند. در نیم فصل اول هم ما باخت‌های زیادی آوردیم و به همین سپاهان و تراکتور و شهرخودرو و حتی نفت مسجدسلیمان باختیم. این مسائل توجیه است و این خودباوری بزرگ در پرسپولیس برای برترجویی باعث شده تا همیشه برای موفقیت تلاش کند. شاید خیلی مشکلات وجود داشته باشد اما وقتی پای هوادار و بازی وسط می‌آید همه برای برد تلاش می‌کنند و شاید این بزرگترین تفاوت ما با دیگر تیم‌ها باشد که تمرکزشان روی مسائل دیگری است.

مدافع سرخپوشان در واکنش به اینکه بازیکنان نسبت به مشکلات مالی اعتراض دارند گفت: مشکلات مالی همیشه در فوتبال ایران بوده و من دوست ندارم وارد این مسائل شوم و این موضوع را به بزرگترهای تیم واگذار می‌کنم و قطعا آنها نظرات بهتری در این خصوص دارند. من دوست ندارم قاطی این ماجرا و حواشی آن شوم.

کنعانی زادگان درباره پیشنهاداتش گفت: پرسپولیس ۴-۳ سال است که قهرمان می‌شود و نشان دادند که تیم پرقدرتی است و مسلم است که اگر باشگاه خارجی بخواهد بازیکنی از ایران جذب کند در ابتدا روی تیم قهرمان تمرکز کند و به بهترین‌های ایران توجه داشته باشد. این مساله باعث شده تا بازیکنان ما از پیشنهادات مناسبی برخوردار باشد و خودم هم با توجه به اینکه بازیکن ملی‌پوش و فیکس پرسپولیس هستم پیشنهاد دارم. ۳-۲ پیشنهاد خوب دارم اما نسبت به قراردادم پایبند هستم. شاید بتوانم با پرداخت مبلغی رضایتنامه‌ام را در این شرایط بگیرم اما یک سری مسائل هست که این خواسته قلبی من نیست.

من الان صادقانه می‌گویم که عاشق پرسپولیس هستم و برای جبران اتفاقات گذشته نمی‌خواهم این پیراهن را به سادگی از دست بدهم. من قبلا اشتباه کردم که پیراهن پرسپولیس را به سادگی از دست دادم و جوانی کردم اما الان صادقانه می‌گویم که پیشنهاد ۷ برابر نسبت به پرسپولیس دارم اما نمی‌خواهم هواداران را بار دیگر از دست خودم ناراحت کنم و تمام وجودم را اینجا خواهم گذاشت. بعد از اشتباه قبلی آنها اکنون بار دیگر مرا پذیرفته‌اند و شاید از نظر مالی و حتی آینده فوتبالی این پیشنهادات به سودم باشد اما نمی‌خواهم آنها و لطف شان را از دست بدهم و مدیون این آغوش باز دوباره آنها هستم و نباید اشتباه کنم.

وی با اشاره به اهدافش در آینده گفت: الان که تنها تمرکزم روی پرسپولیس است. اما اگر شانس بازی در آینده در فوتبال اروپا را داشته باشم دوست دارم در لیگ اسپانیا یا انگلیس بازی کنم و می‌دانم این توانایی و کیفیت را دارم. اما الان واقعا مدیون هواداران پرسپولیس هستم و باید تمام تمرکزم روی این تیم باشد و دینم را به آنها ادا کنم. من برای جبران گذشته آمده‌ام و امیدوارم طبق عهدی که با خودم بسته‌ام بتوانم بهترین عملکرد را داشته باشم و قول می‌دهم مثل ناموسم از این تیم دفاع کنم و برای موفقیت آن تلاش خواهم کرد.

مدافع پرسپولیس درباره لقب کمپانی که هواداران پرسپولیس به او داده‌اند گفت: هواداران به من لطف داشته‌اند. خب خودم کیفیت فن دایک، راموس و ... را می‌پسندم اما با توجه به اینکه سبک بازی خودم قدرتی است و بازیسازی از دفاع را هم به خوبی انجام می‌دهم هواداران به من لقب کمپانی می‌دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کامران

      فعلا با این الاغ ها ووزیرش بتازید!
      تیم حکومتی!

    • بی نام

      بیچاره هوادار استقلال و پرسپولیس و..‌ بازیکنایی مثل تو رو توو تیمشون دارن..کسی که هر روز رنگ عوض میکنه

    • بدون نام

      شما همه زندگیت اشتباه بوده ،به هر تیمی رفتی تیم قبلت را چنان کوبیدی که اون سرش ناپیدابود ،چقدر ابن الوقتی تو!!!!!

    • چین ، قاتل بین المللی

      بازی با ژاپن رو یادت هست ؟؟؟؟؟؟؟ کل تیم رو نابود کردی . اسمتو گذاشتی فوتبالیست و سخنرانی هم میکنی ؟؟؟ اصلا بلدی بنویسی ، استیناف ؟؟؟ بشین بابا . کلا حراف هستین همتون .

    • بدون نام

      یه زمانی هم تند ، تند میگفتی که مدیون تماشاگران استقال هستی و هرچه داری از استقلال وهواداراش داری،وجدانا شماچندتا روداری؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج