۹۸۸۱۱۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

دلارِ قطری‌ها رامین رضاییان را وسوسه می‌کند؟

روزنامه استادالدوحه در جدیدترین شماره خود مدعی شد سران باشگاه الشحانیه به دنبال تمدید قرارداد رامین رضاییان ستاره ایرانی خود هستند.

خبرورزشی: نیم‌فصل دوم سال گذشته بود که رضاییان بعد از یک نیم‌فصل بدون تیم ماندن به باشگاه الشحانیه پیوست و عملکردش در طول این نیم‌فصل به قدری خوب بود که سران این باشگاه تصمیم گرفتند به مدت یک فصل دیگر با ستاره ایرانی تمدید کنند.

مدافع ایرانی در فصل جدید بدون اغراق بهترین بازیکن تیمش بوده و با اینکه در پست دفاع به میدان می‌رود ولی بهترین گلزن تیمش محسوب می‌شود. به همین خاطر عجیب نیست که مسئولان الشحانیه از حالا به دنبال تمدید قرارداد این بازیکن هستند. شاید تنها مشکلی که بر سر این انتقال وجود دارد، جایگاه بد الشحانیه در لیگ قطر باشد. رضاییان فصل گذشته در ۱۱ بازی برای الشحانیه به میدان رفت و توانست ۴ گل بزند تا تیمش فصل را در رده هفتم به پایان برساند. عملکرد فصل گذشته الشحانیه، بهترین عملکرد تاریخ این باشگاه در لیگ قطر بود. با این حال یاران رضاییان در مسابقات این فصل عملکرد خوبی نداشته‌اند و بعد از گذشت ۱۷ هفته با تنها یک برد، ۷ تساوی و ۹ شکست با ۱۰ امتیاز در قعر جدول به سر می‌برند و ۴ امتیاز با منطقه امن فاصله دارند. به همین خاطر احتمال سقوط آن‌ها به دسته پایین‌تر بسیار زیاد است.

رضاییان در مسابقات این فصل توانسته ۸ گل بزند تا در رده ششم گلزن‌ترین بازیکنان لیگ قطر قرار بگیرد. این در حالی است که او مدافع است و در پست مهاجم یا هافبک به میدان نمی‌رود. با این درخشش‌ها طبیعی است که پیشنهاد‌های بهتری برای رضاییان وجود داشته باشد و مدافع ملی‌پوش برای حفظ پیراهن تیم ملی هم که شده دلش نخواهد به همراه الشحانیه به دسته پایین‌تر برود.

بنابر اعلام استاد الدوحه از میان خارجی‌های الشحانیه جدایی آلوارو مخیا مدافع اسپانیایی و نایجل دی‌یونگ هلندی قطعی است و در این میان شاید آمانگوای ساحل‌عاجی و احمد العکایشی در این تیم بمانند با این حال سران الشحانیه به شدت اصرار دارند رضاییان را نگه دارند. کاری که به نظر به مأموریتی غیرممکن شبیه است و در صورت سقوط این تیم به دسته پایین‌تر بسیار سخت‌تر خواهد بود. در این میان رأی سازمان لیگ قطر هم در مورد ادامه مسابقات می‌تواند نقشی مهم در تصمیم مدافع ایرانی داشته باشد و شاید اگر الشحانیه به طریقی موفق به بقا در لیگ شود، رامین پیشنهاد تمدید قرارداد آن‌ها را بررسی کند.

باید منتظر ماند و دید پیشنهاد مالی سنگین می‌تواند رضاییان را راضی کند در الشحانیه بماند و حتی به همراه این تیم به دسته پایین‌تر برود یا مدافع کشورمان آینده فوتبالی و حضور در تیم ملی را مقدم بر پول قطری‌ها می‌داند و برای فصل آینده با الگو قرار دادن مهدی طارمی، دوست و هم‌تیمی سابقش با صرف‌نظر کردن از پول زیاد به باشگاهی بهتر می‌رود؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج