۹۸۸۰۴۷
۳ نظر
۵۰۱۰
۳ نظر
۵۰۱۰
پ

سی‌ان‌ان: هیلاری کلینتون از بایدن حمایت می‌کند

شبکه خبری "سی‌ان‌ان" گفت که «هیلاری کلینتون» قرار است از نامزدی «جو بایدن» در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا حمایت کند.

ایرنا: شبکه خبری "سی‌ان‌ان" گفت که «هیلاری کلینتون» قرار است از نامزدی «جو بایدن» در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا حمایت کند.

شبکه خبری سی‌ان‌ان سه‌شنبه شب در تارنمای خود نوشت که یک منبع آگاه به این شبکه گفته است که «هیلاری کلینتون» نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ آمریکا قرار است حمایت خود را از نامزدی «جو بایدن» در انتخابات پیش رو اعلام کند.

سی‌ان‌ان: هیلاری کلینتون از بایدن حمایت می‌کند

بایدن، معاون رییس جمهوری پیشین آمریکا، اکنون به عنوان نامزد نهایی حزب دموکرات برای انتخابات ریاست جمهوری امسال این کشور مطرح است و قرار است با دونالد ترامپ رییس جمهوری کنونی و نامزد حزب جمهوریخواه رقابت کند.

بیشتر رقبای درون‌حزبی بایدن، از جمله «برنی سندرز»، «الیزابت وارن»، «مایکل بلومبرگ» و برخی دیگر از نامزدهای این حزب از انتخابات درون‌حزبی کناره‌گیری کرده و حمایت خود را از نامزدی نهایی بایدن اعلام کرده‌اند.

همچنین، باراک اوباما رییس جمهوری پیشین آمریکا که بایدن معاون او بود، در ماه گذشته در پیامی ویدیویی حمایت کامل خود را از بایدن اعلام کرد.

نانسی پلوسی رییس مجلس نمایندگان آمریکا نیز به عنوان یکی از رهبران حزب دموکرات اعلام کرده که حامی نامزدی جو بایدن در انتخابات امسال ریاست جمهوری این کشور است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آرمان عظیمی

      درسته اشخاص مهم و تاثیر گذار از جوبایدن حمایت کرده اند و در نظرسنجی ها نیز، جلوتر است اما قوانین انتخاباتی آمریکا خیلی عجیب و غریب است. ما دو مدل رأی داریم، یکی مردمی و یکی کالج اکترال، یعنی میشه حتی با رای پایین تر، بازم پیروز شد عین سال 2016، اما شواهد حاکی از این است تاجر ما، 4سال دیگه مهمان کاخ سفید است.

    • بدون نام

      پس شکستش حتمیه

    • بدون نام

      اگرباندمخوف نتانیاهووترامپ خوابی بیولوژیکی برای جوبایدن ندیده باشندباحمایتهای قابلی که ازطرف شخصیتهای مختلف ازاوشده قطعاازترامپ پیشی خواهدگرفت وبه کاخ سفیدمیرود.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج