جاباما
۹۸۸۱۱۰
۲ نظر
۵۰۲۴
۲ نظر
۵۰۲۴
پ

نکونام در محاصره پرسپولیسی‌ها

جواد نکونام از زمانی که به استقلال آمد موفق شد در سه دربی تهران برابر پرسپولیس به میدان برود هرچنداو هیچ شکست و بردی را تجربه نکرد.

ورزش سه : جواد نکونام از زمانی که به استقلال آمد موفق شد در سه دربی تهران برابر پرسپولیس به میدان برود هرچنداو هیچ شکست و بردی را تجربه نکرد.

دربی رفت دو تیم پرسپولیس و استقلال در لیگ دوازدهم یک بازی پرستاره بودو در ترکیب دو تیم کاپیتان های تیم ملی مثل مهدی مهدوی کیا ، جلال حسینی ، جواد نکونام حضور داشتند.

پرسپولیس در این با نیلسون کوریا ، رضا نورمحمدی ، سیدجلال حسینی ، مهرداد پولادی ، حسین ماهینی ، مارکو بروویچ ، محمد نوری ، رضا حقیقی ، مهدی مهدوی کیا ، غلامرضا رضایی ، کریم انصاری فرد و مربیگری یحیی گل محمدی به زمین آمد. در آن سو امیرقلعه نویی سرمربی استقلال تیمش را با این ترکیب به میدان فرستاد:"سیدمهدی رحمتی ، پژمان منتظری ، امیرحسین صادقی ، خسرو حیدری ، علی حمودی ، حسن اشجاری ، عباس محمدرضایی ، جواد نکونام ، مجتبی جباری ، آرش برهانی ، فرزاد حاتمی"

اما یکی از تصاویر جالب این بازی که رسانه های فردای مسابقه به آن لقب "بازی خواب آور" دادند در ابتدای بازی رقم خورد جایی که جوادنکونام در زمان عکس تیمی پرسپولیسی ها دست مهرداد پولادی را گرفت و با او شوخی کرد. موضوعی که باعث شد کمی در انجام عکس تیمی پرسپولیس تاخیر ایجاد شود و حتی ری اکشن آن ها را به همراه داشت.

نکونام در محاصره پرسپولیسی‌ها

در عکس هایی که از آن لحظه وجود دارد چهره جدی و متعجب پرسپولیسی ها را می بینیم که به شاهد بازی روانی بازیکن با تجربه استقلال با جوان ملی پوش تیمشان هستند. نیلسون که از کوره در رفته و از پولادی می خواهد هرچه سریعتر خودش را به تیم برساند.

البته نکونام در آن زمان کاپیتان تیم ملی بود و با ملی پوشان جوان پرسپولیس مثل مهرداد پولادی و کریم انصاری فر رابطه خیلی خوبی داشت و این را می توان از چهره خوشحال کریم در زمان ثبت این تصویر دید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به تنهایی می ارزه به کل لنگ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لایک

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج